Alt klart til første banetreff..

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

Knuts
Posts: 309
Joined: 03 Aug 2004 07:34

Re: Alt klart til første banetreff..

Post by Knuts »

Mener du at man trenger mer forberedelse enn å fylle bensin? Avreise ringen neste fredag da for å rette opp litt rattrust og holde bestanden av Swift GTI nede. Mvh Knut S
PeR4
Posts: 431
Joined: 11 Jun 2010 12:49
Location: Oslo

Re: Alt klart til første banetreff..

Post by PeR4 »

Knuts wrote:Mener du at man trenger mer forberedelse enn å fylle bensin? Avreise ringen neste fredag da for å rette opp litt rattrust og holde bestanden av Swift GTI nede. Mvh Knut S
Vær forsiktig med Swiftene!.. Kan du sjekke ut denne: http://www.rent4ring.de/en/info/rentals ... .html#c174
Ariel Atom, BMW E30 318is og E30 330i
Knuts
Posts: 309
Joined: 03 Aug 2004 07:34

Re: Alt klart til første banetreff..

Post by Knuts »

Er en del dyrere da. Helt sikkert morsom da. Vi har bestilt 4 biler. en Suzuki, 2 Poloer og en Golf. Er litt usikker på Poloen om ESPn er for sensetiv. er ikke så glad i DSG heller.
Vi får se.

Mvh

Knut S
Knuts
Posts: 309
Joined: 03 Aug 2004 07:34

Re: Alt klart til første banetreff..

Post by Knuts »

Tenkte jeg skulle komme med denne!


Image
PeR4
Posts: 431
Joined: 11 Jun 2010 12:49
Location: Oslo

Re: Alt klart til første banetreff..

Post by PeR4 »

Den bør testes før langtur til Ringen, og egner seg vel godt for Vålers del 2 og 3 søndag 5 mai: NSKtreff !

Vi må jo få anledning til å vurdere dette prosjektet ditt..
Ariel Atom, BMW E30 318is og E30 330i
PeR4
Posts: 431
Joined: 11 Jun 2010 12:49
Location: Oslo

Re: Alt klart til første banetreff..

Post by PeR4 »

Knuts wrote:Er en del dyrere da. Helt sikkert morsom da. Vi har bestilt 4 biler. en Suzuki, 2 Poloer og en Golf. Er litt usikker på Poloen om ESPn er for sensetiv. er ikke så glad i DSG heller.
Vi får se.

Mvh

Knut S
Leie den for en runde eller to? Ser Subaru annonserer den her nå til ca 450.000.- Nkr...
Ariel Atom, BMW E30 318is og E30 330i
Knuts
Posts: 309
Joined: 03 Aug 2004 07:34

Re: Alt klart til første banetreff..

Post by Knuts »

Er nok mer moro på Våler enn Rudskogen ja. Begynner å nærme seg ferdig. Men sitter fortsatt orginal kasse og diff i den så går ikke så fort enda men tenkte jeg skulle prøve den i år. Den BRZ er grom men vet ikke om jeg risikerer så høy egenandel. Vi får se ann været. Nå skifter YR varslet sitt fra sol til regn hver time så vanskelig å vite. Skulle gjerne ha gokjent Mazdaen min før sesongen så vi kan gå på Porsche jakt:) Noen som vet om noen snille EU verksted? Mvh Knut S
Post Reply