Nürburgring nordschleife 2013
Nürburgring nordschleife 2013
Da er vi i godt selskap på vei til Ringen
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Nürburgring nordschleife 2013
Hva slags farge var det på den Norske Wiesmann GT, jeg kjenner en i stavanger som har en sort, og i følge han, så er det bare en til i norge, og den er hvit.
Tommy
'07 LOTUS EXIGE S
'08 BMW 320CI M-Sport
'07 LOTUS EXIGE S
'08 BMW 320CI M-Sport
Nürburgring nordschleife 2013
Viktig med trening!
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Nürburgring nordschleife 2013
Man er 110 % konsentrert.. herlig bilde!
Ariel Atom, BMW E30 318is og E30 330i
Re: Nürburgring nordschleife 2013
Så utrolig gøy ut. Godt det er flere 40+ som er like barnslig som meg. Kos dere på tur. Jeg savner ringen allerede selv om det er under en uke siden jeg var der. Wiesmannen var hvit med tyske skilter. Føreren het et eller annet doktor doktor og norsk flagg. Var en gateregisrert løpsbil. Helt rå. Mvh Knut S
Nürburgring nordschleife 2013
Lunchpause:
Har akkurat kommet frem til Nurburg og sjekket inn på Am Tiergarten. Her er det mildt sagt fullt med Porscher, Ferrarier og en Koenigsegg. Og en Elise.
Sitter på Lindenhof med en øl og jaeger og venter på ledig bord på Pistenklause. Som sagt, veldig fullt. Turen ned gikk fint, men det tok lang tid, mye kø rundt Køln. Men - skål
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Har akkurat kommet frem til Nurburg og sjekket inn på Am Tiergarten. Her er det mildt sagt fullt med Porscher, Ferrarier og en Koenigsegg. Og en Elise.
Sitter på Lindenhof med en øl og jaeger og venter på ledig bord på Pistenklause. Som sagt, veldig fullt. Turen ned gikk fint, men det tok lang tid, mye kø rundt Køln. Men - skål
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Nürburgring nordschleife 2013
Middag: Biff med gorgonzolasaus og akkurat passe med grønnsaker...
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Nürburgring nordschleife 2013
Her har vi selveste dr dr.Knuts wrote:Så utrolig gøy ut. Godt det er flere 40+ som er like barnslig som meg. Kos dere på tur. Jeg savner ringen allerede selv om det er under en uke siden jeg var der. Wiesmannen var hvit med tyske skilter. Føreren het et eller annet doktor doktor og norsk flagg. Var en gateregisrert løpsbil. Helt rå. Mvh Knut S
Jammen dukker han ikke opp her og...
916 GTV
Nürburgring nordschleife 2013
I dag har det vært en svært så rolig dag. Først ut var en tur til museet, og hva fant vi der? Joda, nok en treningsmulighet:
Så var det VLN-løp, vi besøkte boksen til Møllergutta, som gjorde en hederlig innsats:
Akkurat nå er Inge og Jostein ute på en forsiktig runde for å vise våre to Ringen-noobs hva dette er for noe. Det er kaldt og litt yr i luften, så det går nok relativt rolig på Cup-dekk. Jeg venter til i morgen.
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Så var det VLN-løp, vi besøkte boksen til Møllergutta, som gjorde en hederlig innsats:
Akkurat nå er Inge og Jostein ute på en forsiktig runde for å vise våre to Ringen-noobs hva dette er for noe. Det er kaldt og litt yr i luften, så det går nok relativt rolig på Cup-dekk. Jeg venter til i morgen.
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Nürburgring nordschleife 2013
Blitt fire runder på meg i dag, oppholdsvær men kaldt, rundt fire grader. Ikke så mye trafikk, men noen få hendelser ble det jo. Vært og hentet goodiebag fra Gran Turismo (inkl spypose, morsomt ). I kveld blir det felles middag før det braker løs i morgen.
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Nürburgring nordschleife 2013
En flott dag på banen er over, i dag våknet vi til strålende solskinn og skyfri himmel - som bestilt! Fått mange runder alle sammen, og bilene er like hele
Ble noen runder på GP-banen på formiddagen, men det er jo ikke derfor vi er her - 'vanlige' baner har vi hjemme.
Gikk med en 430 og en Porsche i dag dessverre.
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Felles middag på Pistenklause nå kl 18. Ble noen runder på GP-banen på formiddagen, men det er jo ikke derfor vi er her - 'vanlige' baner har vi hjemme.
Gikk med en 430 og en Porsche i dag dessverre.
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Nürburgring nordschleife 2013
Da er siste dag på banen unnagjort, dessverre med to biler med skavanker på slutten av dagen: Inges Porsche vil ikke lade skikkelig lenger, og min Elise har brent opp dynamoen. Sistnevnte er største problemet, men heldigvis har en hyggelig bekjent tilbudt plass på sin henger opp til Kiel. Inge kan ikke holde toppfart på autobahn, men det går nok bra.
Mye fint å se har det også vært:
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Mye fint å se har det også vært:
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Nürburgring nordschleife 2013
Det ble ikke noe hengertur på Elisen i dag - eieren trengte den selv siden han skulle kjøre på banen i dag og ikke ville risikere å bli stående fast hvis noe skulle skje. Så hva gjør man da? Jo, sørger for at batteriet er toppladet, slår av alt som kan bruke strøm og legger i vei. Heldigvis er det svært lite strømforbrukere i en S1, så etter 26 mil uten feilslag stoppet vi for lunch, og for sikkerhets skyld ble det et halvtime med 'blodoverføring' fra storebror:
Da var det bare 34 mil igjen, og det holdt...nesten. 3 mil før overnattingsplassen rett før Kiel begynte alle statuslysene i instrumentpanelet å lyse, og like etter fadet displayet ut... Da var det bare å komme seg av autobahn asap og finne et fornuftig sted å stoppe. 2,5 km etter, med en motor som fortsatt gikk (om enn litt urent), var det en ledig plass og neste blodoverføring kunne starte:
Heldigvis har man gode kamerater med på tur og kan hjelpe, stor takk til Inge, Jostein og Jan Robert!
Vi er vel fremme og ser frem til en behagelig natts søvn.
PS: Turteller og speedometer stivnet i rigor mortis i det strømmen ble borte:
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Da var det bare 34 mil igjen, og det holdt...nesten. 3 mil før overnattingsplassen rett før Kiel begynte alle statuslysene i instrumentpanelet å lyse, og like etter fadet displayet ut... Da var det bare å komme seg av autobahn asap og finne et fornuftig sted å stoppe. 2,5 km etter, med en motor som fortsatt gikk (om enn litt urent), var det en ledig plass og neste blodoverføring kunne starte:
Heldigvis har man gode kamerater med på tur og kan hjelpe, stor takk til Inge, Jostein og Jan Robert!
Vi er vel fremme og ser frem til en behagelig natts søvn.
PS: Turteller og speedometer stivnet i rigor mortis i det strømmen ble borte:
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Nürburgring nordschleife 2013
Bare ett kjapt bilde fra Jochen:
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Nürburgring nordschleife 2013
Hørtes ut som en kjøretur med mer enn et hint av angst?
Dog, imponerende å kunne kjøre så langt uten å bruke mer strøm!
De fleste går tom veldig fort i en slik situasjon. Tenk at tennpluggene ikke bruker mer strøm enn dette? Kanskje bensinen selvantenner på kompresjon mot slutten?
Dog, imponerende å kunne kjøre så langt uten å bruke mer strøm!
De fleste går tom veldig fort i en slik situasjon. Tenk at tennpluggene ikke bruker mer strøm enn dette? Kanskje bensinen selvantenner på kompresjon mot slutten?
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no