Rudskogen

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

Re: Rudskogen

Post by Morten H »

PeR4 wrote:Samme her; takk for et godt gjennomført treff!.

Fant i løpet av treffet ut av endel ting, feks at grusfellene er bra(kanskje litt harde+), og at gresset langs banen er jevnt og fint, og at bagasjeromslokk i glassfiber tåler en smell!. Noe av dette er visstnok tatt opp på video, men kjenner jeg filmerern rett så blir det sikkert ornet slik at det ser MYE verre ut enn det var :roll: :mrgreen:
Jeg lå bak deg et stykke hjemmover ,da jeg var redd Lokke skulle dette av igjen, sånn at jeg kunne plukke det opp "Raskt" :twisted:
Synd jeg hadde med en mørk Blå "tilhenger" , for ellers kunne jeg fulgt deg helt til Lillestrøm :wink:
Møtte nesten på Mikkel rev også etter Rakkestad (hvis du lurte på hvorfor det gikk litt i rykk å napp) :)
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.

Medlem:3325
User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

Re: Rudskogen

Post by Morten H »

Knall dag og jeg tror det ble over 60 påmeldinger denne dagen 8)
Ikke helt heldig med trafikken ved Lillestrøm på vei til Skogen, så var jo ikke på plass før 18 tiden ,
men var jo minimalt med kø og masse kjøretid pr heat, så fikk testa det jeg skulle og vet hva som skal oppgraderes i vinter.
Tror nesten det var flere biler uten tak en med denne gangen ?
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.

Medlem:3325
PeR4
Posts: 431
Joined: 11 Jun 2010 12:49
Location: Oslo

Re: Rudskogen

Post by PeR4 »

Morten H wrote:[Jeg lå bak deg et stykke hjemmover ,da jeg var redd Lokke skulle dette av igjen, sånn at jeg kunne plukke det opp "Raskt" :twisted:
Synd jeg hadde med en mørk Blå "tilhenger" , for ellers kunne jeg fulgt deg helt til Lillestrøm :wink:
Møtte nesten på Mikkel rev også etter Rakkestad (hvis du lurte på hvorfor det gikk litt i rykk å napp) :)
Heldigvis holdt det seg på plass, og takk for omtanken :D . Det er en hyggelig vei til/fra Rudskogen for svingglade biler når det er lite trafikk, som i går kveld :mrgreen: .
Ariel Atom, BMW E30 318is og E30 330i
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Re: Rudskogen

Post by webmaster »

PeR4 wrote:Samme her; takk for et godt gjennomført treff!.

Fant i løpet av treffet ut av endel ting, feks at grusfellene er bra(kanskje litt harde+), og at gresset langs banen er jevnt og fint, og at bagasjeromslokk i glassfiber tåler en smell!. Noe av dette er visstnok tatt opp på video, men kjenner jeg filmerern rett så blir det sikkert ornet slik at det ser MYE verre ut enn det var :roll: :mrgreen:
Var over 60 registrerte biler, så fantastisk bra oppmøte. :-) Var ute og luftet Elisen to ganger, 9 runder første heatet og 30 (!) og en hel time neste heat - har sykt vondt i venstrebeinet i dag så må ha clutchet mye... Tror ikke jeg har kjørt så mye eller lenge noen gang før. :-)

Lå bak deg ganske lenge og bilen din ligger sykt godt på i svingene, hadde trodd jeg skulle tatt deg i langsvingen, men neida...

Video med bl.a. potethyppingen din kommer! :twisted:
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
hagenisse
Posts: 1009
Joined: 04 May 2008 20:44
Location: HEIA DRAMMEN!
Contact:

Re: Rudskogen

Post by hagenisse »

Det var så mange ja? Det forklarer endel! :D

30 runder er helt ekstremt. Jeg kjørte 12 i ett strekk, og det synes jeg er mye. :shock: Ble 40 runder totalt, og da gikk jeg nesten (gikk på 49.7 liter) tom for bensin.
Lasse83
Posts: 71
Joined: 10 Jun 2008 20:08

Re: Rudskogen

Post by Lasse83 »

Jeg kjørte også mer enn normalt i går, måtte ut og fylle bensin for så å komme tilbake igjen (pleier som regel å holde med en tank).
Men kokende clutchvæske og tilhørende vanskeligheter med å gire gjorde at jeg dro hjem før all moroa var over.

Og takk for ett fint treff alle sammen! Alltid godt arrangert med NSK.
-91 MR2
-04 Alfa Romeo GT (med barnesete)
User avatar
rayb
Posts: 994
Joined: 11 Jul 2005 14:00

Re: Rudskogen

Post by rayb »

Takk til banekomiteen for et bra arrangement som alltid.

På tross av en bil som ikke er 100% og min litt frynsete selvtillit fikk jeg 60 runder totalt.
Har noe video, men må se hva jeg evt. klarer å klippe sammen.
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/

Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Re: Rudskogen

Post by webmaster »

Video lagt ut i multimediatråden. PeR4 var faktisk ute og syklet 2 ganger som jeg fikk med meg i Angsten... :lol:
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
hagenisse
Posts: 1009
Joined: 04 May 2008 20:44
Location: HEIA DRAMMEN!
Contact:

Re: Rudskogen

Post by hagenisse »

webmaster wrote:Video lagt ut i multimediatråden. PeR4 var faktisk ute og syklet 2 ganger som jeg fikk med meg i Angsten... :lol:
Haha. Han klønet fælt en gang i bakspeilet mitt også. Da uten bagasjelokk. :mrgreen:
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Re: Rudskogen

Post by webmaster »

Akkurat. Det lå jo igjen utenfor det gamle depotet...:-)

Hadde f.ø. flere runder på 1:43.xx denne gangen, et par av dem bak PeR4, så han er en fin hare å følge... :twisted:
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
hagenisse
Posts: 1009
Joined: 04 May 2008 20:44
Location: HEIA DRAMMEN!
Contact:

Re: Rudskogen

Post by hagenisse »

Hva slags toppfart har du på strekkene Jørn?
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Re: Rudskogen

Post by webmaster »

Som best i overkant av 170 på langsiden og i overkant av 180 ned mot Angsten.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

Re: Rudskogen

Post by Morten H »

webmaster wrote:Akkurat. Det lå jo igjen utenfor det gamle depotet...:-)

Hadde f.ø. flere runder på 1:43.xx denne gangen, et par av dem bak PeR4, så han er en fin hare å følge... :twisted:
Tror du skal montere Vinge,Leppe og Difusere i vinter, så er du på kansje under 1:40 neste år ? 8)
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.

Medlem:3325
PeR4
Posts: 431
Joined: 11 Jun 2010 12:49
Location: Oslo

Re: Rudskogen

Post by PeR4 »

webmaster wrote:Video lagt ut i multimediatråden. PeR4 var faktisk ute og syklet 2 ganger som jeg fikk med meg i Angsten... :lol:
Ja, har litt å gå på i Angsten, blir litt feil fokus i nedoverbakken osv.. Det sitter noe igjen fra fjorårets smell antar jeg. Men det kommer seg :D
Ariel Atom, BMW E30 318is og E30 330i
Post Reply