Hvilken bil til Banekjøring.

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
vids
Posts: 553
Joined: 16 May 2006 11:47
Location: Oslo

Re: Hvilken bil til Banekjøring.

Post by vids »

Evo gir den ganske bra skussmål, og er veldig opptatt av at det skal være gøy å kjøre, så jeg stoler egentlig mest på dem enn på andre blader:
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... ga_gt.html
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport

x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
andreas
Posts: 116
Joined: 15 Dec 2009 16:08

Re: Hvilken bil til Banekjøring.

Post by andreas »

Hva med å få Jeppe(hvis du vet hvem det er) til å bygge en e46 m3 til deg, jeg gjorde det i fjor å er veldig fornøyd. Justerbart understell, oppgraderte bremser og halvbur godkjent i vognkortet. Alle skruer har vært ute av bilen for så å bli skrudd inn i igjen. Alle foringer osv byttet. Skal på rudskogen noen dager i neste uke så kan du få sjekke ut da hvis du vil!
User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

Re: Hvilken bil til Banekjøring.

Post by Morten H »

andreas wrote:Hva med å få Jeppe(hvis du vet hvem det er) til å bygge en e46 m3 til deg, jeg gjorde det i fjor å er veldig fornøyd. Justerbart understell, oppgraderte bremser og halvbur godkjent i vognkortet. Alle skruer har vært ute av bilen for så å bli skrudd inn i igjen. Alle foringer osv byttet. Skal på rudskogen noen dager i neste uke så kan du få sjekke ut da hvis du vil!
Jeppe er vell han du hadde med på Nurburgring i Mai og Dere(han) satt på samme bord som oss på Pitzenclause.
Så bilen Din på Rudskogen, så dette er en BMW som jeg tror Iceman kunne levd med 8)
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.

Medlem:3325
andreas
Posts: 116
Joined: 15 Dec 2009 16:08

Re: Hvilken bil til Banekjøring.

Post by andreas »

Stemmer det! Jeg er hvertfall veldig fornøyd med den pakken, bilen kan med standard bremser og skohorn få på ispigg!
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Re: Hvilken bil til Banekjøring.

Post by Iceman »

mm mange biler å vurdere :roll: men setter alt litt på vent, da jeg må vente å se hvor mye jeg får igjen på forsikringen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
cpr
Posts: 168
Joined: 21 Nov 2005 11:09
Location: Sarpsborg

Re: Hvilken bil til Banekjøring.

Post by cpr »

Hva har skjedd med 991`n?
Currently: Aston Martin Vantage, Mini John Cooper Works Countryman, 2011 Fiat 500 Abarth.
User avatar
need4speed
Posts: 449
Joined: 16 Feb 2010 11:26
Location: Mo i Rana

Hvilken bil til Banekjøring.

Post by need4speed »

cpr wrote:Hva har skjedd med 991`n?
Image
Image
Image



Sent from my iPhone using Tapatalk
Post Reply