Kanskje dette skulle endres til "You need to be Iceman in the wet"
En helt rå bil som jeg gjerne skulle eid, men den er nok en bil som ikke er veldig glad i våt asfalt. (regner jo nesten aldri i Norge)
Mange utrolig gode forslag, og det er veldig hyggelig å se at så mange engasjerer seg.
Jeg har ikke lyst på en Lotus, da det ikke er så lett med service og deler i Norge.
MB og BMW har jo et verksted på nesten vært gatehjørne, noe som gjør at deler og service er lett å få på disse bilene.
Grunnen til at jeg vil at den skal ha trekk på bakhjulene, er så jeg kan slenge på 15-16" ispigg til vinteren.
GT 86 er for dyr, elles hadde dette vært et godt valg.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Denne miniM3en oppfyller nokså mange av kriteriene dine: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36647374
Italia-import: lite/ingen rust!
Knapt 200 hk, bakhjulsdrift, 2 liters hissig firer foran, lett å trimme og holdbar(sjekk dokumentasjonen for motoroverhalingen, særlig er overhalingen av registret og utbyttede lagerskåler i rådene viktig), det er 25% lamellsperre bak og bra utveksling for banebruk, den egner seg spesielt godt for den relativt nye sløyfa på Våler.
PeR4 wrote:Denne miniM3en oppfyller nokså mange av kriteriene dine: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36647374
Italia-import: lite/ingen rust!
Knapt 200 hk, bakhjulsdrift, 2 liters hissig firer foran, lett å trimme og holdbar(sjekk dokumentasjonen for motoroverhalingen, særlig er overhalingen av registret og utbyttede lagerskåler i rådene viktig), det er 25% lamellsperre bak og bra utveksling for banebruk, den egner seg spesielt godt for den relativt nye sløyfa på Våler.
Et veldig bra valg som jeg helt klart skal sjekke ut, men først skal jeg se på en MB til uka.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
PeR4 wrote:Denne miniM3en oppfyller nokså mange av kriteriene dine: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36647374
Italia-import: lite/ingen rust!
Knapt 200 hk, bakhjulsdrift, 2 liters hissig firer foran, lett å trimme og holdbar(sjekk dokumentasjonen for motoroverhalingen, særlig er overhalingen av registret og utbyttede lagerskåler i rådene viktig), det er 25% lamellsperre bak og bra utveksling for banebruk, den egner seg spesielt godt for den relativt nye sløyfa på Våler.
Vil påstå en coupe er et bedre kjøp. Nyere, med et snev av sikkerhet og de eneste ulempene er en kjipere motorkarakteristikk og ikke nok plass til å frakte 4 egne hjul inne i bilen. Alt annet er bedre. Fartspotensialet er vel omtrent det samme.
PeR4 wrote:Denne miniM3en oppfyller nokså mange av kriteriene dine: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36647374
Italia-import: lite/ingen rust!
Knapt 200 hk, bakhjulsdrift, 2 liters hissig firer foran, lett å trimme og holdbar(sjekk dokumentasjonen for motoroverhalingen, særlig er overhalingen av registret og utbyttede lagerskåler i rådene viktig), det er 25% lamellsperre bak og bra utveksling for banebruk, den egner seg spesielt godt for den relativt nye sløyfa på Våler.
Dette er en sleeper
1/2 pris av M3 og sikkert enda sjeldnere, så her får man morrsom bil til Svenske pris
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Det kan ikke være en cab/ roadster, da jeg alltid vil være redd for å take.
Vekt +- et tonn.
Motoren foran og driften bak, med rundt +- 200hk. (under 90 db, Våler)
Har ikke lyst på Fiat, Mazda,Lotus, Audi, Hyundai, Mini, Rover, Smart, VW eller MG.
Det kan ikke være en cab/ roadster, da jeg alltid vil være redd for å take.
Vekt +- et tonn.
Motoren foran og driften bak, med rundt +- 200hk. (under 90 db, Våler)
Har ikke lyst på Fiat, Mazda,Lotus, Audi, Hyundai, Mini, Rover, Smart, VW eller MG.
Og nå vurderes forhjulsdrift, 136 hk, cab og MG..
Hehe, prinsipper er bare i veien uansett!
Men det har vel ikke vært nevnt noen forhjulstrekkere i denne tråden ennå?
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport