Rudskogen 10. august.
Re: Rudskogen 10. august.
Har et par IKKE medlemmer som ønsker å kjøre, men synes det blir dyrt om man må betale Medlems kontigent for i år da det blir nok bare dette treffe de før kjørt.
Er det mulighet å få en "Prøvetime" og så melde seg på i 2013 ?
Tror NSK kunne fått flere med på Banekjøring i år hvis man praktiserte dette ?
Mange foretrekker Track Day ,da det koster bare litt mere, men da det er full dag, så tror de at det blir mere KM pr kr (men det stemmer nok ikke).
Vi må tenke Nytt for å rekrutere NYE medlemmer og for å fylle opp Banedagene, så vi går i 0 eller +
Er det mulighet å få en "Prøvetime" og så melde seg på i 2013 ?
Tror NSK kunne fått flere med på Banekjøring i år hvis man praktiserte dette ?
Mange foretrekker Track Day ,da det koster bare litt mere, men da det er full dag, så tror de at det blir mere KM pr kr (men det stemmer nok ikke).
Vi må tenke Nytt for å rekrutere NYE medlemmer og for å fylle opp Banedagene, så vi går i 0 eller +
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Re: Rudskogen 10. august.
Eller hjulbua bak Så lenge det er godt synlig bør det være ok!
2006 Volvo S60R AWD
1987 Volvo 240
Felgen, Reodor felgen...
1987 Volvo 240
Felgen, Reodor felgen...
Re: Rudskogen 10. august.
Til opplysning så kjørte KARN følgende prismodell nå på lørdag: 800 NOK for medlemmer, 1000 NOK for ikke-medlemmer, samt at medlemmer har fortrinnsrett ved stor pågang. Kanskje NSK kunne vurdere en slik modell - iallefall så lenge det ikke er nok medlemmer som stiller på banetreff til at det går rundt økonomisk. Så spørsmålet er om dette kan gjøres for de to siste banetreffene, eller om det er noe som må tas opp og behandles på neste generalforsamlingMorten H wrote:Har et par IKKE medlemmer som ønsker å kjøre, men synes det blir dyrt om man må betale Medlems kontigent for i år da det blir nok bare dette treffe de før kjørt.
Er det mulighet å få en "Prøvetime" og så melde seg på i 2013 ?
Tror NSK kunne fått flere med på Banekjøring i år hvis man praktiserte dette ?
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
Re: Rudskogen 10. august.
Støtter forslagene som er nevnt over her med tanke på kjøring for ikke-medlemmer.
2006 Volvo S60R AWD
1987 Volvo 240
Felgen, Reodor felgen...
1987 Volvo 240
Felgen, Reodor felgen...
Re: Rudskogen 10. august.
Da har vi hatt en rask styrebehandling på dette, og resultatet ble som følger:
For de to siste banekveldene på Rudskogen i år er det halv pris på medlemskap, dvs 200,-. Med andre ord 200 + 800 for ikke-medlemmer som vil kjøre.
For de to siste banekveldene på Rudskogen i år er det halv pris på medlemskap, dvs 200,-. Med andre ord 200 + 800 for ikke-medlemmer som vil kjøre.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Rudskogen 10. august.
Flotters. Jeg skal gi beskjed på IDCN-forumet
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
Re: Rudskogen 10. august.
Likerwebmaster wrote:Da har vi hatt en rask styrebehandling på dette, og resultatet ble som følger:
For de to siste banekveldene på Rudskogen i år er det halv pris på medlemskap, dvs 200,-. Med andre ord 200 + 800 for ikke-medlemmer som vil kjøre.
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Re: Rudskogen 10. august.
Tar med 2 nye(kommende) medlemmer og jeg tror jeg får med enda 2 til
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Re: Rudskogen 10. august.
Bra!
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Rudskogen 10. august.
Trekker frem det med merking av E85 igjen, er det et krav hos dere?
Sliter av en eller annen grunn med å skaffe merker i rett tid..
Sliter av en eller annen grunn med å skaffe merker i rett tid..
2006 Volvo S60R AWD
1987 Volvo 240
Felgen, Reodor felgen...
1987 Volvo 240
Felgen, Reodor felgen...
Re: Rudskogen 10. august.
Da ble det plutselig veldig mye mer aktuelt å ta en tur på Fredag, flott tiltak!
Porsche 944 Turbo -86 Koksgrå
Re: Rudskogen 10. august.
Erik, får du plass til et 12cm merke på C-stolpen til Rudolf? Hvor er forresten C-stolpen hans? Gjelder kanskje egne regler for C-stolpeløse biler?
E-type 1968
MX-5 1991
MX-5 1991
Re: Rudskogen 10. august.
Jeg var på Rudskogen i øse-pøsende regnvær på Mandag(i går) det var utrolig artig, så jeg kommer uansett vær den 10 Aug.
Trist at folk blir hjemme med en gang det kommer noen regndråper (chicken), sørfe litt rundt er jo bare utrolig artig.
Man lærer utrolig mye mere av å kjøre på Regn, snø og is, enn man vil på en tørr bane med gode R-dekk.
Trist at folk blir hjemme med en gang det kommer noen regndråper (chicken), sørfe litt rundt er jo bare utrolig artig.
Man lærer utrolig mye mere av å kjøre på Regn, snø og is, enn man vil på en tørr bane med gode R-dekk.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.