Rudskogen 26. april

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
Ørnbjørn
Posts: 45
Joined: 20 Apr 2012 08:27

Re: Rudskogen 26. april

Post by Ørnbjørn »

Kul lyd av bilen din, hagenisse! Høres ut som ein jetmotor utanfrå :D

N00b på skogen.

Eg stod flaggvakt første halvdel, ved utslipp og slapp heldigvis unna det verste regnet.
Når klokka bikka 19 var det tid for å snegle utpå. Eg har tidlegare kun hatt eit par rundar som passasjer og eit par rundar i ein standard MX-5 i regn og skodde omgitt av hissige italienere på alle sider (det var ikkje særleg fett). Det var derfor med ei intens spenning innanbords eg trilla utpå ei våt bane med ukjent bil og ukjende dekk. Eg hadde plukka opp eit sett R888 til Peugeoten ei vekes tid før, og hadde knapt fått lunk i dei før på fredag.

Det heile gikk overraskande bra, sporvalget var i hytt og pine, men dekka hang bra på, hadde høg fart gjennom svingene. Regnet var veldig fint, egentleg, då alle grensene kom nærare. 106 (og dei tidlegare 205'ene) er kjende for 'lift off oversteer'. Eg har ikkje fått rørt ved dette fenomenet før denne dagen, og det var veldig fine rammer å få testa det på. Tre gonger var eg skikkelig bredt ute, eine gangen vel langt — heilt ut på graset ved utslepp. Då var det tid for 'lugna bjørnen' og inn i pitten. Eg var blitt vel varm i trøya og spenninga begynte å melde seg igjen. Den einaste måten å bekjempe den på var å komme seg ut igjen og eg nytta sjansen til å få med meg Lars (takk!) til å vise meg spor og ratting. Veldig lærerikt og ga meg ei ro og ein trygghet — nervøsitet og angsten var bytta ut med ei 'meir meir'-kjensle. Med visdomsorda «ta aldri siste runden» frå barndommen og radiobil på minnet var på tide å pakke sammen.

Det var veldig herlig å køyre heim denne kvelden og brette seg sammen på sofaen under pledd, med eit snitt øl og god musikk på stereoen.

Image
' 9 3 M X - 5
arildh
Posts: 278
Joined: 27 Apr 2005 07:57
Location: Oslo

Re: Rudskogen 26. april

Post by arildh »

Bra treff! Jeg merket at noe manglet den første timen men alt ble som på vanlige NSK treff litt over 18 når regnet kom :)
- 06 MX-5
User avatar
hagenisse
Posts: 1009
Joined: 04 May 2008 20:44
Location: HEIA DRAMMEN!
Contact:

Re: Rudskogen 26. april

Post by hagenisse »

Ørnbjørn wrote:Kul lyd av bilen din, hagenisse! Høres ut som ein jetmotor utanfrå :D
Første gang jeg har hørt noen si den blåselyden er kul! :mrgreen:
User avatar
NoBrain
Posts: 687
Joined: 18 Sep 2003 14:43

Re: Rudskogen 26. april

Post by NoBrain »

Takk for et hyggelig treff. Denne tråden er opprinnelig fra i fjor hvor visstnok første banetreff var på samme dato :) Som skrevet over så er yr.no litt bingo. I fjor så gikk de tom. ut i avisen og opplyste at hvis været er ustabilt så kan man ikke stole på værvarslingen, jfr. http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks ... X5RIcpKYWk. Ser ikke ut til at det er blitt noe bedre i år :roll:

Vi får håpe det blir mer sol på Vålerbanen på søndag. Til de av dere (6 biler, tre MX5er, en Elise, en Corvette og en Caterham) som jeg målte bremsevæskekokepunktet til mellom 170-190° C så er det anbefalt å bytte bremsevæske før Vålerbanen. Jeg sa ifra til de det gjaldt, med unntak av 1-2 som jeg målte bremsevæsken på mens førermøtet pågikk. Husker ikke i farten hvilke biler det gjaldt, men hvis bremsevæsken ser spesielt møkkete/grå/sort ut så er det en viss fare for at det gjaldt din bil :wink:
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
Post Reply