Nürburgring Nordschleife 2012

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
jonr
Posts: 159
Joined: 17 May 2009 17:36

Re: Nürburgring Nordschleife 2012

Post by jonr »

vids wrote:Haha, så merkelig at dere fortsetter å si det etter at iceman skrev det gikk bra med hans forsikring :-) Han skrev jo at det sto akkurat det samme i hans vilkår også?

Burde ikke det være bevis nok på at unntaket ikke er gyldig?
Det vi har diskutert her nå er vel mest endringen Gjensidige nettopp har gjort i vilkårene side der de spesifikt har listet opp Rudskogen, Vålerbanen og Nurburgring. Så vidt jeg vet er denne endringen innført etter at Henrik hadde uhellet sitt så selv om han fikk dekket det ville jeg ikke tatt det som bevis for at de fortsatt dekker skader på bane.
E-type 1968
MX-5 1991
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Re: Nürburgring Nordschleife 2012

Post by Iceman »

He he hyggelig at dere tror jeg har så stor innvirkning på reglementet til forsikringsselskapene :roll: , og ikke de 100+ andre bilene som har fått igjen penger på Ringen.

Når jeg ringte dem, så sa jeg hvor på Ringen jeg hadde uhellet, og at bilen var så og si vrak.
Han sa dette ordner vi, ikke noe problem , dra hjem å sjekk deg for skader, riktig god bedring.
Vi måtte bare sende bilder, og en liten forklaring på hvor og hva som hadde skjedd.

Jeg måtte ringe å spørre hva som skjedde med saken en gang, :roll: da det tok litt tid å få svar på et par ting, :idea: men jeg hadde glemt at det var ferie. :D
Uansett fantastisk hjelp.

Vi får se hva som skjer til sommeren.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Post Reply