Vålerbanen 25 juni - Husk solkrem!

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

PeR4
Posts: 431
Joined: 11 Jun 2010 12:49
Location: Oslo

Post by PeR4 »

Luigi wrote:
PeR4 wrote:Hmm, jeg har alltid ment at høy vekt gir mere vekt pr hjul=bedre heft/friksjon ved bremsing(kort strekning) og svingkjøring(høyere friksjonskoeffisient mellom gummi og asfalt). :oops:
Du oppnår samme effekt ved overdreven dekaltrimming. De relativt tykke og tunge vinylmerkene øker både luftmotstand og vekt og sørger for at bilen går så sakte at du knapt trenger å bremse. I kombinasjon med en undermotorisert bil trenger du knapt bremse i det hele tatt :lol:
Har så smått begynt med dekaltrimming også. For å skjule konsekvensene av feil limvalg(glassfiberoppsprekking), er dekaler strategisk plassert på originale plasser. Nå reklamerer banedyret for QPR.. Ja, for de få uinnvidde så rykker de opp i år :-)
User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Post by Luigi »

PeR4 wrote:Nå reklamerer banedyret for QPR.. Ja, for de få uinnvidde så rykker de opp i år :-)
Heh heh. Å snakke om slikt på et sted som dette krever store, svære baller. Om de rette personene i NSK hører ordet 'fotball' forvandles de til en krysning mellom en lokallagsleder i Tea Party, en premenstruell VTEC-debattant på lazzaroni.no og den bakfulle, 170-kilos dørvakta på en kjendisfest.

Nå gjelder det å holde kjeft, som Michelsen sa.

:lol:
PeR4
Posts: 431
Joined: 11 Jun 2010 12:49
Location: Oslo

Post by PeR4 »

Luigi wrote:
PeR4 wrote:Nå reklamerer banedyret for QPR.. Ja, for de få uinnvidde så rykker de opp i år :-)
Heh heh. Å snakke om slikt på et sted som dette krever store, svære baller. Om de rette personene i NSK hører ordet 'fotball' forvandles de til en krysning mellom en lokallagsleder i Tea Party, en premenstruell VTEC-debattant på lazzaroni.no og den bakfulle, 170-kilos dørvakta på en kjendisfest.

Nå gjelder det å holde kjeft, som Michelsen sa.

:lol:
Ok, i lys av ny informasjon så burde innlegget vært redigert: jeg tar ut "få" foran uinnvidde. De styremedlemmene jeg kjenner til i NSK er så søte så :shock:
Små baller og lite vett fungerer ofte på samme vis som store, svære.. på overflaten. I dagens samfunn er overflaten viktigst. :wink:
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

Kan vi helst slippe å bli referert til som søte i samme setning som størrelse på baller blir diskutert ? :lol:
Undertegnede er forøvrig ikke fullstendig fotballfientlig, men fikk ikke du utlevert en grei størrelse streamer med reklame for CSM 2011 ?
Da får du både dekket nødvendige ufullkommenheter på karrosseri og samtidig respekt blant andre petrolheads :wink:
'11 sDrive 35is
---------------------
User avatar
hagenisse
Posts: 1009
Joined: 04 May 2008 20:44
Location: HEIA DRAMMEN!
Contact:

Post by hagenisse »

Ang. csm-streameren, så monterte jeg min her:

Image

før det etterhvert slo meg at årets utgave ikke er gjennomsiktig. :lol:
PeR4
Posts: 431
Joined: 11 Jun 2010 12:49
Location: Oslo

Post by PeR4 »

henning wrote:Kan vi helst slippe å bli referert til som søte i samme setning som størrelse på baller blir diskutert ? :lol:
Undertegnede er forøvrig ikke fullstendig fotballfientlig, men fikk ikke du utlevert en grei størrelse streamer med reklame for CSM 2011 ?
Da får du både dekket nødvendige ufullkommenheter på karrosseri og samtidig respekt blant andre petrolheads :wink:
Ser for meg situasjoner der søte/store baller kan være fordelaktige for styremedlemmene, men aksepterer at dette skulle vært plassert i GPP delen.. 8)

Jeg fikk en absolutt grei størrelse streamer ja, takk takk. Har plassert den på naboens Celica Turbo Carlos Saintz utgave :-). Hun liker den!.

Siden det sprekker opp litt her og der, så er det behov for flere og kanskje ørlite.. mindre utgaver. Uansett så er banedyret innelåst og ensom i tiden mellom vært banetreff, dvs. utgjør minimal reklameverdi.
User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

Post by Morten H »

Ønsker meg en Streamer som er lenger, da den kan da brukes som Sol sjerm på Frontruta eller Bakruta.
Lar det seg gjøre ?
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.

Medlem:3325
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

Morten H wrote:Ønsker meg en Streamer som er lenger, da den kan da brukes som Sol sjerm på Frontruta eller Bakruta.
Lar det seg gjøre ?
Alt er mulig :D
Men jeg tror ikke klubben er villig til å betale..
'11 sDrive 35is
---------------------
User avatar
ria
Posts: 28
Joined: 07 Aug 2004 11:34

Post by ria »

Takk for en knalldag! Perfekt vær og akkurat passe med biler så det var mulig å finne rythmen skikkelig utpå der. :)

Album her: http://ria1.zenfolio.com/nsk-valer-jun2011

Noen smakebiter:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
jon79
Posts: 16
Joined: 31 Jul 2006 12:14
Location: Sandefjord

Post by jon79 »

Må bare få takke for en veldig bra dag på Vålerbanen, som vanlig egentlig for et banetreff i regi av NSK. Ros til de som føler seg truffet ;)
User avatar
hagenisse
Posts: 1009
Joined: 04 May 2008 20:44
Location: HEIA DRAMMEN!
Contact:

Post by hagenisse »

Fantastiske bilder som vanlig, ria.

Og den volvoen er jo seriøst grom. Og det kommer fra en som synes 240 er noe tragiske greier!
User avatar
ria
Posts: 28
Joined: 07 Aug 2004 11:34

Post by ria »

hagenisse wrote:Fantastiske bilder som vanlig, ria.

Og den volvoen er jo seriøst grom. Og det kommer fra en som synes 240 er noe tragiske greier!
Takk for det :)

Jeg er heller ikke akkurat i 240 fanklubben, men ingen regel uten unntak tydelighvis. Fantastiskt bygg det der.
Post Reply