Gol 2011

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

andreas
Posts: 116
Joined: 15 Dec 2009 16:08

Post by andreas »

Har gjort klart bilen nå. Fant ut av kjøringen på Sigdal har ført til at jeg har 3 piggdekk og ett uten pigger!!

Hvilken vei skal vi kjøre. Blir det som i fjor? Dvs med klokken?

All logikk tilsvarere vel at jeg bør ha mest pigger på ytterhjul?
User avatar
NoBrain
Posts: 687
Joined: 18 Sep 2003 14:43

Post by NoBrain »

God tur alle dere som skal kose dere på Golsfjellet i helga. Husk å oppføre dere og følge driftsinstruks for banen :P

http://www.gol.kommune.no/PageFiles/804 ... 080909.pdf
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Post by webmaster »

andreas wrote:Har gjort klart bilen nå. Fant ut av kjøringen på Sigdal har ført til at jeg har 3 piggdekk og ett uten pigger!!

Hvilken vei skal vi kjøre. Blir det som i fjor? Dvs med klokken?

All logikk tilsvarere vel at jeg bør ha mest pigger på ytterhjul?
Det ville forundre meg meget om vi ikke kjørte samme veien som før, ja.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Post by webmaster »

NoBrain wrote:God tur alle dere som skal kose dere på Golsfjellet i helga. Husk å oppføre dere og følge driftsinstruks for banen :P

http://www.gol.kommune.no/PageFiles/804 ... 080909.pdf
Haha. :-) Og dere da, går ikke bilen?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
NoBrain
Posts: 687
Joined: 18 Sep 2003 14:43

Post by NoBrain »

webmaster wrote:Haha. :-) Og dere da, går ikke bilen?
Joda :) Hadde det kjempegøy i Sigdal to helger tilbake og en liten testtur på Kløfta nå sist helg. Men vi må nok kjøpe nye og større dyser. Ifølge ECUen så var vi oppe i 100% duty cycle i Sigdal og vi klarte å gjenskape dette på Kløfta med litt roligere kjøring. Tror ikke motoren har så godt av dette i lengden :roll:
Medlem av banekomiteen i NSK, samt moderator på forumet.
2014 BMW 116i M Sport (entusiastbil)
1997 Subaru Impreza STI v3 Type R (isbanebil)
User avatar
hmhaga
Posts: 948
Joined: 14 May 2003 23:25
Location: Hallingby

Post by hmhaga »

Da skal alt være klart for en helg med morro på isen. Kom akkurat inn fra garasjen etter bytte av girolje, diffolje, motorolje og oljefilter.

PS1! Når det er -15 garasjen - ikke oppbevar kannene med girolje der. Var det lett å få giroljen til å renne ned i girkasse og bakdiff i -15. Nei....

-Som et resultat av kveldens mekking stiller jeg på aftertrack med Castrol GL5 hårbalsam . Stram lukt, ellers bra :lol:
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
User avatar
hmhaga
Posts: 948
Joined: 14 May 2003 23:25
Location: Hallingby

Post by hmhaga »

-jeg skulle visst ha byttet pluggene også :(
Planen var å bytte plugger FØR jeg reiste til Gol, men det ble alt for sent på natta - så det ble utsatt. Viste seg å være et dumt valg, for ute på isen begynte motoren etterhvert å fuske seriøst når den fikk ladetrykk. Ble så ille at den etterhvert knapt ville svive på tomgang. Byttet plugger idag, de vår totalt utslitte. 1,1 mm klaring istedet for 0,6 mm :shock: ikke rart den ble fornærma....
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
FrodeS
Posts: 4
Joined: 01 Dec 2010 22:29
Location: Akershus
Contact:

Re: Gol 2011

Post by FrodeS »

Takk for helga, folkens!

Selv om vi ikke var så mange, og en god del av oss ble kjeppjaget med en støymåler eller noe sånt, så setter vi stor pris på at vi fikk være med og leke med biler sammen med dere.

Det ble ikke allverden med bilder, men de jeg har ligger HER

Bilder i høy oppløsning

Det var altså jeg og en til som rattet rundt i DENNE lekre vogna. (som faktisk er vesentlig bedre teknisk enn den ser ut som.

Moderator må gjerne flytte innlegget hvis det ligger på feil sted.
--
fS
1992 Mercedes-Benz 300 TD Turbo
Post Reply