Nürburgring 2010

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Nürburgring 2010

Post by webmaster »

Da er tur booket, nedover 12. juni, tilbake i Oslo 19. juni. Leeenge siden sist nå... :D
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Tiger
Posts: 551
Joined: 07 Apr 2007 16:44

N'ring

Post by Tiger »

Jeg drar med ferga fra Larvik 08:00 den 12 og hjem på 17 mai om kvelden :)
Alfa Romeo S.W. 159 Ti 2.0 JTDm 2011
Nissan 200SX Racing E 1999 *SOLGT* :-)
Vrak : Ford Granada / Ford Consul / Karolisleden MB 280 SE '79
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Re: Nürburgring 2010

Post by inge »

webmaster wrote:Da er tur booket, nedover 12. juni, tilbake i Oslo 19. juni. Leeenge siden sist nå... :D
Gleder meg :-)
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
User avatar
vtec
Posts: 24
Joined: 23 May 2007 11:32

Post by vtec »

Noen som har en link til terminliste, eller oversikt over når hvermansen kan kjøpe seg inn en tur?

Har en tur nedover de traktene der i sommer, men antar det ikke bare er å stikke innom for å skli en runde...
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

'11 sDrive 35is
---------------------
Tiger
Posts: 551
Joined: 07 Apr 2007 16:44

team

Post by Tiger »

Hva heter teamet deres Inge, regner med å møtes dere nede.. :D

TorgeirH
Alfa Romeo S.W. 159 Ti 2.0 JTDm 2011
Nissan 200SX Racing E 1999 *SOLGT* :-)
Vrak : Ford Granada / Ford Consul / Karolisleden MB 280 SE '79
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Re: team

Post by inge »

Tiger wrote:Hva heter teamet deres Inge, regner med å møtes dere nede.. :D

TorgeirH
Det blir ingen VLN kjøring på oss i år. Vi drar bare ned for rekreasjonens de :-) Skal bo på Zur Burg
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Tiger
Posts: 551
Joined: 07 Apr 2007 16:44

Øl

Post by Tiger »

Ok, det blir vel noen øl på en av kneipene da :-),

Bor på Ringhaus, og jeg tok med min far som privatsjåfør og vi treffes vel på PK eller noen av de andre vannhullene.

Torgeir
Alfa Romeo S.W. 159 Ti 2.0 JTDm 2011
Nissan 200SX Racing E 1999 *SOLGT* :-)
Vrak : Ford Granada / Ford Consul / Karolisleden MB 280 SE '79
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Post by Iceman »

Skulle ønske jeg hadde vett nok til å bare sette meg på båten til kiel, for så å kjøre til Nürburgring å bo der til vinteren kommer tilbake.
Hadde reist i dag om jeg hadde kunnet, men nå er det like før selvangivelsen må levers. :cry:

I år blir det vel bare tid til å fly fram og tilbake til Nürburgring, for så å leie en bil hos Theo med kone.
Liker den M3en han har, men kan godt hende at jeg bare leier meg en Golf.

Kan vil ikke kjøre denne på gata lengre.
Image
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Re: Øl

Post by inge »

Tiger wrote:Ok, det blir vel noen øl på en av kneipene da :-),

Bor på Ringhaus, og jeg tok med min far som privatsjåfør og vi treffes vel på PK eller noen av de andre vannhullene.

Torgeir
Ringhaus og Zur Burg er vel ikke langt unna hverandre. Behøver ikke privatsjåfør på den avstanden? :wink:

Har faren din like mye bildilla som deg? Hyggelig å ha med bilinterisert famile.

Vi holder ofte til på Pistenklause på kveldene. På to av veggene der er det NSK logo 8)

Send meg gjerne en SMS når du er der nede. Vi må jo klare å møtes :)
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Post by inge »

Iceman wrote:Skulle ønske jeg hadde vett nok til å bare sette meg på båten til kiel, for så å kjøre til Nürburgring å bo der til vinteren kommer tilbake.
Hadde reist i dag om jeg hadde kunnet, men nå er det like før selvangivelsen må levers. :cry:

I år blir det vel bare tid til å fly fram og tilbake til Nürburgring, for så å leie en bil hos Theo med kone.
Liker den M3en han har, men kan godt hende at jeg bare leier meg en Golf.

Kan vil ikke kjøre denne på gata lengre.
Image
Selvangivelse er noe fæle greier ja :wink:

Neste år Henrik, da er val sjansen stor for at det blir noen mil med sliks i Eifelfjellene? 8) Bare litt tålmodighet nå, så går dette veldig bra det :wink:

Fly opp og ned er ikke det værste, spesielt med tanke på all morroa dere skal ha i GT serien her hjemme i år.

Selv gleder jeg meg veldig til å prøve turbo'n med CUP dekk på ringen. Dekkene kommer forhåpentligvis denne uken.
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Tiger
Posts: 551
Joined: 07 Apr 2007 16:44

Bil

Post by Tiger »

Sender melding hvis vi ikke treffes på PK eller rundtforbi.

Må man ha billetter for å stå langs gjerdet rund nordsløyfa ?
Skal ta med meg gapahuk, campingstoler og grill og sitte ute i skogen når løpet går, men farter nok litt rundt i depot og prøver å få med meg det meste som skjer. Eifel Stadt bir vel besøkt en eller annen kveld uti en sen nattetime også.
Fikk vel bildilla via min far som har eid mer en 50 forskjellige biler og lastebiler opp gjennom årene, ofte 3 og 4 biler samtidig. Han liker veteran og Amcar svært godt. MEN : Kjøpte nettopp seg en ny Mazda6 (etter rådslagning med meg, driftsikkert og billig i bruk) som han skal prøvekjøre på langtur nedover til Nürburg.

Kunne tenkt meg å kjørt litt 18 -19.05, men siden min far ble med drar vi hjem igjen den 17.

Ser meg om etter ny bil så seriøs kjøring blir det nok ikke før ute i august - oktober og satser på et årskort til redusert pris fra 01.08.
996 GT3RS er på ønskelisten :-)

Mvh Torgeir
Alfa Romeo S.W. 159 Ti 2.0 JTDm 2011
Nissan 200SX Racing E 1999 *SOLGT* :-)
Vrak : Ford Granada / Ford Consul / Karolisleden MB 280 SE '79
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Re: Bil

Post by inge »

Tiger wrote:Sender melding hvis vi ikke treffes på PK eller rundtforbi.

Må man ha billetter for å stå langs gjerdet rund nordsløyfa ?
Skal ta med meg gapahuk, campingstoler og grill og sitte ute i skogen når løpet går, men farter nok litt rundt i depot og prøver å få med meg det meste som skjer. Eifel Stadt bir vel besøkt en eller annen kveld uti en sen nattetime også.
Fikk vel bildilla via min far som har eid mer en 50 forskjellige biler og lastebiler opp gjennom årene, ofte 3 og 4 biler samtidig. Han liker veteran og Amcar svært godt. MEN : Kjøpte nettopp seg en ny Mazda6 (etter rådslagning med meg, driftsikkert og billig i bruk) som han skal prøvekjøre på langtur nedover til Nürburg.

Kunne tenkt meg å kjørt litt 18 -19.05, men siden min far ble med drar vi hjem igjen den 17.

Ser meg om etter ny bil så seriøs kjøring blir det nok ikke før ute i august - oktober og satser på et årskort til redusert pris fra 01.08.
996 GT3RS er på ønskelisten :-)

Mvh Torgeir
For å få plass rundt banen under 24 timer'n må man være ut i god tid. De mest ivrige er på plass minst en uke før selve løpet. Og ja, det koster penger. Husker ikke helt hvor mye, det varierer sikker også fra plass til plass.

Bare for å avklare eventuell misforståelser. Vi er ikke der nå i mai, men i juni....
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Tiger
Posts: 551
Joined: 07 Apr 2007 16:44

Blingset på dato

Post by Tiger »

Ja jeg blingset på datoene, vi skal ned og se 24 timern, har nettopp kjøpt 5 dagers pass på nettet som kostet 56 Euro stk.

Tok det for gitt at dere skulle kjøre også.

At det er kaotisk overalt under 24H er jeg kjent med, men skal alltids finne ett ledig tre å campe under.

TH :D

EDIT : Er ikke umulig at jeg er der nede i juni også, må se hva som skjer med bil / bilkjøp. Har fri fra 10.05 til 05.07.
Alfa Romeo S.W. 159 Ti 2.0 JTDm 2011
Nissan 200SX Racing E 1999 *SOLGT* :-)
Vrak : Ford Granada / Ford Consul / Karolisleden MB 280 SE '79
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Post by inge »

Nå nærmer det seg avreise :D lørdag kl 14 går ferga til Kiel.

911'n har fått ny olje og oljefilter, nye bremser, hjulvinkler og Cup dekk. Bilene til Jostein, Jørn, Henning, Christan og Søren er også klare :D

6 NSK'ere på tur til Nürburgring, gleder meg stort :D
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Post Reply