Ferdighetskjøring

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

Post by Morten H »

Jeg kommer for å kjøre med Lisensierte biler og som Henning sier, så har det altid vært nok biler for å gjennomføre egne heat.
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.

Medlem:3325
Tom Herskedal
Posts: 67
Joined: 02 Apr 2004 21:15
Location: Ås

Post by Tom Herskedal »

Er det ok og komme to ganger med 13 på den 26 til halv pris :?: per gang mener jeg.
It ain't over before the fat lady sings!
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

Vi pruter vel ikke i Norge, gjør vi vel ?
:)
'11 sDrive 35is
---------------------
Tom Herskedal
Posts: 67
Joined: 02 Apr 2004 21:15
Location: Ås

Post by Tom Herskedal »

To ganger en halv er en!
It ain't over before the fat lady sings!
haavard
Posts: 8
Joined: 10 Mar 2010 13:14

Post by haavard »

Vi kommer med lisensiert bil, forutsatt at telehiven i S'en er borte :twisted:
Cartech
User avatar
911 RSR
Posts: 27
Joined: 12 Feb 2008 16:53
Location: Skien

Post by 911 RSR »

Kommer også om alt er på stell.... Men er det første mann til mølla som gjelder? Litt kjipt å reise fra Skien med risiko for ikke å få kjørt :?
Roger Hermansen
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Post by webmaster »

Tror ikke dette blir noe problem. ;-)
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Post by Iceman »

Kommer vel minst 4 lisensierte GT biler til. 8)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Post by Iceman »

Iceman wrote:Kommer vel minst 4 lisensierte GT biler til. 8)
mmm nå ser det litt mørkere ut for meg, så det kan godt hende at jeg ikke får kommet.

Den ene magnesium felgen på Cupen delte seg i to under testing, men heldigvis så kjørte jeg bare i 70/80kmt da det skjedde.
Senterbolten på venstre bak skrudde seg ut, så da tippet felgen nok til å subbe bort på en mutter som skar felgen i to på sekunder.
Godt jeg hadde sikkerhetslås på senterbolten, om ikke så hadde jeg mistet hele hjulet.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
need4speed
Posts: 449
Joined: 16 Feb 2010 11:26
Location: Mo i Rana

Post by need4speed »

Iceman wrote:
Iceman wrote:Kommer vel minst 4 lisensierte GT biler til. 8)
mmm nå ser det litt mørkere ut for meg, så det kan godt hende at jeg ikke får kommet.

Den ene magnesium felgen på Cupen delte seg i to under testing, men heldigvis så kjørte jeg bare i 70/80kmt da det skjedde.
Senterbolten på venstre bak skrudde seg ut, så da tippet felgen nok til å subbe bort på en mutter som skar felgen i to på sekunder.
Godt jeg hadde sikkerhetslås på senterbolten, om ikke så hadde jeg mistet hele hjulet.
wow bra det ikke gikk verre
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Post by inge »

Iceman wrote:
Iceman wrote:Kommer vel minst 4 lisensierte GT biler til. 8)
mmm nå ser det litt mørkere ut for meg, så det kan godt hende at jeg ikke får kommet.

Den ene magnesium felgen på Cupen delte seg i to under testing, men heldigvis så kjørte jeg bare i 70/80kmt da det skjedde.
Senterbolten på venstre bak skrudde seg ut, så da tippet felgen nok til å subbe bort på en mutter som skar felgen i to på sekunder.
Godt jeg hadde sikkerhetslås på senterbolten, om ikke så hadde jeg mistet hele hjulet.
Hufda :( Er det lang leveringstid på slike felger?

Jeg planlegger å ta noen runder med turbo'n i morgen. Har noen dekk jeg skal slite ut før jeg setter på de nye Sportec felgene mine :D
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
User avatar
Iceman
Posts: 1243
Joined: 02 Jan 2006 09:28

Post by Iceman »

Det er et par ting til som gjør at det ikke passer å kjøre på mandagen, men håper uansett at dere får fint vær
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Post by inge »

Flott kveld, i alle fall fram til jeg måtte dra (ca kl 19.30). Fin kjøring og mange kjete fjes. Sesongen er igang 8)

Image
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
User avatar
hagenisse
Posts: 1009
Joined: 04 May 2008 20:44
Location: HEIA DRAMMEN!
Contact:

Post by hagenisse »

Kunne ikke fått en bedre start på banesesongen! Kjempe!
EVO4RS
Posts: 82
Joined: 05 Dec 2004 17:21
Location: Oslo

Post by EVO4RS »

Det var morro å stå der og fryse i finværet!. Fikk masse motivasjon for å påskynde skruinga på banedyret.

Så at mange stilte med friske biler men nokså uegnede dekk på slikt føre.. Tenker spesielt på Porschene med Michelin Cup 1 dekk.. Finnes ikke disse i en mer egnet gummiblanding for norsk vår: lav asfalt- og lufttemperatur OG fuktig asfalt?

Og endelig er ombyggingen av banen fysisk igang etter lang tids tautrekking om vern og reguleringsplan.. HERLIG!.
BMW E30 320is mm
Post Reply