Trackday på Knutstorp 9 august.
Trackday på Knutstorp 9 august.
http://proceduralracing.se/
NSK medlemmer er spesiellt velkommen!
NSK medlemmer er spesiellt velkommen!
Odd Goderstad
x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
Jeg er også påmeldt I grønn gruppe.
Jeg kjenner en av arrangørene, og de prøver å gruppere etter hvor fort folk og biler kjører. Ganske greit egentlig, ettersom svenskene har ganske rått materiale. Det ble nettop påmeldt 3 Nissan GT-R i gul gruppe. Jeg liker ikke å bli brukt som rundingsbøye og hatobjekt, så jeg holder meg i grønn gruppe
Tok et par runder på knutstorp i STCC spillet (på PC) og den virker morsom, spessiellt nest siste svingen som er dosert, og slutter over en bakketopp.
Det blir morro
Jeg kjenner en av arrangørene, og de prøver å gruppere etter hvor fort folk og biler kjører. Ganske greit egentlig, ettersom svenskene har ganske rått materiale. Det ble nettop påmeldt 3 Nissan GT-R i gul gruppe. Jeg liker ikke å bli brukt som rundingsbøye og hatobjekt, så jeg holder meg i grønn gruppe
Tok et par runder på knutstorp i STCC spillet (på PC) og den virker morsom, spessiellt nest siste svingen som er dosert, og slutter over en bakketopp.
Det blir morro
Odd Goderstad
x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
Fant en OK video...
http://www.youtube.com/watch?v=BRkNsK0D ... r_embedded#
Ytterligere info her:
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=62868
Mye leseverdig på www.rejsa.nu forresten
http://www.youtube.com/watch?v=BRkNsK0D ... r_embedded#
Ytterligere info her:
http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=62868
Mye leseverdig på www.rejsa.nu forresten
Odd Goderstad
x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
Jeg meldte meg opprinnelig på i gul gruppe, men ble flyttet pga treg bil. Samme for meg og jeg ser at uansett har endret på gruppebeskrivelsene - i utgangspunktet var jo grønn gruppe for nybegynnere. Egentlig synes jeg grupperingene bare er tøys. De raske kjører jo bare forbi de trege uansett, mye verre å havne bak en som kanskje er 1-2 sekunder tregere enn deg selv.. Da kommer man jo aldri forbi.
Også kjørt i STCC, og liker spesielt svingen over bakketoppen. Det blir vel sving 2 eller 3 etter langstrekka, litt avhengig hvordan man ser det. Knutstorp er vel en bane hvor de litt tregere bilene kan hevde seg - så får se om man ikke får kjørt forbi noen porscher.
Også kjørt i STCC, og liker spesielt svingen over bakketoppen. Det blir vel sving 2 eller 3 etter langstrekka, litt avhengig hvordan man ser det. Knutstorp er vel en bane hvor de litt tregere bilene kan hevde seg - så får se om man ikke får kjørt forbi noen porscher.
Hmmm...er dette samtidig med kjørekurset på Ringen, Inge?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Kjørekurset på Ringen er 1. til 4. august. Vi er tilbake i Norge lørdag 7. august, så man rekker begge arrangementene om man vilwebmaster wrote:Hmmm...er dette samtidig med kjørekurset på Ringen, Inge?
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
For de som ikke har vært der kan det absolutt anbefales.
Morsomste bane i norden. krevende bane med høydeforskjeller og en del som er rask og en treig. En bane hvor kjøreegenskapene er viktige.
Kjørte løp der med MXn min og holdt følge med biler langt over min klasse. BMW klubben brukte å være der årlig i gamle dager.
Mvh
Knut S
Morsomste bane i norden. krevende bane med høydeforskjeller og en del som er rask og en treig. En bane hvor kjøreegenskapene er viktige.
Kjørte løp der med MXn min og holdt følge med biler langt over min klasse. BMW klubben brukte å være der årlig i gamle dager.
Mvh
Knut S
Svenskene kjører fortsatt de. Grunnen til at den norske klubben ikke kjører der mer er at svenkene har begynt å kreve racinglisens for alle som skal kjøre på bane. Det er det jo ikke alle som har. Dette gjelder kun for fører og ikke bil.
Jeg sluttet å dra dit fordi det alltid crashet med roadsport på Falkenberg. Vi var en skikkelig gjeng som dro dit hvert år og knabbet de fleste premiene også. Tim var fryktet der.
Ellers kan det anbefales å dra til Knutstorp første helgen i Juli. da er det Svensk Sportsvagn meeting. Det er enormt. Får jeg lurt til meg skilt til mXn kommer jeg dit. Over 40 biler bruker det å være i Roadsport feltet.
Ellers er det over 300 racere til start der og over 500 sportsvogner på treffet.
Mvh
Knut S
Jeg sluttet å dra dit fordi det alltid crashet med roadsport på Falkenberg. Vi var en skikkelig gjeng som dro dit hvert år og knabbet de fleste premiene også. Tim var fryktet der.
Ellers kan det anbefales å dra til Knutstorp første helgen i Juli. da er det Svensk Sportsvagn meeting. Det er enormt. Får jeg lurt til meg skilt til mXn kommer jeg dit. Over 40 biler bruker det å være i Roadsport feltet.
Ellers er det over 300 racere til start der og over 500 sportsvogner på treffet.
Mvh
Knut S