Takk for det. Det er en letter ombygd 23år gammel 325i, men ikke noe racing bil. Understellet er blant annet veldig mykt(for banebruk). Uansett så ser det ut som de har det veldig gøy i denne cupene, eneste minuset er at det går litt sakte. Hadde de raskeste bilene hatt et nivå på rundt 1.05 hadde det vert perfekt. Under dette begynner det å koste masse $$$$. Det ser faktisk så gøy ut at jeg i et svakt øyeblikk vurderte å handle meg italiensk bil, men det gikk heldigvis overVitamin Beta wrote:Ikke av de raskeste racerne disse corsabilene, men mye morro. Klasse 3 og 4 biler har beste noteringer på ca 1.10, og klasse 1 og 2 på ca 1.07 (Rudskogen). Mye hviler på førerfærdighetene, spesielt i klasse 3 og 4.
Regner med at den BMW`n ikke er noen vanlig 316, men bra kjørt allikevel. Corsabilen med beste tid er en ca 40 år gammel Alfa
Ferrari 355 GTR Challenge- Corsa Italiana 2010
Ikke helt perfekt vel? Du måtte jo fortsatt stilt til start i en italiensk bil!pIMp wrote:[...] eneste minuset er at det går litt sakte. Hadde de raskeste bilene hatt et nivå på rundt 1.05 hadde det vert perfekt.
Forøvrig syns jeg bortforklaringen din var ganske tynn, og det er et par raceklare Alfaer til salgs akkurat nå ...
Har ikke noe imot italiensk biler, skulle jeg en gang bli rik ville nok garasjen min hatt et stort innslag av biler derfra.Luigi wrote:Ikke helt perfekt vel? Du måtte jo fortsatt stilt til start i en italiensk bil!pIMp wrote:[...] eneste minuset er at det går litt sakte. Hadde de raskeste bilene hatt et nivå på rundt 1.05 hadde det vert perfekt.
Forøvrig syns jeg bortforklaringen din var ganske tynn, og det er et par raceklare Alfaer til salgs akkurat nå ...
-
- Posts: 7
- Joined: 14 Feb 2010 22:01
Tidene krabber nedover for hvert år som går. Sjåførene blir berdre og bilene blir bedre. Vi startet med en bil med std fjærer, og muk som en 2cv og høy som en pick up. Nå er det coilovers, 400 kg letting, bedre bremser og snart sprekere maskinist. Kommer seg litt for hvert løp og hver sesong. Mye av morroa er å konstruere nye løsninger, og det er ikke akkurat mye racedeler å få kjøpt til en Lancia Thema. Startet på 1.18, og har krabbet ned til 1.10. Blir nok bedre i år, men hvor mye vil tiden vise. 1.05 er nok slettes ikke umulig i nærmeste fremtid. Klasse 1 med de raskeste bilene er fortsatt ganske liten og den blir nok raskere når bilene blir ordentlig gjennomprøvd og konkurransen hardner
Er også tidligere BMW eier, og liker disse bilene, men det enklere å skru når en standariserer garasjen, og nå er det 5 Lanciaer der med tilhørende delelager.
Håper at BMW klubben kommer med tilsvarende serie. Noe var på gang der sist sesong
Er også tidligere BMW eier, og liker disse bilene, men det enklere å skru når en standariserer garasjen, og nå er det 5 Lanciaer der med tilhørende delelager.
Håper at BMW klubben kommer med tilsvarende serie. Noe var på gang der sist sesong