www.gtracing.no
Nei racing folket har som regel vanskelig for å bruke data....
I første omgang er det litt lite info pr bil og fører men vil bli fylt inn mer etter hvert.
Bare send mer info til annonse@gtracing.no om du ønsker å legge til mer Henrik.
I første omgang er det litt lite info pr bil og fører men vil bli fylt inn mer etter hvert.
Bare send mer info til annonse@gtracing.no om du ønsker å legge til mer Henrik.
Roger Hermansen
-
- Posts: 1
- Joined: 15 May 2010 12:13
- Contact:
Nå vil vi gjerne ha et resyme av helgen fra alle deltakende medlemmer!
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
Ikke deltager, men Ok, kort resyme, topp racing, mye vann, lydkrav som var helt på bærtur.vids wrote:Nå vil vi gjerne ha et resyme av helgen fra alle deltakende medlemmer!
Men i det store og det hele jeg SKAL PÅ RUDSKOGEN 19 og 20 Juni!
Makan til startfelt har aldrig vært på norsk jord (asfalt)
For og si det slik, dette er den feteste helgen jeg noen gang har opplevd her i landet når det gjelder racing, og jeg er født i 1961!
Takker alle deltagere som stilte denne helgen!
Rudskogen neste, og jeg gleder meg!
MVH
E. A.
"Driving a slow car quikly can be more fun than driving a fast car slowly!"
NSK 2852
E. A.
"Driving a slow car quikly can be more fun than driving a fast car slowly!"
NSK 2852
Er veldig fornøyd med helgen.
Har et utrolig bra team rundt meg, så det å kjøre i helgen var bare gøy.
Takket være team NCT med Henrik Persson i spissen, så var bilene helt fantastisk å kjøre på regnet.
Team NCT fikk med seg 1 første og en tredjepass i GT2 med seg hjem, så vi er veldig fornøyde med det.
Det som er litt irriternde opp i alt dette er at Endre og jeg lå ann til 1 og 2 plass i GT2, men en MR Hovard Lien ville ikke at det skulle skje.
Han dyttet til meg på langsiden under fult pådrag på vått, så jeg endte i sandfella på langsiden.
Helt utrolig at det gikk så bra som det gjorde med bilen og meg, men nå har jeg skjønt hvordan dette fungerer.
Hardt mot hardt, en null til Håvard.
Det som er helt utrolig er at mannen ikke kom bort og beklade det som hadde skjedd, nå vet jeg hvordan kar dette er.
Som det står i Bilbelen. Øye for øye og tann for tann.
Nå står Rudskogen for tur, hvor jeg kommer til å lade enda hardere enn på Våler.
Har fått litt blod på tann, så nå er jeg klar for fight.
Har et utrolig bra team rundt meg, så det å kjøre i helgen var bare gøy.
Takket være team NCT med Henrik Persson i spissen, så var bilene helt fantastisk å kjøre på regnet.
Team NCT fikk med seg 1 første og en tredjepass i GT2 med seg hjem, så vi er veldig fornøyde med det.
Det som er litt irriternde opp i alt dette er at Endre og jeg lå ann til 1 og 2 plass i GT2, men en MR Hovard Lien ville ikke at det skulle skje.
Han dyttet til meg på langsiden under fult pådrag på vått, så jeg endte i sandfella på langsiden.
Helt utrolig at det gikk så bra som det gjorde med bilen og meg, men nå har jeg skjønt hvordan dette fungerer.
Hardt mot hardt, en null til Håvard.
Det som er helt utrolig er at mannen ikke kom bort og beklade det som hadde skjedd, nå vet jeg hvordan kar dette er.
Som det står i Bilbelen. Øye for øye og tann for tann.
Nå står Rudskogen for tur, hvor jeg kommer til å lade enda hardere enn på Våler.
Har fått litt blod på tann, så nå er jeg klar for fight.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- need4speed
- Posts: 449
- Joined: 16 Feb 2010 11:26
- Location: Mo i Rana
- need4speed
- Posts: 449
- Joined: 16 Feb 2010 11:26
- Location: Mo i Rana
Gratulerer med debut!Iceman wrote:Som det står i Bilbelen. Øye for øye og tann for tann.
Synd at du endte i sandfella på grunn av dytting, men om du ikke protesterer (til løpsledelsen) og de heller ikke får med seg hendelsen og flagger, så er det offisielt ikke skjedd noe. Vedkommende som dyttet deg har med andre ord kjørt innenfor reglene og det var en normal race incident. Så spørs det om dere vil ha det sånn? Hvis ja, så er det jo greit. Da vet alle hva de har å forholde seg til.
Veldig dumt om hvert eneste løp har en eller annen "hevnaksjon" på gang. Blir fort veldig dyr bilcross av det. Antar at depotplassene ikke er inngjerdet med hengelås slik at det er mulig å ta en uformell prat om hendelsene i løpet. Det ordner ofte opp i små misforståelser som etter noen dager blir rene paranoiaen.
Mvh
Eks løpsleder