Prøveskilter på banetreff?

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

User avatar
vids
Posts: 553
Joined: 16 May 2006 11:47
Location: Oslo

Post by vids »

Du har ingen avgifter å betale på så gammel bil, så du kan også lete etter spesialutgaver i europa som er godkjent med riktig antall hester (og få godkjent med de som eksempel)? Antall hester kan jo tunes til det som er mulig å få godkjent. Fjern litt tenning og remappe den kanskje?
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport

x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
Lasse83
Posts: 71
Joined: 10 Jun 2008 20:08

Post by Lasse83 »

Noe lurt blir det nok :wink:
Ja, bilen er gammel, men den er importert i -04, så avgifter er det...
-91 MR2
-04 Alfa Romeo GT (med barnesete)
anders951
Posts: 202
Joined: 27 Aug 2007 21:45

Post by anders951 »

Rune R. wrote:
hagenisse wrote:Nettopp - og skjer det noe (avkjøring, havari) synker det tallet fort..

Med gatebilen min har jeg vel hatt rundt 500 runder fordelt på Våler, Rudskogen og Mantorp i år. Pluss de 163 rundene jeg hadde rundt nye biten av våler under csm og noen autoslalom-runder.

Ikke hørt noe mer rundt den løpsserien, men morsomt om det blir noe.
Hm ja nei jo kansje :oops: Må si at selv om en får færre runder i racing en det man klarer i løpet av et år på ren kosekjøring på bane, så er morroa så mye større i racing, har nesten helt sluttet med morrokjøring med gatebil på bane etter at jeg begynte å kjøre racing.

Knivinga med de andre ute på banen er en adrenalin tripp i seg selv, mye mere gøy enn å trene på idealsporet alene ute på banen (eller å ligge bak en med mere hester en deg på banekjøringa, ikke lov å kjøre forbi i sving, og ingen mulighet til å komme forbi på langsidene :roll:)
jeg også, var mye mye mye mye værre før, men nå sklir jeg stortsett bare rundt i automatbil i harmoni med verden, og får kjørt fra meg så det holder på bane (våler i dag faktisk) håper bilen min blir klar og godkjent for pcn-r til våren :)
Post Reply