Prøveskilter på banetreff?
Du har ingen avgifter å betale på så gammel bil, så du kan også lete etter spesialutgaver i europa som er godkjent med riktig antall hester (og få godkjent med de som eksempel)? Antall hester kan jo tunes til det som er mulig å få godkjent. Fjern litt tenning og remappe den kanskje?
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
jeg også, var mye mye mye mye værre før, men nå sklir jeg stortsett bare rundt i automatbil i harmoni med verden, og får kjørt fra meg så det holder på bane (våler i dag faktisk) håper bilen min blir klar og godkjent for pcn-r til vårenRune R. wrote:Hm ja nei jo kansje Må si at selv om en får færre runder i racing en det man klarer i løpet av et år på ren kosekjøring på bane, så er morroa så mye større i racing, har nesten helt sluttet med morrokjøring med gatebil på bane etter at jeg begynte å kjøre racing.hagenisse wrote:Nettopp - og skjer det noe (avkjøring, havari) synker det tallet fort..
Med gatebilen min har jeg vel hatt rundt 500 runder fordelt på Våler, Rudskogen og Mantorp i år. Pluss de 163 rundene jeg hadde rundt nye biten av våler under csm og noen autoslalom-runder.
Ikke hørt noe mer rundt den løpsserien, men morsomt om det blir noe.
Knivinga med de andre ute på banen er en adrenalin tripp i seg selv, mye mere gøy enn å trene på idealsporet alene ute på banen (eller å ligge bak en med mere hester en deg på banekjøringa, ikke lov å kjøre forbi i sving, og ingen mulighet til å komme forbi på langsidene )