Når blir det Gol tur med NSK ?
Det er ikke krav om bur, men derimot hjelm.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Snakket med han nå og han hadde kontroll. Han hadde reservert rom til begge, men jeg sa at siden vi bare skulle være der lørdag natt så kunne vi dele rom så han ikke fikk for mange kalde senger. Da er det mulig at det blir ett ledig rom for noen andre!!!henning wrote:Gjør det Andreas.andreas wrote:Litt rart, jeg sendte mail før jul og har ikke bekreftelse på reservasjon enda. vi blir bare 2 fra stenshagen og vi kommer opp lørdag morgen fordi vi har en middag med jobben på fredag kveld. En venn av meg kjenner han og sa de hadde snakket sammen om at vi bare skulle sove en natt.henning wrote: Ja det er klart lov, men naturligvis ønskelig at dere kommer.
Om du er sikker på at dere ikke kommer, er det fint å få gitt beskjed til hotellet. Det er så vidt jeg vet helt fullt nå.
Får vel nesten ta en telefon på mandag da.
Knut treffes på mobil 909 83 058.
Tidsskjema er sendt ut på mail til de påmeldte, regner med at du har fått det.Olemann wrote:Kommer det noe tidskjema for helga snart ?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Vi tar et lite førermøte med dere direkte nede på isen. Husk å ringe en av oss før dere kjører inn på isen slik at vi får dere forsvarlig over banen!andreas wrote:En kollega og meg kommer først opp i 12 tiden. Hvordan gjør vi det med tanke på føreremøte?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Da vil jeg bare få takke for enda et glimrende NSK winter weekend!
Ekstra bonus var det å henvise "The Dark Force" med "Impreza killer" -klistremerker til plassen bak Impreza'n på resultatlista
Jeg har bare én ting å utsette på arrangementet, nemlig at jeg fikk rom nr. 13 på hotellet. Det medførte jo selvsagt at toppakningen på motoren sviktet! Jeg har aldri bodd på rom nr 13 før og Impreza'n har ALDRI sviktet på treff, så her er det GARANTERT en sammenheng. Neste år foreslår jeg at NSK spanderer et weekendopphold på en viss kommunepolitiker - og innlosjerer denne vedkommende på nr 13 istedet.
Gleder meg alt til neste år!
Ekstra bonus var det å henvise "The Dark Force" med "Impreza killer" -klistremerker til plassen bak Impreza'n på resultatlista
Jeg har bare én ting å utsette på arrangementet, nemlig at jeg fikk rom nr. 13 på hotellet. Det medførte jo selvsagt at toppakningen på motoren sviktet! Jeg har aldri bodd på rom nr 13 før og Impreza'n har ALDRI sviktet på treff, så her er det GARANTERT en sammenheng. Neste år foreslår jeg at NSK spanderer et weekendopphold på en viss kommunepolitiker - og innlosjerer denne vedkommende på nr 13 istedet.
Gleder meg alt til neste år!
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
- Sigurd Aannestad
- Posts: 29
- Joined: 06 Feb 2008 18:38
- Location: Lier
eg har bare én ting å utsette på arrangementet, nemlig at jeg fikk rom nr. 13 på hotellet. Det medførte jo selvsagt at toppakningen på motoren sviktet! Jeg har aldri bodd på rom nr 13 før og Impreza'n har ALDRI sviktet på treff, så her er det GARANTERT en sammenheng. Neste år foreslår jeg at NSK spanderer et weekendopphold på en viss kommunepolitiker - og innlosjerer denne vedkommende på nr 13 istedet.
Hilsen Sigurd Aannestad
Medlem: 3885
3.2 carrera
320i E30
Medlem: 3885
3.2 carrera
320i E30
Må få takke jeg også
Reiste mot Gol med feber i kroppen i en høyrestyrt bil av feil fabrikat
Svingte inn på Golsfjell hotellet 17.30 og la om til ishjul i fine -8 grader.
Middag kl 19.00 med Cogniac for feberen og det virket bra på kroppen, så det ble et par til i løp av kvelden
Kl 24.00 var det sengetid/opplading til lørdagens isbane GP.
Lørdag morgen satt de fleste til frokost 8.00 og etter fører møte var vi på isen 9.30. over 40 sportsvogner stilte og vi kjørte annenvært heat med standar hjul og ishjul.
Etter lunsj var det tidtagning som nesten alle deltok i og noen sattsa litt mer en andre (dro av banen).
Så var det opp til hotellet for å dusje og stelle seg til middag (med bekymmringer i bakhode ang ossen det gikk på tidtagningen).
Etter middagen bar det ned i FJØSET hvor vi skulle kose oss forran peisen og der det skulle deles ut premier til vinnerne i 7 klasser.
Jeg kjente feberen hadde sneket seg innpå meg igjen, så ble flere Cogniac på meg den kvelden også
Nok en hyggelig kveld og 02.00 var de fleste enige om at vi skulle ta kvelden.
Søndag var det god plass i frokost salen 8.00 men de fleste rakk det før 11.00.
Da var det avreise til Flyplassen for de som ville/kunne kjøre mer og de andre sjekket ut, la om dekk, pakket bilen og tuslet hjemmover med et smil om munnen og gledet seg alerede til neste vinter tur med NSK
Takk til styret/banemannskapet/festkomiteen som gjør dette til en tradisjon
Reiste mot Gol med feber i kroppen i en høyrestyrt bil av feil fabrikat
Svingte inn på Golsfjell hotellet 17.30 og la om til ishjul i fine -8 grader.
Middag kl 19.00 med Cogniac for feberen og det virket bra på kroppen, så det ble et par til i løp av kvelden
Kl 24.00 var det sengetid/opplading til lørdagens isbane GP.
Lørdag morgen satt de fleste til frokost 8.00 og etter fører møte var vi på isen 9.30. over 40 sportsvogner stilte og vi kjørte annenvært heat med standar hjul og ishjul.
Etter lunsj var det tidtagning som nesten alle deltok i og noen sattsa litt mer en andre (dro av banen).
Så var det opp til hotellet for å dusje og stelle seg til middag (med bekymmringer i bakhode ang ossen det gikk på tidtagningen).
Etter middagen bar det ned i FJØSET hvor vi skulle kose oss forran peisen og der det skulle deles ut premier til vinnerne i 7 klasser.
Jeg kjente feberen hadde sneket seg innpå meg igjen, så ble flere Cogniac på meg den kvelden også
Nok en hyggelig kveld og 02.00 var de fleste enige om at vi skulle ta kvelden.
Søndag var det god plass i frokost salen 8.00 men de fleste rakk det før 11.00.
Da var det avreise til Flyplassen for de som ville/kunne kjøre mer og de andre sjekket ut, la om dekk, pakket bilen og tuslet hjemmover med et smil om munnen og gledet seg alerede til neste vinter tur med NSK
Takk til styret/banemannskapet/festkomiteen som gjør dette til en tradisjon
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger, vi setter pris på sånt!
Haga - forslaget er behørig notert! Håper det ordner seg med Imprezaen!
Haga - forslaget er behørig notert! Håper det ordner seg med Imprezaen!
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
- Sigurd Aannestad
- Posts: 29
- Joined: 06 Feb 2008 18:38
- Location: Lier