Rudskogen 30 Juni
Håper du klarer det!
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Vell etter en liten støy test på søndag så vet jeg nå ikke. Det kan hende jeg sliter litt med støyen for å si det sånn. Har bestilt en katalysator som jeg skal ha på eksosen for å se om det hjelper nok. den vill nok senke støyen med en 5db, men jeg må ha mere.
Så er vell håpløst hvis den ikke klarer akuratt 100db vill jeg tro.
JT
Så er vell håpløst hvis den ikke klarer akuratt 100db vill jeg tro.
JT
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
Send Jarl en mail på medlemsregister@sportsvogn.no og purr. Altså, ikke sånn som katten...
Ellers kommer Jarl på Rudskogen i morgen, så du kan jo evt. ta det der.
Ellers kommer Jarl på Rudskogen i morgen, så du kan jo evt. ta det der.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55
Reglene på Rudskogen er ganske klare og med 104 er du så klart over at det blir vanskelig.
Imdlerid er det vel en del ting som kan gjøres for å få ned den målte støyen. (Sørge for at det er åpent ut den retningen man måler så man ikke får refekser osv.)
Vi gjør så godt vi kan, men kravet er 100 db. Hvis 104 er det beste vi klarer blir det vanskelig å slippe deg utpå.
Imdlerid er det vel en del ting som kan gjøres for å få ned den målte støyen. (Sørge for at det er åpent ut den retningen man måler så man ikke får refekser osv.)
Vi gjør så godt vi kan, men kravet er 100 db. Hvis 104 er det beste vi klarer blir det vanskelig å slippe deg utpå.
Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Det var synd. Da blir jeg nok hjemme, fremfor å ta den sjansen...
Kan jo nevne at jeg var med å kjørte 20. juni på våler, uten anmerkning.
I tillegg har jeg kjørt der med Porsche klubben.
Når jeg var på rudskogen sist, slapp dem utpå 911'ene først, for å ta en måling på langraka, for å sjekke faktisk støy på bane. Ingen av Porschene ble nektet...
-Rart at det ikke er et unntak for hekkmotor? For når man hører den på bane, er det de mindre "hyler" motorene som overdøver...?
Men forstår at når vi engang har disse reglene, er det bare å forholde seg til dem. Selv om de ikke blir håndhevet bestandig...
Kan jo nevne at jeg var med å kjørte 20. juni på våler, uten anmerkning.
I tillegg har jeg kjørt der med Porsche klubben.
Når jeg var på rudskogen sist, slapp dem utpå 911'ene først, for å ta en måling på langraka, for å sjekke faktisk støy på bane. Ingen av Porschene ble nektet...
-Rart at det ikke er et unntak for hekkmotor? For når man hører den på bane, er det de mindre "hyler" motorene som overdøver...?
Men forstår at når vi engang har disse reglene, er det bare å forholde seg til dem. Selv om de ikke blir håndhevet bestandig...
Hei og velkommen.
Det koster ingen ting for tilskuere.
Nei man må ikke være medlem for å møte opp eller kjøre.
Det er forskjellig pris avhengig av om du er medlem eller ikke, men jeg ville tro det er helt greit å medle seg inn direkte på Rudskogen. (Tør dog ikke helt 100% å garantere det.)
Reglementet for kjøring laster du ned fra saken som ligger på forsiden.
Det koster ingen ting for tilskuere.
Nei man må ikke være medlem for å møte opp eller kjøre.
Det er forskjellig pris avhengig av om du er medlem eller ikke, men jeg ville tro det er helt greit å medle seg inn direkte på Rudskogen. (Tør dog ikke helt 100% å garantere det.)
Reglementet for kjøring laster du ned fra saken som ligger på forsiden.
Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
- HF-mx5turbo
- Posts: 309
- Joined: 29 Nov 2003 22:55