Motorsportaften i kveld!

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

arildh
Posts: 278
Joined: 27 Apr 2005 07:57
Location: Oslo

Post by arildh »

Jeg synes denne serien er spennende. Var på siste løpet i forbindelse med trackday samme dag. Bra miljø og gode vibber i depot. God underholdning på banen også, men den Integralen burde vel ha kunne kappet et par sek.
- 06 MX-5
redVXcoupe
Posts: 1
Joined: 15 Apr 2009 09:40

Post by redVXcoupe »

Luigi wrote:
vids wrote:Skulle ha funnet en italiensk versjon av lotus elise S1 med rekkefirer turbomotor og med god plass i motorrommet :)
Nærmeste du kommer her er kanskje Lancia Delta HF Evo, men den er en del tyngre og har ikke under noen omstendigheter god plass i motorrommet :lol: Lotus er Lotus er Lotus!

Lancia Delta HF Evo:
Image
Dette er bilen sin det.... 8)

Morsomt at bilde av motorrommet til bilen min havnet her...?
Synd det var så skittent...

Dette er IKKE en bil som brukes til Corsa racing.....
Ei heller en EVO :lol:

Bilen er en -89 Delta 8V kat, dvs. 8 ventilers motor men med 16V understell og kraftfordeling.

I Corsa kjøres det en Lancia EVO av Nilsson brothers....forløbig....

Tore
User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Post by Luigi »

Jeg har sånn ganske okei oversikt over hvem som kjører i corsaen, og noen røde Deltaer er det foreløpig ikke ;) Ok, Dan Løwquist kommer med en Nuovo Delta HF, men det blir jo noe annet. Den er jo i bunn og grunn en Alfa 155 med annet karrosseri.

Bildet tok jeg selv på Haslemoen i 2005. En av disse kara er kanskje deg? Bilen hadde UF-skilter og et Integrale-merke på hekken. Den sto parkert sammen med en TS-registrert Evo på natta, så det er kanskje derfor jeg roter.

Image
Post Reply