CSM 2008 - racing og banekjøring, meld deg på nuh!
Alle påmeldte til banekjøring pr. i går skal nå ha mottatt nærmere info om banekjøringen pr. email - hvis noen savner beskjed, send en mail til webmaster krøllalfa sportsvogn dått no!
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Takk det samme!
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Jeg slutter meg til de andre her, og takker de som var med å arrangere. Kjempeflott gjennomført.
Jeg kjørte på bane for første gang siden Bjerkebanen på '70 tallet, og det var SÅ GØY! Hadde med meg sønnene mine også, og de synes også det var TOPP! Elstesønnen min kommer nok til Rudskogen med 520'en sin ved første annledning.
MR2'en min likte det også. Protesterte ikke i det hele tatt, selv om jeg dro av banen, og sprutet endel sand på den, (og inn i den, vinduet var litt åpent). Det var nok godt å få ut endel sot også, det var minst 30 hester mere når vi dro hjem!
Jeg kjørte på bane for første gang siden Bjerkebanen på '70 tallet, og det var SÅ GØY! Hadde med meg sønnene mine også, og de synes også det var TOPP! Elstesønnen min kommer nok til Rudskogen med 520'en sin ved første annledning.
MR2'en min likte det også. Protesterte ikke i det hele tatt, selv om jeg dro av banen, og sprutet endel sand på den, (og inn i den, vinduet var litt åpent). Det var nok godt å få ut endel sot også, det var minst 30 hester mere når vi dro hjem!
Odd Goderstad
x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
Fantastisk arrangement. All heder til de som har vært med å arrangere dette treffet som ikke sto mye tilbake for den Svenske orginalen. Utrolig profft gjennomført. Eneste jeg savner er at flaggvaktene på Trackdayen blir flinkere til å blåflagge. Utrolig irriterende når man kjører 1400 KG bil med 122HK og er en av de raskeste på banen og de f...... Porschene med fryktelig god tid ikke vil slippe deg forbi. Skjønner det er flaut og bli tatt igjen av en sånn farkost men da er det bedre å slippe forbi og heller ligge etter å lære spor. Vi kan vel være enig at man da har rimelig bruk for det hvis man ikke klarer å kjøre fra en dobbelt hvis ikke tre ganger så slapp bil. Har et strålende bevis på dette. Eier av Skyline svelgte sin stolthet og slapp meg fort forbi og la seg etter i mine spor og jeg skal si at det var betraktelig værre å bli kvitt han fra speilet mitt en det var å ta han igjen. Tror han lærte mye om spor den dagen .
Mvh Knut S. Konebilfahreren.
Mvh Knut S. Konebilfahreren.
Et vanvittig bra arrangement
Desverre hadde jeg og kameraten min det litt for travelt med å kjøre 106 til at vi fikk sett det vi burde av selve racingen. Det er vel igrunnen et kompliment til den nye banen. Ikke det samme adrenalinkjøret som på den gamle men krevende og morsom.
At hele banen ble åpnet for frikjøring siste timen begge dager var en skikkelig bonus
Snart på tide at jeg selv begynner å ta bilhobbyen inn i mer organiserte former. Manglet det ikke en "spridget" blant de gamle racerne? Eller kanskje en Porche 914?
Desverre hadde jeg og kameraten min det litt for travelt med å kjøre 106 til at vi fikk sett det vi burde av selve racingen. Det er vel igrunnen et kompliment til den nye banen. Ikke det samme adrenalinkjøret som på den gamle men krevende og morsom.
At hele banen ble åpnet for frikjøring siste timen begge dager var en skikkelig bonus
Snart på tide at jeg selv begynner å ta bilhobbyen inn i mer organiserte former. Manglet det ikke en "spridget" blant de gamle racerne? Eller kanskje en Porche 914?
106Rallye
@Knuts
Takk for komplimenter. Og også for konstruktiv kritikk.
Jeg er enig i at vi må bli bedre på å bruke flagg, og spesielt det blå.
Det er faktisk enda værre under racing. Jeg påpekte dette for løpsledelsen på Våler, uten at det hjalp noe særlig.
@Reidar
Takk til deg også
Hyggelig at dere koser dere på trackday.
Det er alltid plass til flere i historisk racing.
Takk for komplimenter. Og også for konstruktiv kritikk.
Jeg er enig i at vi må bli bedre på å bruke flagg, og spesielt det blå.
Det er faktisk enda værre under racing. Jeg påpekte dette for løpsledelsen på Våler, uten at det hjalp noe særlig.
@Reidar
Takk til deg også
Hyggelig at dere koser dere på trackday.
Det er alltid plass til flere i historisk racing.
'11 sDrive 35is
---------------------
---------------------
Tror faktisk det fantes biler med den tredobble effekten. Den nye banen passer vedlig bra for oss som ikke har de helt store effektene, men kan heller grise-kose oss i svinger.Knuts wrote:Fantastisk arrangement. All heder til de som har vært med å arrangere dette treffet som ikke sto mye tilbake for den Svenske orginalen. Utrolig profft gjennomført. Eneste jeg savner er at flaggvaktene på Trackdayen blir flinkere til å blåflagge. Utrolig irriterende når man kjører 1400 KG bil med 122HK og er en av de raskeste på banen og de f...... Porschene med fryktelig god tid ikke vil slippe deg forbi. Skjønner det er flaut og bli tatt igjen av en sånn farkost men da er det bedre å slippe forbi og heller ligge etter å lære spor. Vi kan vel være enig at man da har rimelig bruk for det hvis man ikke klarer å kjøre fra en dobbelt hvis ikke tre ganger så slapp bil. Har et strålende bevis på dette. Eier av Skyline svelgte sin stolthet og slapp meg fort forbi og la seg etter i mine spor og jeg skal si at det var betraktelig værre å bli kvitt han fra speilet mitt en det var å ta han igjen. Tror han lærte mye om spor den dagen .
Mvh Knut S. Konebilfahreren.
Knuts: Vi brukte faktisk blåflagg vesentlig mer enn tidligere, men det er ikke alltid man får med seg alt.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
PS: Flere bilder fra Trackday er lagt ut il Multimediaforumet.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no