Ny design!
Moderator: inge
Ny design!
Som dere kanskje har fått med dere har websiden fått nytt design, med ny logo og nye farger.
Web-designmesteren er Svein Erling Lode, all ære til ham for det!
Logoen er utformet av firmaet Gazoline, og en riktig frisk sak har det blitt, og adskillig mer tidløs enn den gamle.
Så nå er det fritt frem for ros og ris!
Web-designmesteren er Svein Erling Lode, all ære til ham for det!
Logoen er utformet av firmaet Gazoline, og en riktig frisk sak har det blitt, og adskillig mer tidløs enn den gamle.
Så nå er det fritt frem for ros og ris!
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Forst trodde jeg det var Toyoteligaen som hadde vært framme med en TRD avart
Men når jeg nå har blitt mer vant til den synes jeg den er riktig tøff,fine farger og tidsepokeløs....vi vil jo ikke bli forvekslet med "messingklubben"NVK....samarbeid ja,låne lokale ja,mange samme interresser ja,men forvekslet.....
Men når jeg nå har blitt mer vant til den synes jeg den er riktig tøff,fine farger og tidsepokeløs....vi vil jo ikke bli forvekslet med "messingklubben"NVK....samarbeid ja,låne lokale ja,mange samme interresser ja,men forvekslet.....
MGB GT 69 C-1005 ,, MGB "works"racing C-1003 .
Godt jobba!!
Flott ny logo og friske farger på web'n. Klikket litt hist og pist og kunne ikke se noen feil, annet enn at det gamle designet (og logoen) fortsatt henger igjen på diskusjonsforumet. Ellers måtte jeg trykke reload på hovedsiden for å få opp endringene, men det er sikkert en feil hos meg? (bruker Opera)
Så all ære til styret og Lode (samt sikkert et par andre) for et godt stykke arbeid!
Også hører jeg at det er meldt finvær til helgen
Flott ny logo og friske farger på web'n. Klikket litt hist og pist og kunne ikke se noen feil, annet enn at det gamle designet (og logoen) fortsatt henger igjen på diskusjonsforumet. Ellers måtte jeg trykke reload på hovedsiden for å få opp endringene, men det er sikkert en feil hos meg? (bruker Opera)
Så all ære til styret og Lode (samt sikkert et par andre) for et godt stykke arbeid!
Også hører jeg at det er meldt finvær til helgen
Takk, takk. Reload er ikke unormalt.
Det er meldt penvær til helgen, ja! Husk også å møte opp fredag 7. kl. 18:00 på Vippetangen for kortesje!
PS: Det er meldt at det kommer en Koenigsegg CCR på søndag...
Det er meldt penvær til helgen, ja! Husk også å møte opp fredag 7. kl. 18:00 på Vippetangen for kortesje!
PS: Det er meldt at det kommer en Koenigsegg CCR på søndag...
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Nye websider
jeg synes dette ble riktig lekkert. Jeg er nok litt inhabil ,men de web sidene som er converter forløpig, er en fryd og se på. De gamle siden som fortsatt står igjen. Ja de ser virkelig utdaterte ut allerede, helt utrolig! Stor takk til alle som har vært med på dette
Bjørn Riise
Bjørn Riise
Bjørn Riise
briise@getmail.no
if you run yours fingers over my car
i will run my car over your fingers.
briise@getmail.no
if you run yours fingers over my car
i will run my car over your fingers.
- Svein Erling
- Posts: 466
- Joined: 04 Mar 2003 23:58
- Location: Trondhjæm
- Contact:
Det er riktig hyggelig å lese kommentarene, så langt. Selv var jeg meget skeptisk inntil i dag morges, da jeg kom på de siste detaljene. Det er svært ofte detaljene som skiller god design fra dårlig design.
Det er enda mye som må gjøres før alle de mest brukte sidene er klare, men heldigvis er vi fler enn 1 om å utføre alle endringene.
Takk til Jørn og styret for verdifulle tilbakemeldinger underveis i prosessen!
Det er enda mye som må gjøres før alle de mest brukte sidene er klare, men heldigvis er vi fler enn 1 om å utføre alle endringene.
Takk til Jørn og styret for verdifulle tilbakemeldinger underveis i prosessen!
Ahhh....men det står i klubbens lov at det skal skrives slik...(kødder ikke).
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
...men det ble også på Generalforsamlingen for en håndfull år siden bestemt at Morten Larsen og Fred Ljone skulle se på dette med eventuell ny logo, og legge frem forslag på dette til Generalforsamlingen.
Personlig mener jeg den nye logo'en er altfor glossy og fancy. Jeg får litt 'Too Fast Too Furious' tanker når jeg ser den; og det er vel ikke noe Norsk Sportsvogn Klubb vil bli assosiert med?
Jeg mener det er viktig å beholde klubbens historie og sjel, ikke la alt bli så fint og flott og nytt, det er liksom kun det nye og fancy'e som teller. Store, nye, dyre og raske biler er det som er inn; gamle historiske sportsvogner er ikke lenger så interessante.
Det står vel ingenting i klubbens vedtekter at 'Norsk Sportsvogn' må skrives sammen, men 'klubb' kan stå separat på egen linje. Det står bare at 'Klubbens navn er Norsk Sportsvogn Klubb'. (hvis ikke jeg misforstår Warwick's forslag og Webmaster's svar). Det er dog riktig at Sportsvog og Klubb skrives i to ord.
Ser også at det ønskes velkommen til 'Årets første sportsbiltreff' i klistremerkene som er i bruk - det er vel tyngre å svelge for mange, vil jeg tro.... Vi kjører jo sportsvogner...
Jeg mener vi skal gå tilbake til den nye logoen frem til Generalforsamlingen eventuelt godkjenner å bruke ny logo i klubbsammenheng.
Mye sutring kanskje, men du ba om kommentarer...
Personlig mener jeg den nye logo'en er altfor glossy og fancy. Jeg får litt 'Too Fast Too Furious' tanker når jeg ser den; og det er vel ikke noe Norsk Sportsvogn Klubb vil bli assosiert med?
Jeg mener det er viktig å beholde klubbens historie og sjel, ikke la alt bli så fint og flott og nytt, det er liksom kun det nye og fancy'e som teller. Store, nye, dyre og raske biler er det som er inn; gamle historiske sportsvogner er ikke lenger så interessante.
Det står vel ingenting i klubbens vedtekter at 'Norsk Sportsvogn' må skrives sammen, men 'klubb' kan stå separat på egen linje. Det står bare at 'Klubbens navn er Norsk Sportsvogn Klubb'. (hvis ikke jeg misforstår Warwick's forslag og Webmaster's svar). Det er dog riktig at Sportsvog og Klubb skrives i to ord.
Ser også at det ønskes velkommen til 'Årets første sportsbiltreff' i klistremerkene som er i bruk - det er vel tyngre å svelge for mange, vil jeg tro.... Vi kjører jo sportsvogner...
Jeg mener vi skal gå tilbake til den nye logoen frem til Generalforsamlingen eventuelt godkjenner å bruke ny logo i klubbsammenheng.
Mye sutring kanskje, men du ba om kommentarer...
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
- Ole-Jørgen
- Posts: 42
- Joined: 04 Mar 2003 13:59
- Location: Bøverbru
- Contact:
Syns den nye profileringa er kjempefin jeg. Tok meg litt tid å bli vant til logoen, men kan være fordi jeg først så den på stickersen som ble utdelt ang. Vårmønstringa. Den hadde nemlig litt dårlig trykk / raster.
Hvis man ser på elementene i logoen, så ligner totalt hele logoen på et bilskilt. I tillegg har du S en der som jeg forbinder med nydelige svingete veier hvor MR2-en trives veldig godt. I tillegg er alle bokstavene satt sammen så det ser ut som en vei. Kunne jo lage et produkt med logoen forstørret opp ala disse lekemattene med bilder av veier og slikt på som ungene bruker når de leker med biler. Måtte jo være så stor at også modellbilene til far i målestokk 1:18 kunne kjøre der
Når det gjelder bruken av ordet "sportsbiltreff" på stickersen så er vel det for å fange interessen til en større masse. Nå er jeg såpass ung at jeg ikke har de samme tradisjonene som mange andre kanskje, men er ydmyk og vil at man skal ta vare på de gamle tradisjonene også.
Men skal man sikre rekruttering så må man også fornye seg om klubben skal holde seg i live. Syns det dessverre er for få gamle sportsvogner på en del av aktivitetene, sånn som utemøter og banekjøring f.eks. Synd ikke flere kan ta frem biler som Austin Healey, Spitfire, Morgan, MG-A og B og bli med på utemøtene. Om de syns det blir kjørt i for høyt tempo så får man heller endre på det.
På Øvrevoll kommer derimot sportsvogner av alle slag og aldre, det er noe man vært år gleder seg til. Vi sees der.
Hvis man ser på elementene i logoen, så ligner totalt hele logoen på et bilskilt. I tillegg har du S en der som jeg forbinder med nydelige svingete veier hvor MR2-en trives veldig godt. I tillegg er alle bokstavene satt sammen så det ser ut som en vei. Kunne jo lage et produkt med logoen forstørret opp ala disse lekemattene med bilder av veier og slikt på som ungene bruker når de leker med biler. Måtte jo være så stor at også modellbilene til far i målestokk 1:18 kunne kjøre der
Når det gjelder bruken av ordet "sportsbiltreff" på stickersen så er vel det for å fange interessen til en større masse. Nå er jeg såpass ung at jeg ikke har de samme tradisjonene som mange andre kanskje, men er ydmyk og vil at man skal ta vare på de gamle tradisjonene også.
Men skal man sikre rekruttering så må man også fornye seg om klubben skal holde seg i live. Syns det dessverre er for få gamle sportsvogner på en del av aktivitetene, sånn som utemøter og banekjøring f.eks. Synd ikke flere kan ta frem biler som Austin Healey, Spitfire, Morgan, MG-A og B og bli med på utemøtene. Om de syns det blir kjørt i for høyt tempo så får man heller endre på det.
På Øvrevoll kommer derimot sportsvogner av alle slag og aldre, det er noe man vært år gleder seg til. Vi sees der.
Jan-Erik Hansen
'05 Porsche Boxster S
'05 Porsche Boxster S