Syns den nye profileringa er kjempefin jeg. Tok meg litt tid å bli vant til logoen, men kan være fordi jeg først så den på stickersen som ble utdelt ang. Vårmønstringa. Den hadde nemlig litt dårlig trykk / raster.
Hvis man ser på elementene i logoen, så ligner totalt hele logoen på et bilskilt. I tillegg har du S en der som jeg forbinder med nydelige svingete veier hvor MR2-en trives veldig godt. I tillegg er alle bokstavene satt sammen så det ser ut som en vei. Kunne jo lage et produkt med logoen forstørret opp ala disse lekemattene med bilder av veier og slikt på som ungene bruker når de leker med biler. Måtte jo være så stor at også modellbilene til far i målestokk 1:18 kunne kjøre der
Når det gjelder bruken av ordet "sportsbiltreff" på stickersen så er vel det for å fange interessen til en større masse. Nå er jeg såpass ung at jeg ikke har de samme tradisjonene som mange andre kanskje, men er ydmyk og vil at man skal ta vare på de gamle tradisjonene også.
Men skal man sikre rekruttering så må man også fornye seg om klubben skal holde seg i live. Syns det dessverre er for få gamle sportsvogner på en del av aktivitetene, sånn som utemøter og banekjøring f.eks. Synd ikke flere kan ta frem biler som Austin Healey, Spitfire, Morgan, MG-A og B og bli med på utemøtene. Om de syns det blir kjørt i for høyt tempo så får man heller endre på det.
På Øvrevoll kommer derimot sportsvogner av alle slag og aldre, det er noe man vært år gleder seg til. Vi sees der.