Facebook - drit og dra!

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
hmhaga
Posts: 948
Joined: 14 May 2003 23:25
Location: Hallingby

Facebook - drit og dra!

Post by hmhaga »

Jeg forsøker å holde litt liv her og i diverse andre bilforum, ved å bidra med litt innlegg. Men si meg - er dere FB-slaver hele gjengen her? Opptatt av likes og shares? :evil: Man er dessverre bondefanget, da det meste av aktiviteter nå organiseres via FB - til og med skolerelatert...

FB egner seg *særdeles* dårlig til å dokumentere bilhobby, det er kun det som skjer i NUET som er interessant. Hvis man lurer på hvordan andre har løst et problem så finner Google 10 år gamle tråder fra den gang det var liv i bilforumene.

*Sukk* :roll:
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
jonr
Posts: 159
Joined: 17 May 2009 17:36

Re: Facebook - drit og dra!

Post by jonr »

Takk for at du forsøker. Jeg er "aktiv" her, på PCN forumet, MX forumet og E-type UK forumene og er alltid glad når jeg ser at noen skriver noe og holder liv i forumene. Skal prøve å bli litt flinkere selv også. FB kan være artig som underholdning men tror aldri jeg har klart å finne igjen noe nyttig der, da er det forumene som gjelder.
E-type 1968
MX-5 1991
User avatar
alfheim
Posts: 637
Joined: 05 Mar 2003 17:07
Location: Oslo

Re: RE: Re: Facebook - drit og dra!

Post by alfheim »

jonr wrote:Takk for at du forsøker. Jeg er "aktiv" her, på PCN forumet, MX forumet og E-type UK forumene og er alltid glad når jeg ser at noen skriver noe og holder liv i forumene. Skal prøve å bli litt flinkere selv også. FB kan være artig som underholdning men tror aldri jeg har klart å finne igjen noe nyttig der, da er det forumene som gjelder.
Mens jeg mener at det var da ingen grunn til å forlate News gruppene fra den gode game tiden med no.general og alt.pictures.binary eller hva det nå var. Utover det er jeg helt enig og Facebook er en uting til dette formålet

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
runet
Posts: 86
Joined: 07 Mar 2015 10:32

Re: Facebook - drit og dra!

Post by runet »

Så enig så enig Haga!
99 Elise S1 i farge B36 Mustard, 18 Alfa Giulia og en 2020 Volvo XC60T8
Post Reply