Exige oljeslanger - Lotus kaller tilbake biler

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

seight
Posts: 242
Joined: 05 Apr 2004 10:36

Re: Exige oljeslanger - Lotus kaller tilbake biler

Post by seight »

webmaster wrote:Hørte aldri noe mer fra dem, så sendte en mail til, og da sa de at det var bare å booke time, ingen grunn til å vente på brev fra dem.
Ok. Ser at du har bedt om å få gjort litt ekstra arbeid,utover det som skal gjøres i tilbakekallingen. Er verkstedet fornuftig med tanke på estimatet på merarbeidet de skal gjøre? Her kan man jo dra fordel av at de uansett må demontere bilen til en viss grad p.g.a tilbakekalling og dermed da evt. bytte/fikse en del deler som da blir lett tilgjengelig, f.eks radiator og varmeapparat.
Westfield Seight [banebil]
Lotus Exige S2 [bane/bruksbil]
Subaru Impreza STi v3 Type R Coupe [isbil]
BMW 530DAT [Sportslokomotiv ;)]
T.Lund
Posts: 540
Joined: 26 Apr 2009 21:43
Location: Jæren
Contact:

Re: Exige oljeslanger - Lotus kaller tilbake biler

Post by T.Lund »

Jeg purret også på dem for en uke siden, å fikk da beskjed om å kontakte Lotus i København (jeg fortalte det var nærmest for meg) å få booket en tid der, så ville de bestille delene, å sansynligvis så måtte de bytte oljekjølerene også, etter bilens alder å bedømme. De sa at dette var en dags jobb, å beklaget at de bare kunne dekke deler/arbeid, og ikke mine reise/overnattings utgifter. Jeg satser på å få booket dette, slik at jeg reiser innom på tur hjem fra ringen til våren.
Tommy

'07 LOTUS EXIGE S
'08 BMW 320CI M-Sport
Post Reply