Exige S, anyone?
Exige S, anyone?
Som en del på forumet har fått med seg er jeg i markedet for en Exige S, evt en annen Exige med kompressor. Fortrinnsvis orginallevert med sådan. Siden Ferdinand klarte å selge 240 Cupen de har hatt stående til salgs i 3 år dagen før jeg skulle se på den(!), og det ikke akkurat renner over av slike biler på Finn setter jeg pris på tips om det finnes noen med en slik bil som har tanker om å selge den.
Min egen Elise er med andre ord til salgs, har ikke laget ferdig annonsen på Finn enda. Litt vemodig å sitte og skrive den annonsen...
Min egen Elise er med andre ord til salgs, har ikke laget ferdig annonsen på Finn enda. Litt vemodig å sitte og skrive den annonsen...
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, anyone?
Hmm...
Mulig jeg kan la meg overtale til å la deg overta min, men da må noen hjelpe meg å svare på følgende spørsmål:
Hva skal jeg ha i stedet?
Det må gå fortere rundt Rudskogen, ikke koste mer enn jeg får for Exigen, den bør ha skilter og den skal ikke være en BMW.
Mulig jeg kan la meg overtale til å la deg overta min, men da må noen hjelpe meg å svare på følgende spørsmål:
Hva skal jeg ha i stedet?
Det må gå fortere rundt Rudskogen, ikke koste mer enn jeg får for Exigen, den bør ha skilter og den skal ikke være en BMW.
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Exige S, anyone?
Da må du nesten begynne å se etter noe uten "støttehjul" Yamaha R1 f.eks.
Tommy
'07 LOTUS EXIGE S
'08 BMW 320CI M-Sport
'07 LOTUS EXIGE S
'08 BMW 320CI M-Sport
Re: Exige S, anyone?
Tja, jeg vet jo om et alternativ da. Det er en annen ex formann som ikke er så flink til å redusere bilparken.
Det vil vel tilfredsstille alle kriteriene dine. Og siden drikke kjøper når det regner allikevel, er det jo ikke noe problem at det ikke er tak
Det vil vel tilfredsstille alle kriteriene dine. Og siden drikke kjøper når det regner allikevel, er det jo ikke noe problem at det ikke er tak
Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Re: Exige S, anyone?
Dette er da enkelt - Elisen min er jo til salgs?rayb wrote:Hmm...
Mulig jeg kan la meg overtale til å la deg overta min, men da må noen hjelpe meg å svare på følgende spørsmål:
Hva skal jeg ha i stedet?
Det må gå fortere rundt Rudskogen, ikke koste mer enn jeg får for Exigen, den bør ha skilter og den skal ikke være en BMW.
(Duck and cover! ;D)
Sendt fra en mobil enhet, innlegget kan være noe kortfattet p.g.a. dette
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, anyone?
Den er bare raskere når DU kjører den.....
In the interest of full disclosure: Alt er som kjent til salgs for den rette prisen,men jeg svarte på denne mest for å høre hvilke andre alternativer som finnes der ute som jeg ikke har tenkt på. Jeg tenkte det kunne bli en av disse hysterisk morsomme trådene hvor det kommer et titalls forslag med valgfri kjefting mellom forslagsstillerne før den som spør gir opp og kjøper en Porsche......
(Med fare for å ha alt for høyt fokus på rundetider så skal Exigene gå rundt Rudskogen på 1.38 eller mindre. For min del er det seks sekunder jeg ikke helt vet hvor jeg skal finne, men jeg har ikke helt gitt opp å finne noen av dem i det minste.....)
In the interest of full disclosure: Alt er som kjent til salgs for den rette prisen,men jeg svarte på denne mest for å høre hvilke andre alternativer som finnes der ute som jeg ikke har tenkt på. Jeg tenkte det kunne bli en av disse hysterisk morsomme trådene hvor det kommer et titalls forslag med valgfri kjefting mellom forslagsstillerne før den som spør gir opp og kjøper en Porsche......
(Med fare for å ha alt for høyt fokus på rundetider så skal Exigene gå rundt Rudskogen på 1.38 eller mindre. For min del er det seks sekunder jeg ikke helt vet hvor jeg skal finne, men jeg har ikke helt gitt opp å finne noen av dem i det minste.....)
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Exige S, anyone?
Jeg tror egentlig ikke en Atom hadde vært feil ut fra kriteriene du stiller. Prisen vet jeg dog ikke noe om.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, anyone?
Var igrunnen det jeg siktet til også.
Så videt jeg har skjørn burde det være i samme prisleie som exigen. (Give or take)
Så videt jeg har skjørn burde det være i samme prisleie som exigen. (Give or take)
Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Re: Exige S, anyone?
Dere har selvsagt rett begge to. Både ytelse og pris er innenfor det jeg spesifiserer. (Vel, i alle fall så lenge jeg hadde fått det jeg vil kalle en OK pris for min bil that is)
Men som jeg forsåvidt har sagt til webmaster og etterhvert blitt sikker på selv så kommer jeg til å beholde Exigen i alle fall fram til neste sesong er over.
Beklager støyen, håper webmaster finner en bil han liker. I motsatt fall får vi ha denne diskusjonen om et år igjen
Prisen på Exiger har forøvrig, i alle fall i USA, steget de to siste årene....
Men som jeg forsåvidt har sagt til webmaster og etterhvert blitt sikker på selv så kommer jeg til å beholde Exigen i alle fall fram til neste sesong er over.
Beklager støyen, håper webmaster finner en bil han liker. I motsatt fall får vi ha denne diskusjonen om et år igjen
Prisen på Exiger har forøvrig, i alle fall i USA, steget de to siste årene....
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Exige S, anyone?
Har tittet litt i USA, og det skal være mulig å få en til landet for 420' + frakt. I Sverige finnes det en som ender på omtrent det samme.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, anyone?
Inkulderer dette avgifter?webmaster wrote:Har tittet litt i USA, og det skal være mulig å få en til landet for 420' + frakt. I Sverige finnes det en som ender på omtrent det samme.
Jeg har notert meg at prisene på Exiger (i USA) har steget de siste par årene...
Forøvrig kom jeg over denne som forsåvidt også ser ut til å fylle mine kriterier, i alle fall dersom prisen er mulig å forhanlde litt på.
Men hverken denne, Atom 2 eller noen av Caterhamene der ute gir meg den samme magefølelsen når jeg ser bilen. Jeg har innsett at jeg synes Exigen ser helt fanastisk bra ut, og at dette faktisk betydde langt mer enn jeg trodde.....
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Exige S, anyone?
Inkludert avgifter ja (i alle fall i følge toll.no's kalkulator). KTMen er jo morsom, da - kjørte en slik til CSM en gang, og det var moro. Og DET var en bil som vekte oppsikt! Men Atom'en er nok hakket vassere på banen.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Re: Exige S, anyone?
I så fall vil du nok komme billigere ut på å importere selv, evt. vente til noen vil kvitte seg med en her til lands. Det pleier jo å ligge minst et par stykker ute på Finn, men hvor mange av dem som har kompressor er jeg usikker på. (Men jeg tror jeg kan si under halvparten).webmaster wrote:Inkludert avgifter ja (i alle fall i følge toll.no's kalkulator). KTMen er jo morsom, da - kjørte en slik til CSM en gang, og det var moro. Og DET var en bil som vekte oppsikt! Men Atom'en er nok hakket vassere på banen.
Jeg hadde ikke latt min bil gå for under 500', i alle fall ikke p.t., så da trenger jeg ikke tenke mer på det
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/
Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Re: Exige S, anyone?
Og da kan vi nok dessverre se bort fra at du for solgt den med det første. Men det blir jo bare et problem mindre (tror jeg da. Kan ta feil jeg)
Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Re: Exige S, anyone?
Denne så jo...grei ut?
http://www.mobile24.no/details.htm?id=1 ... s&lang=nor
...eller denne:
http://www.mobile24.no/details.htm?id=1 ... s&lang=nor
Men litt i meste laget for min del.
Hvordan er det å prute med tyske forhandlere, er det noen vits eller blir de bare sure?
http://www.mobile24.no/details.htm?id=1 ... s&lang=nor
...eller denne:
http://www.mobile24.no/details.htm?id=1 ... s&lang=nor
Men litt i meste laget for min del.
Hvordan er det å prute med tyske forhandlere, er det noen vits eller blir de bare sure?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no