Er ikke ute etter en 1:30 Runders bil da, men morro med noe som går rundt på under 1:50 (på std dekk) og hvor det er forbedrings potensiale i understell og et Turbo/Kompressor Kitt forhagenisse wrote:Standard ITR vil neppe sette noen skumle tider på Rudskogen. Alt for lite effekt til det på en dragracing-banen der.
Synes noen skal stille med FWD på neste isbanekjøring og vise hvor morsomt det er når det er glatt. Tviler ikke på at 106 og Saxo er morsomme, men det er mer pga lav vekt og på tross av hvor drifta er..
å krympe Rundetider å sette seg et mål på sikt og hvor man kan fikkle og mekke/oppgradere i vintersesongen (Hobby).
Skal uansett ha en Subaru 4wd som privat/Vinterbil ,så Banebilen blir en ren Bane/Sommerbil.
WTCC/STCC/BTCC : Er vell FWD som gjelder der, så har ikke problem med det på bane.
Men alt avhenger jo av hva jeg blir tilbudt som innbytte eller om jeg får et rent salg,
så får jeg se hvor det ender ?
Takk for fine innspill og enda flere ideer rund en Banebil