Bilpleie over disk - Jif bilshampo

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
gry
Posts: 14
Joined: 05 Apr 2012 17:46

Bilpleie over disk - Jif bilshampo

Post by gry »

Jif?!? Det vil man da ikke ha på lakken, tenker du kanskje. Men Jif bilshampo er et helt kurant produkt, dog oppleves det at det er endel krutt i den så den anbefales ikke av detailerne som hverdagsvask (fordi vi er redd den spiser opp voksen for fort). Men super til kraftigere nedvasking f.eks før man skal polere og vokse bilen. Best effekt får den om man kan legge den på lakken som skum, men ikke noe i veien å ha den i bøtta heller. Normalpris er 200kr for 5 liter, og det er mye såpe for pengene.
En liten tråd med noen erfaringer fra Detailersclub.no
Edit: i denne tråden har det nå kommet fram fler erfaringer, og den er absolutt ikke noe dårlig kjøp! Ingen grunn til å være redd for voksen heller, sies det :D /Edit

Den er spottet i utvalget hos bl.a Felleskjøpet, Smartclub på Alna og Staples.

Grunnen til at jeg poster dette er en tilbudsavis jeg snublet over, fra Staples.
"Lilleborg Roadshow kommer snart til din Staplesbutikk og gir tips til vask av bil og hus"
En 5-liters dunk koster 149kr den dagen roadshowet er i butikken, hvis ikke er standardpris 199.
Det er litt forskjellige klokkeslett, kanskje dette følger åpningstidene i butikken? Start kl 1000, slutt litt forskjellig men rundt 1500.

7 juni Åsane
8 juni Stavanger
9 juni Haugesund (åpner 0900)
11 juni Sørlandsparken
12 juni Skien
13 Juni Tønsberg
14 juni Drammen
15 juni Hønefoss
18 juni Hamar
19 juni Lillestrøm
20 juni Alnabru
21 juni CC-vest
22 juni Slependen
25 juni Ski
26 juni Moss
27 juni Fredrikstad
Min profil på detailersclub.no
Jeg kjører en BMW 118i, 2005 Sparkling Graphite
Post Reply