Bil til bryllup?

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
Lasse83
Posts: 71
Joined: 10 Jun 2008 20:08

Bil til bryllup?

Post by Lasse83 »

Ja, da har jeg gått over i de voksne rekker og fridd til madammen :D og når nå bryllupet er i sine spede planleggingsbegynnelse (den store dagen blir en gang i juni 2013), så dukker jo det store spørsmålet jeg bryr meg mest av oss to om:
Hva slags bil skal man bli kjørt fra kirken til festen i (forhåpentligvis fra sagene i Oslo til Strand ved Stabekk)? Og hvor kan man få tak i en (helst med sjåfør)?

Det første som slår meg er en godt bevart veteran, noe litt mer spennende og spesielt enn Volvo v70 eller vw Passat ihvertfall...
Noen som har noen forslag på bil, har en på lur, vet om noen som har det eller noen som driver litt med slikt?
Alle svar blir satt stor pris på :D
-91 MR2
-04 Alfa Romeo GT (med barnesete)
User avatar
ElViz
Posts: 895
Joined: 01 Aug 2008 13:25
Location: Åros,Røyken
Contact:

Re: Bil til bryllup?

Post by ElViz »

Image
Graulerer og lykke til.
Ellers, Kanskje du kan lokke Iceman til å kjøre dere i Panamera?
Odd Goderstad
Image

x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
Lasse83
Posts: 71
Joined: 10 Jun 2008 20:08

Re: Bil til bryllup?

Post by Lasse83 »

Jo takk :D
Hmm, har faktisk en panamera på hånd :oops: men en pen veteran hadde vært prikken over i-en :D
-91 MR2
-04 Alfa Romeo GT (med barnesete)
bmw518
Posts: 86
Joined: 12 Aug 2011 09:58

Re: Bil til bryllup?

Post by bmw518 »

Hvis en amcar av edel årgang duger kan jeg sikkert være behjelpelig.... sitter i styret i en Bærumsklubb der
vi har en 50-60 biler av ymse typer,flere av disse blir brukt til slike oppdrag.
Gratulerer forresten :D

Ta gjerne kontakt på bardrisan@hotmail.com hvis jeg kan bistå...
Kjenner også en som driver med utleie av brudebiler
Alpina B9-Subaru sti 555-Porsche 911s-Porsche 930-Trans Am 70/74
Post Reply