På ferie i Italia

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
Lasse83
Posts: 71
Joined: 10 Jun 2008 20:08

På ferie i Italia

Post by Lasse83 »

Er for tiden på ferie i Italia, og sportsbilintressert som jeg er fikk jeg trumfet gjennom en tur innom maranello og sant agata (Ferrari og Lamborghini).
MYE pent å se på, var innom museene til begge de overnevnte, masse flotte biler utstilt.
Og som ikke det var nok...

I maranello, rett utenfor Ferrari museet, er det flere "testkjøre" butikker, så jeg grov godt i lommeboka og tok meg en tur i en Ferrari California med madammen i baksetet og en ansatt i passajersetet, en herlig tur med vind i håret! Fartsgrenser ble fort brutt og gliset ble bredt.
Fikk jo litt blod på tann, og dagen etter ble det en testtur i en Lamborghini gallardo lp570-4 superleggera, mildt sagt en spesiell opplevelse! Ferrarien kjentes ut som en mopedbil i forhold, og det sier jo sitt...

Skal nok få lagt ut et bilde eller to når jeg har kommet meg tilbake til moderlandet og jeg har noe annet enn en skarve iPad å skrive på, fortsatt god sommer fra en nyfrelst Lamborghini tilhenger
:D :D
-91 MR2
-04 Alfa Romeo GT (med barnesete)
User avatar
mazdafun
Posts: 200
Joined: 10 May 2006 13:56

Takk!

Post by mazdafun »

Hei.

Takk for at du vekker gamle minner fra Italia bilturer opp igjen. :)

Ta masse bilder, og del dem her.

God tur videre.
8)
Lasse83
Posts: 71
Joined: 10 Jun 2008 20:08

Post by Lasse83 »

Bare hyggelig :D
Skal prøve å få til det, har kommet meg gjennom Venezia, Toscana og nå sist som etterhenget til madammen på shopping i Milano, ankomst Norge natt til fredag :)
Blir nok en liten stund før det kommer noen bilder uansett, har nemlig fått melding fra lakkereren min om at bilen min er ferdig lakkert og venter på å skrudd sammen igjen 8)
-91 MR2
-04 Alfa Romeo GT (med barnesete)
Post Reply