Jeg har allerede en italiensk hatchback. Hva er spesielt med denne (bortsett fra at en eller annen nisse kommer til å si at den ligner på Impreza/Panamera/Whatever)?
Luigi wrote:Jeg har allerede en italiensk hatchback. Hva er spesielt med denne (bortsett fra at en eller annen nisse kommer til å si at den ligner på Impreza/Panamera/Whatever)?
Jeg aner ankomsten av en opphetet diskusjon rundt begrepene "coupé, stasjonsvogn, sedan, hatchback, liftback, notchback, SUV, berlina, berlinetta, targa, phaeton, torpedo og kammhekk". Det eneste vi kan si at FF ikke er, er roadster, convertible eller cabriolet. Men det kommer sikkert det også.
Egentlig holder det lenge å si at den er iøynefallende lekker. Resten er anorakkstoff.
Luigi wrote:Jeg har allerede en italiensk hatchback. Hva er spesielt med denne (bortsett fra at en eller annen nisse kommer til å si at den ligner på Impreza/Panamera/Whatever)?
Selve drømmebilen. 4WD, 4 seter, V12. Italiensk. (Lambo LM var først, men litt annet konsept.) Mørk Alfa blå med tan leather, fitted luggage og skistativ takk.
Luigi wrote:Jeg har allerede en italiensk hatchback. Hva er spesielt med denne (bortsett fra at en eller annen nisse kommer til å si at den ligner på Impreza/Panamera/Whatever)?
jeg syns den lignet på en Ferrari men hva vet jeg
var egentlig mest bekymret for at FF skulle forhjulsdrift
Det er forresten ikke første gangen de bygger biler med firehjulsdrift heller. De av oss med et passe innholdsrikt bensinhode husker Ferrari 408 Integrale, bygd i hele to ekseplarer i 1987, en rød og en gul. Begge hadde dessuten selvbærende aluminumskarosseri.