Pistonheads arrangerer tur til Norge

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Pistonheads arrangerer tur til Norge

Post by lee »

Hallod!

Pistonheads arrangerer tur til Norge i sommer:

http://www.petrolheadnirvana.com/tours/ ... g_tour.php

Hva med å møte opp på ett sted, eller join the club langs ruta?

Leif-Otto
b-havers
Posts: 1229
Joined: 31 Oct 2003 16:56
Location: Hjertet av Follo

Post by b-havers »

Tøfft!
For oss Østlendinger virker det som et treff på toppen av Korketrekkeren dag 8 kan være et alternativ :-)

Blir vel sånn ca fredag 24 juni det..
/bjørn-anders

"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
User avatar
hagenisse
Posts: 1009
Joined: 04 May 2008 20:44
Location: HEIA DRAMMEN!
Contact:

Post by hagenisse »

"but before we get on the ferry to Copenhagen we make a stop at Drammen - home of the 1650m Spiralen tunnel. That's right, a six-spiral corkscrew tunnel through volcanic rock, rising 200m through the mountain."

Juhu.. :lol: Mulig jeg bor for nærme, men å kjøre opp dit er jo ikke spesielt interessant.
User avatar
Jørgen
Posts: 45
Joined: 23 Aug 2007 22:01
Location: Sande i Vestfold

Post by Jørgen »

hagenisse wrote:"but before we get on the ferry to Copenhagen we make a stop at Drammen - home of the 1650m Spiralen tunnel. That's right, a six-spiral corkscrew tunnel through volcanic rock, rising 200m through the mountain."

Juhu.. :lol: Mulig jeg bor for nærme, men å kjøre opp dit er jo ikke spesielt interessant.
Jeg ble ganske våt da jeg kjørte der. Taket er ikke akkurat tett. Og da mener jeg ikke taket på bilen. Trodde ikke det skulle bli behov for kalesje :roll:
Jørgen
Caterham Seven Supersprint
User avatar
ElViz
Posts: 895
Joined: 01 Aug 2008 13:25
Location: Åros,Røyken
Contact:

Post by ElViz »

Du kjørte for sakte! :lol:
Odd Goderstad
Image

x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
User avatar
Anders Gullstein
Posts: 616
Joined: 14 Apr 2005 15:49
Location: Tønsberg

Post by Anders Gullstein »

De svipper innom Nordmøre også, så absolutt noe jeg må se å få med meg dette ;)
Livet er for kort for kjedelige biler!

86 Toyota MR2 til å ta alle kronglette omveier.....

04 Subaru Impreza 2,0 GX til daglig og moro på vinter

06 Toyota Avensis 1,6 stv til fruen
andreas
Posts: 116
Joined: 15 Dec 2009 16:08

Post by andreas »

hagenisse wrote:"but before we get on the ferry to Copenhagen we make a stop at Drammen - home of the 1650m Spiralen tunnel. That's right, a six-spiral corkscrew tunnel through volcanic rock, rising 200m through the mountain."

Juhu.. :lol: Mulig jeg bor for nærme, men å kjøre opp dit er jo ikke spesielt interessant.
Litt komisk med denne spiralen er når BMW Tyskland testet ut den nye mini crossman for ca 1mnd siden. Møtte de på bensinstasjonen utenfor jobben og de skulle til Nord sverige å kjøre der i kulden. Men de skulle også ha 1 dag i spiralen for å kjøre opp og ned. Noe de IKKE gledet seg til!
Post Reply