LMK-forsikring, behov for signatur/bevitnelse

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
L-763
Posts: 60
Joined: 01 Mar 2007 19:49
Location: Oslo

LMK-forsikring, behov for signatur/bevitnelse

Post by L-763 »

Hepp!

Nå er det på tide at jeg også konverterer til LMK-forsikringen. Skulle ha gjort dette for flere år siden allerede, men ting tar tid :oops:. Fikk fornyelse av forsikringen i posten for noen dager siden, og synes det er unødvendig å betale flere tusen kroner for mye. Etter en hyggelig prat med LMK, og litt lesing i informasjonsbrosjyren deres, ser jeg at jeg må ha signatur/bevitnelse fra en person med LMK-forsikring. Finnes det noen mulighet for å få hjelp til det herfra?? Bilen står i Røyken. Jeg har lite lyst til å kjøre så langt med bilen, men en liten runde på tørre veier burde gå...forutsatt at det ligger en autograf og venter... :P
R.Ølstad
'63 Super Seven
'86 Prelude 1.8EX
'04 LandCruiser 120 VX
ex '00 Celica T23
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

Hei,
Gå inn på medlemsfordeler.
Der finner du tlf nr til Bjørn Krogvig.
Han hjelper deg med besiktigelse ifb LMK forsikring.
'11 sDrive 35is
---------------------
User avatar
L-763
Posts: 60
Joined: 01 Mar 2007 19:49
Location: Oslo

Post by L-763 »

Hei,

pratet med Bjørn i går. Vi ble enige om at jeg kunne spørre en av Seven-kompisene mine i Drammen-/Lier-området, men jeg ville prøve og finne noen nærmere Røyken før jeg evt. "plaget" dem. Trenger jo ingen offentlig LMK besiktigelsesmann for dette, så lenge forsikringssummen er inntil 150.000,-. Tenkte kanskje det fantes noen med LMK-forsikring i Røyken-området, som bare kunne bidra med sin signatur...

Venter litt til... :lol:
R.Ølstad
'63 Super Seven
'86 Prelude 1.8EX
'04 LandCruiser 120 VX
ex '00 Celica T23
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

En slik person bør i så fall LMK kunne fortelle om finnes i nærområdet.
'11 sDrive 35is
---------------------
Post Reply