Er 2004 modell impreza sti en bil man bare kan ta ut på banen og den klarer seg bra, eller må det modifiseringer i understell osv for at den skal fungere bra?
Hva er en bra pris for en Impreza STI fra 2004-05??
Subaru impreza sti
IDCN
Det er bare å kjøre STIen på bane, da den er bygd for dette.
Resten får du svar på her.
http://www.imprezadriver.com/phpBB2/portal.php
Det er bare å kjøre STIen på bane, da den er bygd for dette.
Resten får du svar på her.
http://www.imprezadriver.com/phpBB2/portal.php
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
STi tåler banekjøring. Det er en "grusbil" som elsker fartsdumper, så med semislicks vil du nok synes den krenger vel mye når du presser den maksimalt på afaltbanekjøring, men det betyr at du kan ri på cerbs med innerhjul, men coilovers gir mer kontrollerte gode rundetider. Til daglig er den "perfekt stiv" orginal. Brembobremsene er skuddsikre.
05STi er beste europeiske STi levert, ny geometri forstilling og bakstilling, bredere sporvidde bak, kraftigere nav og derfor annen boltsirkel, justerbar senterdiff med autofunksjon(dccd-a) ble standard og fortsatt gode gamle semiclosed 2,0L blokka som tåler juling, for å nevne noe. Så jeg mener pris på en 05 skal være vesentlig over normalt verdifall sammenlignet med en 04STi.
Jeg ser dog ingen begrensninger i modifikasjoner. Ingen bil er perfekt, alltid små kompromiss på noen omeråder.
www.imprezadriver.com
05STi er beste europeiske STi levert, ny geometri forstilling og bakstilling, bredere sporvidde bak, kraftigere nav og derfor annen boltsirkel, justerbar senterdiff med autofunksjon(dccd-a) ble standard og fortsatt gode gamle semiclosed 2,0L blokka som tåler juling, for å nevne noe. Så jeg mener pris på en 05 skal være vesentlig over normalt verdifall sammenlignet med en 04STi.
Jeg ser dog ingen begrensninger i modifikasjoner. Ingen bil er perfekt, alltid små kompromiss på noen omeråder.
www.imprezadriver.com
Think. Feel. Drive. Med:
Lotus Elise S2 111S
WRX Sti m DCCD
Legacy 2.0 Boxerdiesel
Lotus Elise S2 111S
WRX Sti m DCCD
Legacy 2.0 Boxerdiesel
Er det lett å se forskjellen på en 04-05 modell. Det ligger en på finn som skriver at den er 05 modell men ser at den er regget i 04. Kan være en 05 modell regget i 04. Men hvordan ser jeg forskjellensilverwrx wrote:STi tåler banekjøring. Det er en "grusbil" som elsker fartsdumper, så med semislicks vil du nok synes den krenger vel mye når du presser den maksimalt på afaltbanekjøring, men det betyr at du kan ri på cerbs med innerhjul, men coilovers gir mer kontrollerte gode rundetider. Til daglig er den "perfekt stiv" orginal. Brembobremsene er skuddsikre.
05STi er beste europeiske STi levert, ny geometri forstilling og bakstilling, bredere sporvidde bak, kraftigere nav og derfor annen boltsirkel, justerbar senterdiff med autofunksjon(dccd-a) ble standard og fortsatt gode gamle semiclosed 2,0L blokka som tåler juling, for å nevne noe. Så jeg mener pris på en 05 skal være vesentlig over normalt verdifall sammenlignet med en 04STi.
Jeg ser dog ingen begrensninger i modifikasjoner. Ingen bil er perfekt, alltid små kompromiss på noen omeråder.
www.imprezadriver.com
Er denne jeg tenker på : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17687579
05 har en tynn fenderlist på hjulbuen bak.
Boltsirkel 5x114,3 (04 har 5x100)
8x17 felger(04 har 7,5x17)
Justerbar senterdiff
Den på "fin" er 05 mod
Boltsirkel 5x114,3 (04 har 5x100)
8x17 felger(04 har 7,5x17)
Justerbar senterdiff
Den på "fin" er 05 mod
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Det er bare å kjøre i vei! Har kjørt standard STi i flere år på bane og den biter greit fra seg og er veldig lettkjørt og fin, men med originalfjæring krenger den jo en god del (uten at det plager meg). Invester i litt skarpere klosser og et sett med gateslicks, så slipper du å ødelegge sommerdekka. Er sannsynligvis på Rudskogen på tirsdagen, så hvis du er der er det bare å ta kontakt.
Og bare vent til vinteren!
Og bare vent til vinteren!