NSK-Sørlandet?

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
henning
Posts: 3543
Joined: 28 Feb 2003 16:03
Location: Hosle

Post by henning »

henning wrote:
lee wrote:Hallod!

Da har vi vært en tur på Trafikksenteret på Sørlandsparken, og det ser virkelig lovende ut! Morten har tatt frem kalkulatoren, og regnet seg frem til at banen er 3,5 km lang. Før vi møter eierne (NAF?), mener vi at NSK sørlandet bør være etablert. Vi setter en møtedato, og så etablerer vi oss. Noen statutter vi bør følge? Her må NSK komme med retningslinjer, om de finnes. Jeg tror dette blir nordens Monza!

Lo2
Styret skal ha møte to dager att ende til helgen.
Der tar vi bl.a. opp lokalavdelingene.
Skal huske dine ønsker om retningslinjer.
Har sendt deg pm.
'11 sDrive 35is
---------------------
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

1. NSK Sørlandet er invitert til møte på Gardermoen - sannsynlig dato er lørdag 26/11. Møtet gjelder neste Classic And Sportscar Meeting. Selvom vi ikke er etablert som lokalavdeling, så bør én av oss stille. Reisen vil bli godtgjort, så det skal ikke stå på det. Som initiativtager til å etablere en lokalavdeling så jeg gjerne at Morten setter av dagen, om mulig. Siste skanse kan bli meg selv, jeg er jo ledig hele året i kraft av min AFP-ordning.

2. Tilbake til tid og sted for å etablere avdelingen. Har vi noen forslag? Det hadde i utgangspunktet vært kjekt å kunne enes om en dato som passer for de fleste.

Leif-Otto
User avatar
Speedster
Posts: 109
Joined: 14 Aug 2006 13:02
Location: Sørlandet

Post by Speedster »

For min del som jobber mye skift,så KAN en kveld i uka klaffe.Mens Søndag jobber jeg kun vær 6 Søndag.Så ønsker en Søndag ja.
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Søndager er helt ok for meg!

Lo2
User avatar
TC
Posts: 107
Joined: 05 Sep 2011 21:10
Location: Kristiansand

Post by TC »

Jeg kan stort sett når som helst, med noen dagers varsel.
Søndager inkludert.
1998 BMW M Roadster (S50). Lettere frisert frisørbil.

NSK Sørlandet, nsk-sorlandet@sportsvogn.no
User avatar
mowal
Posts: 97
Joined: 15 Feb 2009 11:46
Location: Arendal

Post by mowal »

Det virker som det passer best for de fleste på søndag. Jeg forslår da at vi møtes førstkommende søndag i 19-tiden. Men spørsmålet blir HVOR?

Ettersom det er mange fra Kristiansand, vil det kanskje være naturlig å møtes der. Blir vi mange kan det være greit om vi er på et sted der vi kan vise ting på vegg med projektor (jeg kan ta med projektor og pc).

Har dere et froslag til et møtelokale? Kom med forslag

Morten
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Tiltredes!

Jeg har ikke optimale møtelokaler, hva med en av dere andre?

Lo2
User avatar
Rune R.
Posts: 430
Joined: 05 Mar 2003 11:42

Post by Rune R. »

lee wrote:Tiltredes!

Jeg har ikke optimale møtelokaler, hva med en av dere andre?

Lo2
Jeg har lokale med 46" flatskjerm og god plass, men det er jo i Arendal, så kansje litt langt å kjøre for de fra KristianBy :twisted:
Leie ut en C7? Så gal har man vært
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

No problem for meg! Det går jo godt an å kjøre sammen!

Lo2
User avatar
mowal
Posts: 97
Joined: 15 Feb 2009 11:46
Location: Arendal

Post by mowal »

Det er fint at Rune R. kan stille sine lokaler til disposisjon. Rune kan du gi oss en adresse og/eller en kartlenke?

Nå føler jeg tiden har løpt litt fra oss (jeg har vært litt for opptatt de siste dagene, og i går ettermiddag virket ikke forumsidene). Det skal vel holde hardt for mange å stille førstkommende søndag, så da foreslår jeg neste søndag (27/11) kl. 19.000, dersom dette passer for Rune. Jeg avventer også et svar fra styret anagående retningslinjer og tips ved opprettelsen av en lokalavdeling (jeg sendte dem en e-post i for en del dager siden).

Når det gjelder henvendelsen fra styret om å stille på et møte angående CSM, så føler jeg at dette ikke er noe vi bør prioritere i den fasen vi er i nå. Vi bør fokusere alle våre krefter på det som har betydning for valg av styret og videre fremdrift/aktiviteter. Men er det noen som ønsker å dra, og dette ikke medfører noen forpliktelser for resten av lokalavdelingen, så kan de gjerne dra innover.

Morten
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Helt OK å utsette møtet til 27/11 for min del. Dere andre gir sikkert lyd fra dere slik at vi har en anelse om hvem, og hvor mange som kommer.

Lo2
User avatar
Rune R.
Posts: 430
Joined: 05 Mar 2003 11:42

Post by Rune R. »

Søndag 27 er ok for min del, MEN jeg skal på Julebord med jobben på Lørdagen, (i KristianBy) så gi meg litt tid til å komme meg hjem.

Så når som helst etter kl 14 er ok for meg.

Bor jo på landet, så har ingen ordentlig adresse å fore GPS'en med desverre, men putter dere inn "Risholt" eller "Rise" og postnummer 4821 er dere ikke mere en maks 500 meter borte

Taster du inn "risholt" og velger oppføringen med postnummer 4821 i www.googlemaps.com kommer du til den røde prikken på kartet, jeg bor ved den blå:

http://www.alfapower.nu/gallery.php?g2_itemId=153930

Fra veien ser det slik ut:
http://www.alfapower.nu/gallery.php?g2_itemId=153933
(bortsett fr at uthuset er ferdig da!!)

dere når meg på 906 femseks 676
Leie ut en C7? Så gal har man vært
User avatar
mowal
Posts: 97
Joined: 15 Feb 2009 11:46
Location: Arendal

Post by mowal »

Dette er flott!

Da håper jeg at så mange som mulig finner veien frem til Rune på søndag 27/11 kl 19.00 (dato oppdatert jfr innlegg lengre nede)

Send melding videre til alle sportbilintereserte på sørlandet!

Morten
Last edited by mowal on 17 Nov 2011 22:43, edited 2 times in total.
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Ja, jeg har tent opp vardene langs kysten! Vi kan jo samkjøre óg, vi fra Kristiansand!

Lo2
User avatar
TC
Posts: 107
Joined: 05 Sep 2011 21:10
Location: Kristiansand

Post by TC »

Det blir nevnt to forskjellige datoer her:
20. og 27. november.
Hva er riktig?

Jeg er opptatt søndag 20. men er ledig søndag 27.
1998 BMW M Roadster (S50). Lettere frisert frisørbil.

NSK Sørlandet, nsk-sorlandet@sportsvogn.no
Post Reply