NSK-Sørlandet?

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
Svein Erling
Posts: 466
Joined: 04 Mar 2003 23:58
Location: Trondhjæm
Contact:

Post by Svein Erling »

Det er kjekt at det er i orden. Men Høvågavisa (som alle seriøse aviser) må selvsagt ha navnet på fotografen. Det holder ikke med Speedster.
ækt bila har itj baksæta, da e de buss
bilforum.moo.no - NSK Trøndelag - SeaLion 3-hjuling
User avatar
Speedster
Posts: 109
Joined: 14 Aug 2006 13:02
Location: Sørlandet

Post by Speedster »

Hei.
Selfølgelig kan bildene brukes,men det er vel også noen bilder som trådstarter har tatt i denne tråden fra Ulvøysund.
Har denne avisen noe på web?

Dette er mine bilder fra dagen
http://s589.photobucket.com/albums/ss33 ... K%20South/

Har sendt deg en PM med samme link.
Så er det bare å håpe at jeg kan stille på bilens dag her nede i sør,det er jo i Pinsa og min tur til å jobbe denne pinsen men det er mulighet......
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Hallod!

Jeg tok 10 bilder som sikkert kan komme til nytte. Skal forresten snakke med "Bilavisen" om det er ok at Høvågavisa gjør dette. Hvis han skulle murre, så synes jeg Høvågavisa vel så gjerne kunne lage en grei artikkel 12. Juni, med fokus på NSK-Sørlandet (nå med lekre bannere, avhentet under en enkel seremoni på Vårmønstringen!).

Leif-Otto
User avatar
Speedster
Posts: 109
Joined: 14 Aug 2006 13:02
Location: Sørlandet

Post by Speedster »

Hei.
Ser at Lokal avdelingen i Stavanger område har sin egen "Vårmønstring" den 22 Mai.
http://www.sportsvogn.no/sitepageview.a ... ageid=1033
Er det noen fra Sør som skal dit?
Kunne tenkt meg en tur,vis været er med...

Roy JJ
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Kunne godt ha tenkt meg turen, men nå har jeg brukt nok penger på prøveskilt.

25. mai (se egen tråd), er det den ENDELIGE visningen. Etter det, så stiller jeg på alle turer som annonseres.
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Da er det go ahead for at Høvågavisa tar stafettpinnen!

No vart det spanande, fylgj med!

Neste kan bli "Setesdølen", eller "Vennesla Posten"! Det er mulig vi må få tak på noen budeier som lener seg på panseret - men der går grensen, vi er jo sørlendinger!
User avatar
Svein Erling
Posts: 466
Joined: 04 Mar 2003 23:58
Location: Trondhjæm
Contact:

Post by Svein Erling »

Hvis dere ikke alt har snakket med Høvågavisa, så ring Arnt Georg på 37 26 89 89 og hils fra Svein Erling.
ækt bila har itj baksæta, da e de buss
bilforum.moo.no - NSK Trøndelag - SeaLion 3-hjuling
epifant
Posts: 59
Joined: 02 Dec 2005 20:20
Location: Kristiansand

Post by epifant »

Redaktør Johansen i Vennesla Tidende (Tlf 38 15 25 90) er ikke helt uinteressert i bil og plukker muligens opp hansken. Hils fra sægge-Thomas :wink:
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Hehe.

Jeg har nå sendt en mail til Arnt Georg (med ref til deg Svein Erling), så nå lener jeg meg tilbake og avventer begivenhetenes gang.

Venneslaposten på finne seg i å stille seg i kø...
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Da er det oppnådd kontakt med Høvågavisa. Artikkelen om Ulvøysund er allerede publisert (3. mai)!

Har avtalt med Arnt Georg at jeg får ett eksemplar av den når vi tar ett møte for å strekke kjølen til ett nytt innslag, sannnsynligvis da dekningen av promoteringen av NSK på "Bilens dag" 12. juni.
User avatar
Svein Erling
Posts: 466
Joined: 04 Mar 2003 23:58
Location: Trondhjæm
Contact:

Post by Svein Erling »

lee wrote:Da er det oppnådd kontakt med Høvågavisa. Artikkelen om Ulvøysund er allerede publisert (12. mai)!
Aktuelle bilder fra Høvåg i dag (side 3)
S/h bildeutsnitt med hekken av en Elise og en fyr ved siden av (dårlig oppløsning)
Ved påsketider tok Roy Jimmy Johannesen dette bildet i idyllyske Ulvøysund, i forbindelse med NSK (Norsk Sportsvogn Klubb) Sørlandets gjenoppståelse. Søndag 12. juni arrangerer klubben Bilens dag på Fiskåtangen.
Jeg får fortsatt Høvågavisa tilsendt, etter at eg var avisas dataekspert i de årene jeg bodde i Høvåg. :)
ækt bila har itj baksæta, da e de buss
bilforum.moo.no - NSK Trøndelag - SeaLion 3-hjuling
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Pussig. Jeg avla eksamen i Bsc Computing Science i 1973 (Stafford). Da har vi felles bakgrunn. Min bakgrunn er historisk, nå er jeg AFP'er for livet.

Er det noen som vet noe mer om hvem som arrangerer "Bilens Dag" 12. juni? Kunne tenke meg å oppnå en smule kontakt før det hele braker løs.
User avatar
Svein Erling
Posts: 466
Joined: 04 Mar 2003 23:58
Location: Trondhjæm
Contact:

Post by Svein Erling »

Nja, ikke felles bakgrunn. ;) Bortsett fra Datakortet har jeg ingen datautdanning, alt er selvlært. Og jeg sverger til Mac, så det å få maskinene og nettverket på Høvågavisa til å fungere var "et kakestykke".

Av utdanning er jeg designer.
ækt bila har itj baksæta, da e de buss
bilforum.moo.no - NSK Trøndelag - SeaLion 3-hjuling
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Da er Fævennen kontaktet (offisiell arrangør) om vi kan få en plass til medlemmene av NSK Sørlandet på "Nasjonal Motordag" 12. Juni.

Følg med: dette blir spennende!

Og i tillegg: sett av 12. juni. Og enda bedre: om du kjenner andre (NSK/ikkeNSK medlemmer), hiss dem opp til å stille opp! Vi er 4 (!!) biler så langt, men det hadde vært artig å kunne øke tallet betydelig!

Målgruppen er å reetablere NSK Sørlandet og å skape blest om klubben!
User avatar
lee
Posts: 278
Joined: 27 Mar 2006 18:56
Location: Kristiansand

Post by lee »

Hallod!

Da er vi sikret plass, men anmodet om å komme litt tidlig (det åpnes kl 11).

Det hadde vært greit å vite hvor mange av dere som kan stille, slik at jeg vet hvor mye plass vi trenger. Været ser fint ut, så få ut grombilen og still opp (men gi meg gjerne beskjed enten via forumet eller på tlf 90512960).

Leif-Otto
Post Reply