Det er vel på tide å begynne tenke på biltransporterLuigi wrote:Spørsmålet blir jo bare om du skal ha slepekroken på den ene gule eller på den andre gule
Alfa Romeo 8C Competizione
Re: Alfa Romeo 8C Competizione
Vi graver opp igjen en ganske gammel tråd i anledning disse noe nerdete bildene en 8C-eier fikk med seg fra et besøk på fabrikken i Modena. Han fikk foreøvrig også vite at Maserati GranTurismo er basert på 8C, bare med en smule lengre akselavstand. Så vet vi det
Her er en eksplosjonstegning av chassiset og karrosseriet.
Grønt = stål, rødt = aluminium, gult = R-RIM (altså typisk myk "støtfangerplast"), blått = karbonfiber. Over vinduskarmen er det med andre ord kun karbon. Taker du kan det kun repareres i Torino
Noen mobilbilder fra produksjonen. Den forreste biten i det første bildet er til en 8C Spider.
Her er en eksplosjonstegning av chassiset og karrosseriet.
Grønt = stål, rødt = aluminium, gult = R-RIM (altså typisk myk "støtfangerplast"), blått = karbonfiber. Over vinduskarmen er det med andre ord kun karbon. Taker du kan det kun repareres i Torino
Noen mobilbilder fra produksjonen. Den forreste biten i det første bildet er til en 8C Spider.
Re: Alfa Romeo 8C Competizione
Om noen skulle ønske å ta en 8c i øyesyn på Østlandet står bilen utstilt i en bilbutikk på Høvik
'11 sDrive 35is
---------------------
---------------------