Rudskogen i nærmeste fremtid?

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

Knuts
Posts: 309
Joined: 03 Aug 2004 07:34

Re: Rudskogen i nærmeste fremtid?

Post by Knuts »

Det var da voldsomt til såret stolthet. Beklager hvis jeg såret deg. Tror vel neppe at jeg lagde kø på E18 men at det var meg som multitasket var nok riktig. Jeg holder god avstand til den foran men ligger aldri og sinker. Dummeste jeg vet er folk som ligger kloss oppi rumpa på andre. Ihvertfal lager jeg ikke kø på Rudskogen. Var veldig gøy på Rudskogen i helgen om enn litt vilt og jeg var vel kanskje verst så skal ikke skylde på andre. Men folk er flinke til følge med å flytte seg for raskere biler i BMWklubben så det går bra. Mazda 6n er firmabil så Mn blir nok ikke borte med det første men forhåpentligvis en Audi og en Mini. Var også moro og kjøre Mini på Lørdag, var kun en BMW som hang på så hk er ikke alt. Mvh Knut S
User avatar
Morten H
Posts: 965
Joined: 26 Jul 2005 23:41
Location: Skedsmokorset

Re: Rudskogen i nærmeste fremtid?

Post by Morten H »

Knuts wrote:Det var da voldsomt til såret stolthet. Beklager hvis jeg såret deg. Tror vel neppe at jeg lagde kø på E18 men at det var meg som multitasket var nok riktig. Jeg holder god avstand til den foran men ligger aldri og sinker. Dummeste jeg vet er folk som ligger kloss oppi rumpa på andre. Ihvertfal lager jeg ikke kø på Rudskogen. Var veldig gøy på Rudskogen i helgen om enn litt vilt og jeg var vel kanskje verst så skal ikke skylde på andre. Men folk er flinke til følge med å flytte seg for raskere biler i BMWklubben så det går bra. Mazda 6n er firmabil så Mn blir nok ikke borte med det første men forhåpentligvis en Audi og en Mini. Var også moro og kjøre Mini på Lørdag, var kun en BMW som hang på så hk er ikke alt. Mvh Knut S
Nei trenger ikke mye motor , da jeg seig i fra deg med Lastebilen mens du multitaska/dreiv med ditt :wink:
Ble ikke såret nei, var litt ironi lagt bak hele Linken, så du år selv tolke den som Du ønsker,
men er mye rar kjørring nå i disse Ferie tider med Bønner/Turister innover/ut E18/E6.
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.

Medlem:3325
Knuts
Posts: 309
Joined: 03 Aug 2004 07:34

Re: Rudskogen i nærmeste fremtid?

Post by Knuts »

Var ikke deg jeg tenkte på med såret. Det var Lotus eieren og det var nå faktisk de som rakket ned på BMW først og da synes jeg kanskje det er greit at man svarer humoristisk Nå skal det sies at jeg har veldig sansen for Lotus selv og at det bare er en tilfeldighet at jeg aldri har kjøpt noen. Største ankepunktet mitt er at jeg er glad i motorlyd og det er ikke det grommeste på en Lotus akkurat. Og ja Porsche hadde mye tilfelles med Boble og det synes jeg godt man kan si ikke minst fordi jeg har en selv.
Blir gjerne frakjørt på landeveien, men ikke fullt så gjerne på bane og der må jeg si at frøken Roadster forsvarer seg utmerket på tross av at hun er en tanke overvektig og myk i kroppen. Hun tar jo igjen mye på fantastisk motor. Man kunne med enkle middel raskt fått henne betraktelig raskere men da forsvinner litt av gleden ved multitasking. Hun gjør jo høy 1,42 runde på Rudskogen allerede og det er det ikke så mange andre caber man kan cruise med i under 1000 omdreininger som kan.
Har selv kjørt lastebil et år så vet hvordan du har det :D .

Mvh

Knut S
User avatar
rayb
Posts: 994
Joined: 11 Jul 2005 14:00

Re: Rudskogen i nærmeste fremtid?

Post by rayb »

Knuts wrote:Var ikke deg jeg tenkte på med såret. Det var Lotus eieren og det var nå faktisk de som rakket ned på BMW først og da synes jeg kanskje det er greit at man svarer humoristisk
Det er ikke såret stolthet, jeg syntes bare ikke det var morsomt ettersom jeg har hørt de samme "vitsene" 329403901948350932749827498723 ganger.

BMWer er helt beviselig flotte biler. Lettkjørte og uhyggelig raske. Jeg kommer neppe til å kjøpe en, men det skyldesvvel mest (i likhet med at jeg ikke har en Porsche) at jeg ikke har råd til en jeg virkelig vil ha... ;)
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/

Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Re: Rudskogen i nærmeste fremtid?

Post by webmaster »

Sånn litt tilbake til topic: Jeg kommer meg desverre ikke avgårde til skogen til helga - legen syntes det var en dårlig ide etter å ha satt en sprøyte kortison i skulderleddet mitt i går. Jaja, det byr seg vel flere sjanser.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
rayb
Posts: 994
Joined: 11 Jul 2005 14:00

Re: Rudskogen i nærmeste fremtid?

Post by rayb »

webmaster wrote:Sånn litt tilbake til topic: Jeg kommer meg desverre ikke avgårde til skogen til helga - legen syntes det var en dårlig ide etter å ha satt en sprøyte kortison i skulderleddet mitt i går. Jaja, det byr seg vel flere sjanser.
Møkkalege!!

Ja, det kommer flere sjanser :)
Jeg for min del er redd for å bli mobbet/kastet ut av NSK etter å ikke ha rukket ett eneste banetreff i år.

Rekker hverken 20. juli (ferie) eller 3. august (bryllup) heller :(

Så da mangler det bare regn 11. september så er katastrofen komplett for min del.
x-1987 MR2 MK 1 NA
x-1988 MR2 MK 1 SC
2008 Exige S240
https://www.facebook.com/BaastadPhotography/

Why I drive a Lotus?
Because rather than following the crowd I decided to draw one of my own....
Post Reply