355 GTB
355 GTB
Nydelig rød Ferrari 355 GTB observert på E6 mellom Sarpsborg og Skjeberg i dag tidlig, retning Sverige.
Selv om bilen nå er/ nærmer seg 10år.. For en nydelig bil.
Selv om bilen nå er/ nærmer seg 10år.. For en nydelig bil.
Currently: Aston Martin Vantage, Mini John Cooper Works Countryman, 2011 Fiat 500 Abarth.
Re: 355 GTB
Må si meg enig i detcpr wrote:Nydelig rød Ferrari 355 GTB observert på E6 mellom Sarpsborg og Skjeberg i dag tidlig, retning Sverige.
Selv om bilen nå er/ nærmer seg 10år.. For en nydelig bil.
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Re: 355 GTB
I rødt jainge wrote:Må si meg enig i detcpr wrote:Nydelig rød Ferrari 355 GTB observert på E6 mellom Sarpsborg og Skjeberg i dag tidlig, retning Sverige.
Selv om bilen nå er/ nærmer seg 10år.. For en nydelig bil.
'11 sDrive 35is
---------------------
---------------------
Re: 355 GTB
Hmm. Det demrer for meg at halve banekomitéen fiser rundt i gule tosetere. Får vel som motvekt stille med min røde 2+2 granturismo den 24. aprilhenning wrote:I rødt jainge wrote:Må si meg enig i detcpr wrote:Nydelig rød Ferrari 355 GTB observert på E6 mellom Sarpsborg og Skjeberg i dag tidlig, retning Sverige.
Selv om bilen nå er/ nærmer seg 10år.. For en nydelig bil.
Re: 355 GTB
Rød/gul/svart/sølv, bilen er uansett nydelig.henning wrote:I rødt jainge wrote:Må si meg enig i detcpr wrote:Nydelig rød Ferrari 355 GTB observert på E6 mellom Sarpsborg og Skjeberg i dag tidlig, retning Sverige.
Selv om bilen nå er/ nærmer seg 10år.. For en nydelig bil.
Mitt valg faller på sølv
Syntes gul og rød gir bilen det supersportsbil preget den egentlig fortjener. Sølv gir den et mer nøytralt sportscruiser preg... Tiltrekker seg
ikke så mye oppmerksomhet, heller ikke fra onkel politi. (Hvis man klarer å holde turtallet nede)
og du Inge..... YOU LUCKY BA...RD!
Forventet svar: Luck has nothing to do with it ..
Currently: Aston Martin Vantage, Mini John Cooper Works Countryman, 2011 Fiat 500 Abarth.
Kun tålmodighet.
Inge har vel ventet rundt 20 år på å få seg er Ferrari, var det ikke i 1987/1988 vi begynte vår meningsutveksling omkring F40, Inge?
Inge har vel ventet rundt 20 år på å få seg er Ferrari, var det ikke i 1987/1988 vi begynte vår meningsutveksling omkring F40, Inge?
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
crp: Luck has nothing to do with it .. Joda jeg føler meg priviligert, og det er man jo når man kan disponere ett slikt kjøretøy.b-havers wrote:Kun tålmodighet.
Inge har vel ventet rundt 20 år på å få seg er Ferrari, var det ikke i 1987/1988 vi begynte vår meningsutveksling omkring F40, Inge?
Stemmer det Bjørn-Anders, vi snakka om F40 for 20 år siden, det vil si jeg snakka vel mest om den, kanskje
Jeg bestemte meg imidlertid allerede i 1968. Da fikk jeg krangla til meg en Matchbox modell av en Ferrari 250 Lusso. BRG lingende farge, men metallic (har en slik enda). Jeg fotalte mor da at når jeg ble stor skulle jeg ha Ferrari Ferrari var ikke vanlig kost i de trønderske skoger på den tiden, og jeg er redd for at det var bare jeg som trodde på det utsagnet
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
henning wrote:At han ikke er voksen i hode kan bekreftes
Faktisk gjelder det hele styret
Det var godt jeg kom meg ut i tide, da
Eller.....???
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track