Har bytta ut trekkvogna og fått meg en MORRO bil på skilter.
Det er en 96 mod Honda Civic HB/ VTi (160HK) med nybygd motor.
Står igjen å montere oljekjøler og bytte/montere div foringer.
Har en Carbon bakluke liggende og Carbon Fram skjermer.
Nye baneklosser er bestilt og større Radiator.
Skal også ha inn en bøtte stol, da skinn kan bli litt klamt/glatt.
Understelle er ferdig, med Coilovere og stag i alle kriker og kroker.
Kjører med ROTA GT3 16" felger på Toyo T1R 205/45 og 225/40 bak.
Jomfruturen blir 25.Juli på Rudskogen
[/img]
Ny Banebil (HONDA CIVIC VTi) under utvikling :-)
Ny Banebil (HONDA CIVIC VTi) under utvikling :-)
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Da er camber og spissing justert og det var natt og dag
Før 4 hjulskontrollen ville ikke bilen gå rett frem ved nedbremsing, men
det er ikke problem lenger.
2.5 grader camber forran og 2.3 bak.
Blir litt skruing og håper på montering av oljekjøler torsdag.
Fikk på ny skikkelig olje og da steg oljetrykket til normalen og ligger
på ca 1.5 på tomgang.
Før 4 hjulskontrollen ville ikke bilen gå rett frem ved nedbremsing, men
det er ikke problem lenger.
2.5 grader camber forran og 2.3 bak.
Blir litt skruing og håper på montering av oljekjøler torsdag.
Fikk på ny skikkelig olje og da steg oljetrykket til normalen og ligger
på ca 1.5 på tomgang.
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Rakk ikke å montere Oljekjøler, men tror det går greit da jeg holder øye med tempen.
Grenrør(4-1) og Radiator er på vei.
Justert camber bak til 2.3
Smurt opp foringer og overføringer.
Montert et 3 punkt belte fra Sparco.
Skal teste litt innstilling på hardheten på Coiloverne på Rudskogen i morgen og starter med mykeste bak, da den er ganske fast i fisken med APR stagene bak.
T1R dekka er ikke grommeste banehjula, men en fin måte å bli kjent med slippgrensa på bilen og justere under/overstyring.
Grenrør(4-1) og Radiator er på vei.
Justert camber bak til 2.3
Smurt opp foringer og overføringer.
Montert et 3 punkt belte fra Sparco.
Skal teste litt innstilling på hardheten på Coiloverne på Rudskogen i morgen og starter med mykeste bak, da den er ganske fast i fisken med APR stagene bak.
T1R dekka er ikke grommeste banehjula, men en fin måte å bli kjent med slippgrensa på bilen og justere under/overstyring.
MORRSOMERE Å KJØRE FORT I EN MOTORSVAK BIL, EN SAKTE I EN BIL MED MASSE HESTER !!
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Subaru Levorg 1.6 GT-S 2016mod.
Subaru Impreza 1.6 TS 2004mod.
Medlem:3325
Glimrende
Da ses vi alle der!
Da ses vi alle der!
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no