Dette skal ikke bli en tråd om en 'nesten veteranbil', (iflg FIVA er en 'veteranbil' produsert før 1/1/1920) men et direkte rettet 'faglig' spørsmål.
De første Lotus'ene var jo vesentlig ombygde Austin Sevens - så da må jeg jo ha en slik i 'samlingen'.
Radiatoren på denne bilen har to bolter i bunn, som går ned i noen hull på rammevangen, for å skrus fast på undersiden.
Den ene bolten er løsnet og falt ut - og etterlatt seg et hull hvor vannet renner fort ut...
Jeg har forsøkt å lodde inn en ny bolt, men ikke overraskende løsner den såfort det legges press på den.
Er det noen som har forslag til en varig måte å feste en ny bolt der - og i tillegg få det vanntett?
Tror godset er kobber...
Austin Seven 1936 - "pre-Lotus"
Austin Seven 1936 - "pre-Lotus"
/bjørn-anders
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track
"...the Lotus Turbo owner will not only be comfortable in fast company, but will find, more often than not, that he has no company at all".
Road and Track