Hvis ikke ville han ha slitt med å få kjørt på Ringen.arildh wrote:håhå, dette kommer til å gå helt værst. Her snakker vi sub 8 min ring toy deluxe.
Vil den fortsatt beholde skiltene ?
Bygging av 997tt banebil, som ble til en Cayman
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Hvis han ikke kunne bevise at bilen klarte sub 8 min ?webmaster wrote:Hvis ikke ville han ha slitt med å få kjørt på Ringen.arildh wrote:håhå, dette kommer til å gå helt værst. Her snakker vi sub 8 min ring toy deluxe.
Vil den fortsatt beholde skiltene ?
Visste ikke det var blitt så tøft å få kjøre på denne fjellbanen
'11 sDrive 35is
---------------------
---------------------
Da tror jeg det blir rimelig tomt på den banen. Skal til Tyskland neste uke og Hente bil og for å dra på Harryshow i Essen samt hente diverse deler til diverse prosjekt. Dette blir dyrt. Tar en tur innom ringen å hvis været tillater det. Henning, vet du om Jeppe har solgt 02en sin og om det blir klasse H i historisk neste år?
Mvh
Knut S
Mvh
Knut S
Kansje dette kan besvares, i en annen tråd.Knuts wrote:Da tror jeg det blir rimelig tomt på den banen. Skal til Tyskland neste uke og Hente bil og for å dra på Harryshow i Essen samt hente diverse deler til diverse prosjekt. Dette blir dyrt. Tar en tur innom ringen å hvis været tillater det. Henning, vet du om Jeppe har solgt 02en sin og om det blir klasse H i historisk neste år?
Mvh
Knut S
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
OK, istedet for å sette inn en trimmet 997GT3 Rs motor, så setter vi inn en ferdig 997 RSR motor. "the 3.8L Boxer engine has undergone a few optimisations in order to achieve 485bhp at 8000 rpm,
with maximum torque of 430Nm at 7250 rpm. The maximum engine speed is fixed at a good 9400 rpm.
Bilen får standaed H gir, da det ikke er nok penger igjen til sekvensiell kasse.
with maximum torque of 430Nm at 7250 rpm. The maximum engine speed is fixed at a good 9400 rpm.
Bilen får standaed H gir, da det ikke er nok penger igjen til sekvensiell kasse.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Fy f... så rått... Du har ikke tilfeldigvis tenkt til å konkurrere mot nevnte tysker på en viss bane i Tyskland også, vel?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Pst... Jørn og jeg har løpserfaring fra denne banen....webmaster wrote:Fy f... så rått... Du har ikke tilfeldigvis tenkt til å konkurrere mot nevnte tysker på en viss bane i Tyskland også, vel?
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia
'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Motoren blir satt inn i bilen i disse dager, så nå er det ikke lenge før det braker løs.
Det er sportec som har mappet/tunet motoren i benk, men for å se effekten i bilen så burde vi bremse bilen med motoren i når alt er ferdig.
Legger derfor ikke ut noen tall enda.
Har fjernet AC, ABS, stereo, så nå starter letingen etter de neste kiloene som vi kan ta av bilen.
Lurer også på om demperne jeg har er bra nok, det står bare Nurburgring Nordschleife på dem.
Usikker på hvem som har laget dem, men tror det er bilstein.
Ja før eller siden skal jeg kjøre Race på N i Tyskland, det er jo drømmen
Det er sportec som har mappet/tunet motoren i benk, men for å se effekten i bilen så burde vi bremse bilen med motoren i når alt er ferdig.
Legger derfor ikke ut noen tall enda.
Har fjernet AC, ABS, stereo, så nå starter letingen etter de neste kiloene som vi kan ta av bilen.
Lurer også på om demperne jeg har er bra nok, det står bare Nurburgring Nordschleife på dem.
Usikker på hvem som har laget dem, men tror det er bilstein.
Ja før eller siden skal jeg kjøre Race på N i Tyskland, det er jo drømmen
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Kapp taket, kjør cab...
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no