Elviz i Broom

Hvis du har funnet morsomme/interessante bilder eller videoklipp kan du fortelle om det her, og gjerne legge opp linker!

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
Yukikaze
Posts: 126
Joined: 28 Feb 2012 21:15

Elviz i Broom

Post by Yukikaze »

Vår egen Elviz er nå foreviget på interveven:

http://www.tv2.no/underholdning/broom/f ... 93896.html
SVX - VTD
User avatar
ElViz
Posts: 895
Joined: 01 Aug 2008 13:25
Location: Åros,Røyken
Contact:

Re: Elviz i Broom

Post by ElViz »

Ja, litt gøy det der :)
Fikk forespørsel fra innehaveren av www.mingarasje.com om han kunne bruke mitt materiale for at broom skulle lage en artikkel.
Formålet var egentlig å øke trafikken på www.mingarasje.com
Men det ble vel egentlig litt tabloid :?

Det er litt interessant å lese kommentarene, det er noen som er helt på tryne :roll:
Odd Goderstad
Image

x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
User avatar
Yukikaze
Posts: 126
Joined: 28 Feb 2012 21:15

Re: Elviz i Broom

Post by Yukikaze »

Helt enig.

Liker spesielt godt han/de som syter over at du har "pantsatt" huset. Bilen koster vel rundt 400-450' og service klarer du nok på løpende inntekt ettersom du er 57 og har lavt lån. Tydelig at folk ikke klarer å se forbi sin egen situasjon. I tillegg tror jeg Broom er befolket av mennesker som tror Audi er verdens beste biler, altså social climbers som ikke lykkes helt.

Igjen: Kjør på, Odd!
SVX - VTD
User avatar
ElViz
Posts: 895
Joined: 01 Aug 2008 13:25
Location: Åros,Røyken
Contact:

Re: Elviz i Broom

Post by ElViz »

Selv er jeg mest imponert over denne:

"Gud bedre. Jeg haaper du faar et godt liv etter dette. Jeg oensker deg saa inderlig alt godt! Jeg legger all min tro i din tro. Jeg haaper saa inderlig at vaart liv etter doeden betyr mer enn denne blikkboksen. Jeg ber deg om aa foelge min tro som sier at det er en annen side. Det finnes en kraft, en Gud som tar vare paa oss alle. Foelg meg. Kos deg med din Ferrari. Faa ingen angst om du synes Ferrari er idiotisk. Alle kan gjoere feil. Gud ser ingen forskjell paa bilmerker. Takk og pris. Gud elsker oss alle! "

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Stakkars type....
Odd Goderstad
Image

x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
Kristobal
Posts: 16
Joined: 24 Oct 2012 09:39

Re: Elviz i Broom

Post by Kristobal »

(Inne og kikker en gang i blant :-))

Takk for at du stilte opp for oss, Odd, det har vært til enorm hjelp allerede! Og vi får bare se på disse anonyme internett-trollene som rein underholdning.

Jeg er som du vet oppriktig stolt av å kunne vise frem denne entusiastbilen hos meg, og heldigvis er det ikke utelukkende surr som står i kommentarfeltet på artikkelen, men også lykkeønskninger i bøtter og spann. :-) Husk at flesteparten sikkert fremdeles sitter å sikler :-)

Kos deg til sommeren - det holder på å smelte nå!

Kristian/MinGarasje
Image
User avatar
ElViz
Posts: 895
Joined: 01 Aug 2008 13:25
Location: Åros,Røyken
Contact:

Elviz i Broom

Post by ElViz »

Bare hyggelig å hjelpe til :)

Det kribler godt nå ja, blir noen timer i garasjen nå. Så jeg koser meg nå jeg :)
Odd Goderstad
Image

x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
User avatar
Luigi
Posts: 1707
Joined: 03 Oct 2005 10:41
Location: Bærum

Re: Elviz i Broom

Post by Luigi »

Italienske biler og bilblader/nettsteder for den jevne fjortis er ikke kompatible størrelser. Når presumptivt bilinteresserte mennesker klarer å himle med øynene over en Ferrari og rakke ned på eieren, da er det ikke håp. Det vi mangler av bilkultur her i landet, det tar vi dessverre igjen på misunnelse. Ikke rart mange gjemmer bort de flotte bilene i garasjen sin.

Bare poler og vask og kos deg :)
User avatar
vids
Posts: 553
Joined: 16 May 2006 11:47
Location: Oslo

Re: Elviz i Broom

Post by vids »

Enig med siste taler! Hvorfor gidder de å lese om biler? Er det kun service intervall og bagasjerommet som interesserer?

Skrevet på mobiltelefon, med en ordliste som gjør særskriving tungvint, men sær skriving lettvint :-)
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport

x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Re: Elviz i Broom

Post by inge »

ElViz wrote:Ja, litt gøy det der :)
Fikk forespørsel fra innehaveren av http://www.mingarasje.com om han kunne bruke mitt materiale for at broom skulle lage en artikkel.
Formålet var egentlig å øke trafikken på http://www.mingarasje.com
Men det ble vel egentlig litt tabloid :?

Det er litt interessant å lese kommentarene, det er noen som er helt på tryne :roll:
Gratulerer Odd :-) Alltid hyggelig å lese om bilentuaster :-) Mitt hjerte har jo alltid ligget hos Ferrari, så det var jo ekstra bonus :D

Når det gjelder kommentarfelt.... Ja de har jeg sluttet å lese. Luigi sin analyse synes jeg passer ganske så bra.

BTW: Kanskje vi skal ta ett Ferrari treff til våren ?
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
User avatar
ElViz
Posts: 895
Joined: 01 Aug 2008 13:25
Location: Åros,Røyken
Contact:

Re: Elviz i Broom

Post by ElViz »

Å dæven :D
Gratulerer med en fin GT!
Er det automat eller en av de sjeldne med manuell?
Bilde!
Selvfølgelig kan vi ta en Ferraritreff!
Odd Goderstad
Image

x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Re: Elviz i Broom

Post by inge »

ElViz wrote:Å dæven :D
Gratulerer med en fin GT!
Er det automat eller en av de sjeldne med manuell?
Bilde!
Selvfølgelig kan vi ta en Ferraritreff!
Takk Odd :-) Har veldig lenge gått og ønsket meg en Ferrari med V12. Da jeg fikk henvendelse på denne så kunne jeg ikke si nei ;-)

Bilen står nå for utbedring av noen transportskade i karroseriet. Den kommer ikke på tuet før i mai....
Fra undersiden
Fra undersiden
2013-02-25 14.42.46.jpg (910.06 KiB) Viewed 4156 times
Trenger en øriten vask, men imponerende med dobble å A-armer og 4 stemplet bremo calipter :-)
Trenger en øriten vask, men imponerende med dobble å A-armer og 4 stemplet bremo calipter :-)
2013-02-25 14.44.17.jpg (1.26 MiB) Viewed 4156 times
Noen var uheldige under transport :-(
Noen var uheldige under transport :-(
2013-02-25 14.45.08.jpg (735.64 KiB) Viewed 4156 times
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
User avatar
vids
Posts: 553
Joined: 16 May 2006 11:47
Location: Oslo

Re: Elviz i Broom

Post by vids »

Inge! Du skulle ha kjøpt en Passat i stedet! Du får den med ESP og en drivstoffgjerrig dieselmotor, mye bedre valg enn denne gamle bensinslukern!

Og husk at du nå kan kjøpe masse elektronisk ekstrautstyr i stedet for å bruke opp pengene på å ha det moro!

Neida, gratulerer! Ferrari V12 er så og si toppen av kransekaka! Skulle gjerne eid en slik i en uke for å ha huket det av på bucket lista, og få tilsvarende "bragging rights" på pubben ;)
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport

x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Re: Elviz i Broom

Post by inge »

vids wrote:Inge! Du skulle ha kjøpt en Passat i stedet! Du får den med ESP og en drivstoffgjerrig dieselmotor, mye bedre valg enn denne gamle bensinslukern!

Og husk at du nå kan kjøpe masse elektronisk ekstrautstyr i stedet for å bruke opp pengene på å ha det moro!

Neida, gratulerer! Ferrari V12 er så og si toppen av kransekaka! Skulle gjerne eid en slik i en uke for å ha huket det av på bucket lista, og få tilsvarende "bragging rights" på pubben ;)
Takk tror jeg... :?
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
User avatar
Yukikaze
Posts: 126
Joined: 28 Feb 2012 21:15

Re: Elviz i Broom

Post by Yukikaze »

Quote Inge:

Noen var uheldige under transport :-(

--

Au. Også rett på logoen, kjedelig symbolikk. Gratulerer med flott bil, jeg har selv siklet litt på både 400,412 og Mondial.
SVX - VTD
User avatar
inge
Posts: 1433
Joined: 01 Mar 2003 10:23
Location: Son

Re: Elviz i Broom

Post by inge »

Yukikaze wrote:Quote Inge:

Noen var uheldige under transport :-(

--

Au. Også rett på logoen, kjedelig symbolikk. Gratulerer med flott bil, jeg har selv siklet litt på både 400,412 og Mondial.
Takk :-)

Var det ikke for transportskaden, er det slettes ikke sikkert at bilen hadde blitt min. Så for meg er egentlig skaden ett lykketreff :-) Bilen er satt bort til en anerkjent Ferrari platebanker, så dette kommer til å bli helt fint 8)

Gleder meg til mai :D
'87 Toyota MR2
'06 Ariel Atom2
'09 Ferrari 430 Scuderia

'11 Porsche Cayenne S (trekkvogn)
'14 BMW i3 (pendlerbil)
Post Reply