1.14.488 stemmer bedre14.488? Hæ?
Banetider på Rudskogen
Har brukt EBC både green og red, og er ikke fornøyd. De slites hinsides fort, støver like mye som andre og er ikke mer effektive. IMHO.torlodbe wrote:curbs`en i enden av langstrekningen er ikke spesielt snill mot felger nei, jeg ødela en felg der ifjor. Kjørte med noen billige klosser, så bremsene sviktet mer eller mindre etter langstrekningen... Hva slags klosser anbefaler dere? EBC Yellow Stuff? Tenkte jeg først skulle prøve noen originale fra Fiat, da jeg har et sett liggende.
Har noen Ferodo-klosser liggende som jeg skal prøve bare jeg får slitt ut Toyotaklossene jeg har på nå.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Høres bedre ut, ja...Bjørn L wrote:1.14.488 stemmer bedre14.488? Hæ?
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Når det gjelder bremseklosser fra EBC så har jeg gode erfaringer med Bluestuff klossene. Har ikke så mye å sammenligne med men i forhold til de originale Nissan klossene er dem helt råe. Og jeg bruker under 2 sett i året med over 10 banedager.
Rune W Larsen
Nissan 200 SX S14 1996
"No engine edition"
Nissan 200 SX S14 1996
"No engine edition"
Hva skjer forresten med EBC Brakes Norge (og klubbavtalen) ?
Ref. http://www.ebcbrakes.no
"SIDEN ER SPERRET"
Ref. http://www.ebcbrakes.no
"SIDEN ER SPERRET"
<-TL->
[X] 1 stk. Barchetta, 2 stk. Coupé Fiat, 2 stk. MR2 mk1
[X] 1 stk. Barchetta, 2 stk. Coupé Fiat, 2 stk. MR2 mk1
Elisen står å hviler på ubestemt tid etter at den fikk betydelige skader etter en bremsesvikt på landeveien Men jeg kommer på banetreff med Cosworthen, har ikke prøvd den på bane før så kan bli interessant. Men like gode rundetider blir det garantert ikke..
Jeppe Johannessen
------------------------
BMW E46 M3 SMG SEDAN
------------------------
BMW E46 M3 SMG SEDAN
Synd med Elisen, den så meget potent ut (og var tydeligvis det også, med den rundetiden) - håper du får den tilbake på banen etterhvert!
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
Fytti katta! Det er jo ufattelig raskt 2 sekunder under banerekorden i roadsport satt ved Tom Herskedal (Corvette) og like raskt som banerekorden med ShortCar! 1,02 gir et snitt på rudskogen på 110 km/h, noe som er fryktelig mye på en så teknisk krevende bane som Rudskogen!JJ wrote:Har kjørt 1.02.7 med min Lotus Elise, ca.170hk, R-dekk
Jeppe Johannessen
Mvh Peder
-72 Volvo 142-110
-91 Ducati 906 Paso
-13 Volkswagen Polo GT
-14 Volvo V60 R-Design AWD
-91 Ducati 906 Paso
-13 Volkswagen Polo GT
-14 Volvo V60 R-Design AWD
Tror Truls allerede har en ny på plass, hvis ryktene stemmer.
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no