Dragracing for gatebiler på Gardermoen lørdag 3/9-2011

Forum for diskusjon av racing, banetreff, challenge o.l.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
User avatar
Sjobing
Posts: 207
Joined: 13 Jul 2006 20:34
Location: Modum

Dragracing for gatebiler på Gardermoen lørdag 3/9-2011

Post by Sjobing »

I forbindelsen med NM avslutningen i Dragracing på Gardermoen i helga, så arrangeres det 402m for Gatebiler evt biler som normelt går i andre typer motorsport. Kravet er at den enten skal være på skilter eller med hastighetslisens.

De "ordentlige" Drag bilene/syklene kjører fredag og søndag og de "vanlige" bilene kjører fra klokka 12 på lørdagen.
Påmelding for gatebiler frem til kl 1100 på lørdagen.

Jeg har aldri prøvd dette før eller sett det live, men jeg tenkte å ta turen får å prøve :twisted: og det hadde vært moro å fått selskap av noen flere NSK'ere.

se www.ndrg.no for mer info.
03 Impreza HTS (forskningsprojekt)
06 Impreza STi
User avatar
ElViz
Posts: 895
Joined: 01 Aug 2008 13:25
Location: Åros,Røyken
Contact:

Post by ElViz »

Vær da veldig klar over at den asfalten er ikke som annen asfalt :lol:
Det griper noe sinnsykt, jeg gikk skoa av meg (bokstavelig) en gang jeg skulle dirigere rygging en gang :lol:

Dette betyr også at det er en voldsom påkjenning på drivverket! jeg tør ikke slippe løs MR2'en på stripa med rivstart ihvertfall...
Odd Goderstad
Image

x-er: 60'Fiat 1100, 60'Simca Vedette, 60 og 61 Plymouth (3), 76 Toyota Celica LB, 73 Buick Riviera, 81 Camaro,++
94 Toyota MR2
User avatar
webmaster
Site Admin
Posts: 5725
Joined: 28 Feb 2003 14:25
Location: Strømmen
Contact:

Post by webmaster »

Hvordan gikk det? Ikke optimalt vær i dag....
Jørn G. Innset, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert...:-D) - Lotus Exige S2 '07 - http://www.mr2.no - http://www.lotusexige.no
User avatar
Sjobing
Posts: 207
Joined: 13 Jul 2006 20:34
Location: Modum

Post by Sjobing »

Det ble bare venting.

Det regna litt hele tiden, så de klarte ikke å tørke banen nok til at vi fikk kjøre.
Men banemannskapene der oppe skal ha skryt for en enorm innsats som de la ned i sine forsøk på å preppe banen tiltross for det usikre været.

Men ble veldig godt mottat av trivelige folk så hvis anledningen byr seg så stiller jeg opp igjen. :-)
03 Impreza HTS (forskningsprojekt)
06 Impreza STi
Post Reply