Har så smått begynt med dekaltrimming også. For å skjule konsekvensene av feil limvalg(glassfiberoppsprekking), er dekaler strategisk plassert på originale plasser. Nå reklamerer banedyret for QPR.. Ja, for de få uinnvidde så rykker de opp i årLuigi wrote:Du oppnår samme effekt ved overdreven dekaltrimming. De relativt tykke og tunge vinylmerkene øker både luftmotstand og vekt og sørger for at bilen går så sakte at du knapt trenger å bremse. I kombinasjon med en undermotorisert bil trenger du knapt bremse i det hele tattPeR4 wrote:Hmm, jeg har alltid ment at høy vekt gir mere vekt pr hjul=bedre heft/friksjon ved bremsing(kort strekning) og svingkjøring(høyere friksjonskoeffisient mellom gummi og asfalt).
Vålerbanen 25 juni - Husk solkrem!
Heh heh. Å snakke om slikt på et sted som dette krever store, svære baller. Om de rette personene i NSK hører ordet 'fotball' forvandles de til en krysning mellom en lokallagsleder i Tea Party, en premenstruell VTEC-debattant på lazzaroni.no og den bakfulle, 170-kilos dørvakta på en kjendisfest.PeR4 wrote:Nå reklamerer banedyret for QPR.. Ja, for de få uinnvidde så rykker de opp i år
Nå gjelder det å holde kjeft, som Michelsen sa.
Ok, i lys av ny informasjon så burde innlegget vært redigert: jeg tar ut "få" foran uinnvidde. De styremedlemmene jeg kjenner til i NSK er så søte såLuigi wrote:Heh heh. Å snakke om slikt på et sted som dette krever store, svære baller. Om de rette personene i NSK hører ordet 'fotball' forvandles de til en krysning mellom en lokallagsleder i Tea Party, en premenstruell VTEC-debattant på lazzaroni.no og den bakfulle, 170-kilos dørvakta på en kjendisfest.PeR4 wrote:Nå reklamerer banedyret for QPR.. Ja, for de få uinnvidde så rykker de opp i år
Nå gjelder det å holde kjeft, som Michelsen sa.
Små baller og lite vett fungerer ofte på samme vis som store, svære.. på overflaten. I dagens samfunn er overflaten viktigst.
Kan vi helst slippe å bli referert til som søte i samme setning som størrelse på baller blir diskutert ?
Undertegnede er forøvrig ikke fullstendig fotballfientlig, men fikk ikke du utlevert en grei størrelse streamer med reklame for CSM 2011 ?
Da får du både dekket nødvendige ufullkommenheter på karrosseri og samtidig respekt blant andre petrolheads
Undertegnede er forøvrig ikke fullstendig fotballfientlig, men fikk ikke du utlevert en grei størrelse streamer med reklame for CSM 2011 ?
Da får du både dekket nødvendige ufullkommenheter på karrosseri og samtidig respekt blant andre petrolheads
'11 sDrive 35is
---------------------
---------------------
Ser for meg situasjoner der søte/store baller kan være fordelaktige for styremedlemmene, men aksepterer at dette skulle vært plassert i GPP delen..henning wrote:Kan vi helst slippe å bli referert til som søte i samme setning som størrelse på baller blir diskutert ?
Undertegnede er forøvrig ikke fullstendig fotballfientlig, men fikk ikke du utlevert en grei størrelse streamer med reklame for CSM 2011 ?
Da får du både dekket nødvendige ufullkommenheter på karrosseri og samtidig respekt blant andre petrolheads
Jeg fikk en absolutt grei størrelse streamer ja, takk takk. Har plassert den på naboens Celica Turbo Carlos Saintz utgave . Hun liker den!.
Siden det sprekker opp litt her og der, så er det behov for flere og kanskje ørlite.. mindre utgaver. Uansett så er banedyret innelåst og ensom i tiden mellom vært banetreff, dvs. utgjør minimal reklameverdi.
Takk for en knalldag! Perfekt vær og akkurat passe med biler så det var mulig å finne rythmen skikkelig utpå der.
Album her: http://ria1.zenfolio.com/nsk-valer-jun2011
Noen smakebiter:
Album her: http://ria1.zenfolio.com/nsk-valer-jun2011
Noen smakebiter: