Ser at ingen har svart deg enda, Knut. Det er første gangen jeg er med på et slikt arrangement og minner om at dette kun er min personilge mening - jeg svarer ikke på vegne av arrangøren eller noen annen person.
Her fikk man kjøre så mye man selv og bilen orket. Det er det som skal til for å bli en bedre sjåfør. Det var like gøy å kjøre selv om jeg ikke kvalifiserte meg til konkurransen eller fikk premie!
Etter det jeg hørte var banen annerledes enn tidligere og kortere fordi noen andre holdt dugnad et annet sted på banen og brukte den smale asfaltveien som går langs banen til transport og adkomst. Det forklarer vel at tidene var lavere enn før.
Det var ikke den dyreste eller fineste bilen som hadde best tid denne gang. Etter det jeg kunne bedømme var det den beste sjåføren som fikk best tid mens jeg var der. Han hadde en rask bil også. Jeg måtte reise før premieutdelingen så jeg vet ikke hvordan det endelig resultatet ble.
Entusiastisk hilsen
Tom Roy
Autoslalom (SS1/2) på Ringbanen 25-26 juli
Da rimer det. Tror ikke man hadde klart den tiden om de så hadde kjørt en F1 på den vanlige banen. Kjører banen på 1.09 og det er vanligvis ikke mange foran meg.
Jeg trodde at det var vanlig Autoslalom konkuranse det gjaldt. Det innebærer 3 heat total og derfor tok jeg meg ikke tid til å komme.
Mvh
Knut S
Jeg trodde at det var vanlig Autoslalom konkuranse det gjaldt. Det innebærer 3 heat total og derfor tok jeg meg ikke tid til å komme.
Mvh
Knut S
Resultatene fra SS2 er her, og dette var på våt bane:
http://porsche-club-norge.no/slalom/Res ... dPrix.html
Når det er sagt, så er det riktig som "GinELla" her fikk man kjørt så mye man orket.
Lørdag og søndag før kl. 14.oo kjørte vi kun stripen med egenkoponerte hindringer, som da ble treningsbanen. Dette fungerte fint, og deltagerne var meget fornøyd med løypa.
Det viktigste denne helgen var og ha det moro, og moro det hadde vi!
Har desverre ingen bilder, men hvis man følger godt med, er det noen deler fra løypa her fra et PCN medlem: http://www.youtube.com/watch?v=QvciHtVrij0
http://porsche-club-norge.no/slalom/Res ... dPrix.html
Når det er sagt, så er det riktig som "GinELla" her fikk man kjørt så mye man orket.
Lørdag og søndag før kl. 14.oo kjørte vi kun stripen med egenkoponerte hindringer, som da ble treningsbanen. Dette fungerte fint, og deltagerne var meget fornøyd med løypa.
Det viktigste denne helgen var og ha det moro, og moro det hadde vi!
Har desverre ingen bilder, men hvis man følger godt med, er det noen deler fra løypa her fra et PCN medlem: http://www.youtube.com/watch?v=QvciHtVrij0
MVH
E. A.
"Driving a slow car quikly can be more fun than driving a fast car slowly!"
NSK 2852
E. A.
"Driving a slow car quikly can be more fun than driving a fast car slowly!"
NSK 2852
Den banen ligner ikke på noe som ellers kjøres der så tiden sier ingen ting. Den vanlige banen er mye lengre og har en ekstra vending. Du måtte nok lagt til ca 40 % på tiden.
Går en cup her i år som er prøve NM og arrangeres av NCL(No cones left).
Er underholdene men det er litt for mange med så det tar en evighet og blir lite kjøring. Hadde vært moro om det kom noen flere NSK biler der.
Mvh
Knut S
Går en cup her i år som er prøve NM og arrangeres av NCL(No cones left).
Er underholdene men det er litt for mange med så det tar en evighet og blir lite kjøring. Hadde vært moro om det kom noen flere NSK biler der.
Mvh
Knut S
Joda, kjørte SS2 med imprezaklubben, og da hadde han ene med en gir-cart (gocart med kraftig motor og gir) og kjørte på 0:52. Men det skal sies at carten er så smal at han nesten ikke behøvde svinge. Kjørte med masse fart gjennom sjikanen. Men den carten gjør også 0-100 på 2 sekunder, så for dette formålet er den vel nesten som en formel-1 bil å regne. Raskeste impreza var "Sjobing" med 1 minutt blank. Jeg selv har vel kjørt 1:02.85 som raskeste tid med min impreza. De fleste orginalbiler ligger dog som du sier i 1:08 området og nedover ja (1.09 med 1-serie bmw er en bra tid!).Knuts wrote:Da rimer det. Tror ikke man hadde klart den tiden om de så hadde kjørt en F1 på den vanlige banen. Kjører banen på 1.09 og det er vanligvis ikke mange foran meg.
Jeg trodde at det var vanlig Autoslalom konkuranse det gjaldt. Det innebærer 3 heat total og derfor tok jeg meg ikke tid til å komme.
Mvh
Knut S
2001 Impreza "pure racing edition" (racingbilen)
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no
2012 Bmw 330xD m-sport
x 2005 Smart roadster coupe (sportsbilen) solgt
http://altibildeler.no