Verksted i Buskerud område for Elise

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
pellech
Posts: 3
Joined: 05 Apr 2012 10:46

Verksted i Buskerud område for Elise

Post by pellech »

Hei,

Jeg trenger en liten reparasjon på min Elise pluss EU kontroll. Er det noen verksteder i Buskerud området som noen kan anbefale?

Høyre fordekk er veldig slitt på innsiden. Så regner med det er noen foringer eller lignende som er gått?

Har hatt kontakt med Norsk chasis teknikk, men vet ikke om han kan ta eu kontroller? Og venter forøvrig på at han skal ringe meg opp igjen..
ferg
Posts: 69
Joined: 13 Jan 2006 23:18
Location: Asker

Re: Verksted i Buskerud område for Elise

Post by ferg »

Persson Motor i Krokstadelva? Han fikset en liten karosseriskade i Speedsteren min, er Lotus entusiast, og virker både flink, rimelig og sympatisk. Anbefales.


Sent from my iPad using Tapatalk
2.2l Speedster
Stig_Speedster
Posts: 12
Joined: 22 Mar 2014 14:48

Re: Verksted i Buskerud område for Elise

Post by Stig_Speedster »

Ellers kan du jo ta turen innom racing service i Holmestrand, han er vant til å skru å sette opp lotuser....
User avatar
hmhaga
Posts: 948
Joined: 14 May 2003 23:25
Location: Hallingby

Re: Verksted i Buskerud område for Elise

Post by hmhaga »

Er slitte foringer et problem på Elise, med tanke på den lave vekten? Vil heller tro at problemet skyldes feil spissing, og det er noe alle verksted kan justere på Elise.
Leketøy: '03 Corvette C5 Z06 '92 Suzuki Bandit 400
Familie: '10 Mercedes R350 '12 Citroen C3
User avatar
alfheim
Posts: 637
Joined: 05 Mar 2003 17:07
Location: Oslo

Re: Verksted i Buskerud område for Elise

Post by alfheim »

Slitte foringer er definitivt et problem på elise. Om det er det som er problemet her og/eller om det gir disse symptomene vet jeg ikke. (Men synes det virker litt rart)

Sent from my GT-I9506 using Tapatalk
Erling Alfheim
Lotus 340R - Upraktisk leke
Ferrari 458 2010 - Ikke så upraktisk leke
Tesla P85D - Tja, radiobil?
Post Reply