Lurer på noe her og håper noen her inne kan komme frem med ett korrekt svar :
Er det mulig å importere og godkjenne en " non-factory " Caterham 7 ifra UK ifht de nye EØS reglene ved godkjenning av kjøretøyer fra EØS land ?
En factory built vil jo bli godkjent some en 1.15 ordinært og vil evnt en " non-factory " falle inn under samme HVIS den lar seg importere og godkjenne ?
Får motstridene informasjon vedrørende dette her så hadde satt pris på korrekt info..
Takker for innspill
Import av " non factory " built Caterham 7 ?
Re: Import av " non factory " built Caterham 7 ?
Hei!
Jeg importerte og fikk godkjent en sånn (1.15) i 2004 hvertfall, men mulig reglene har blitt endret etter det. Foreviste bilen hos tilsynet i Drøbak. Var veldig greie og behjelpelige da hvertfall.
Jeg importerte og fikk godkjent en sånn (1.15) i 2004 hvertfall, men mulig reglene har blitt endret etter det. Foreviste bilen hos tilsynet i Drøbak. Var veldig greie og behjelpelige da hvertfall.
X 76 Fiat 131
X 89-Cråsswårth
X 95-caterham
X 89-Cråsswårth
X 95-caterham
Import av " non factory " built Caterham 7 ?
Skal ikke påstå jeg vet, men det jeg vet at en som prøvde dette med en Vestfield for to år siden måtte gi seg og bytte denne in i en fabriksbygd, da gikk det igjennom?
Leie ut en C7? Så gal har man vært
Re: Import av " non factory " built Caterham 7 ?
Takker for innspill mht 1.15 og Vestfield.
Men det må da være noen her som er kyndige på dette her ifht det " nye " regelverket ( EØS regulativet ) ?
På forhånd takk
Men det må da være noen her som er kyndige på dette her ifht det " nye " regelverket ( EØS regulativet ) ?
På forhånd takk