Le Mans 2012

Her diskuteres alt som er av sportsvogner! Tidligere temaer fra den nå nedlagte delen GPP er også lagt inn her.

Moderators: inge, NoBrain

Post Reply
Frank H Herfjord
Posts: 116
Joined: 25 May 2012 13:16

Le Mans 2012

Post by Frank H Herfjord »

Oppsiktsvekkende få racing-tråder på dette forumet. Hva er vel sportsbil uten sport?

Jeg har i en del år ivrig fulgt med på 24-timers løpet på Le Mans, er til og med så heldig at min snille kone har stått opp kl 5 for å følge med et par timer for meg i de få timene jeg bare MÅ sove. Det er vel ikke tilfeldigvis noen i Rogaland som samles for å se på Le Mans på TV? Skulle gjerne ha invitert alle her til vår kjellerstue, men det er desverre ingen stue i vår kjeller.

Selv er jeg skuffet over at det ikke blir noen Evora med i løpet i år siden jeg selv har fått en. Men stakkars lotus lever jo i mørke tider så jeg ønsker deres P2 bil alt godt. Dessuten er det herlig å se at Toyota våger seg uti igjen, holder fingrene krysset for at de klarer å holde seg foran resten i P1.

GTE blir litt kjedelig uten BMW men så lenge Ferrari ikke vinner er jeg fornøyd :-P

Hvilken Audi tror dere vinner? Jeg håper på comeback for Rockenfeller.

Og håper Nissan'en kommer til mål! Selv om det er en 100% idiotisk bil. Det er på tide at noen våger å satse litt i sportsbil-kategorien. Det begynner å bli altfor lenger siden nyskapninger som midmontert motor etc...

Komplett lineup er klar nå: http://www.lemans.org/en/races/24h/upda ... _7124.html
2012 Nissan Leaf.
x: 2005 Smart Roadster Brabus Xclusive Coupe, 2010 Lotus Evora
Post Reply