| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
inge

Ble Medlem: 01 Mar 2003 Innlegg: 1035 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Man Jul 30, 2007 8:20 am Tittel: |
|
|
| Sjobing skrev: | Takk for en finfin dag på skogen alle sammen, moro og se så mange spesielle biler bli brukt og ikke bare gjemt bort i en mørk garasje.
Moro at du likte bilen Inge! Med litt forskining går det ann å få en 4x4 bil til og oppføre seg bra på asfalt også.
Du skal få prøve den noen runder på isen til vinteren også, så kanskje du ser lyset og handler inn en du også til lek og moro!  |
Ja det er helt sikkert at dette har du fått til. Den har en balanse og oppførsel det står stor respekt av. Samtidig så er det litt å "bite" i som sjåfør. Her kan en virkelig strekke seg litt for å bli like god som bilen. Presisjonsverktøy kan man kalle det. Jeg gleder meg til Dagali  _________________ Formann i NSK
'87 Toyota MR2 mkI - min første sportsvogn
'97 Ferrari F355 Berlinetta - min andre sportsvogn
'07 Porsche 911 turbo - min tredje sportsvogn
'05 BMW K1200s - tohjuling |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bjørn

Ble Medlem: 29 Mai 2003 Innlegg: 9 Bosted: Oslo
|
|
| Til Toppen |
|
 |
webmaster Site Admin

Ble Medlem: 28 Feb 2003 Innlegg: 3800 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Man Jul 30, 2007 3:19 pm Tittel: |
|
|
Noen ble visst indignert av å bli kalt sidrompa pyse av noen fra "Porche&Pondusklubben"? Jaja...
PS: Det skrives "Porsche"  _________________ Jørn G. Innset, styremedlem NSK, leder av banekomitéen, registerfører MR2-registeret. MR2 mk1 '87 (godt modifisert... ) - Lotus Elise S1 '98, oppgradert understell/innsug/eksos m.m. - www.mr2.no - www.lotuselise.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skrotnisse

Ble Medlem: 29 Jul 2007 Innlegg: 495 Bosted: greåker
|
Skrevet: Tor Aug 02, 2007 12:53 pm Tittel: |
|
|
takk for kjempebra treff...jeg har meldt meg inn i klubben nå i ettertid. veldig bra arrangert. _________________ "Virker som du er uvitende om hvor langt fram i teknologi lastebil/anleggsturbo-fabrikater faktisk er?"
Fritt sitert fra volvoforum.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
henning
Ble Medlem: 28 Feb 2003 Innlegg: 3186 Bosted: Hosle
|
Skrevet: Tor Aug 02, 2007 1:51 pm Tittel: |
|
|
| Skrotnisse skrev: | | takk for kjempebra treff...jeg har meldt meg inn i klubben nå i ettertid. veldig bra arrangert. |
Hyggelig at du har meldt deg.
Håper dog du ikke lever opp til nicket på banen  _________________ Styremedlem & æresmedlem i NSK
Event-ansvarlig
---------------------
'06 Z4MR |
|
| Til Toppen |
|
 |
Skrotnisse

Ble Medlem: 29 Jul 2007 Innlegg: 495 Bosted: greåker
|
Skrevet: Tor Aug 02, 2007 4:36 pm Tittel: |
|
|
| henning skrev: | | Skrotnisse skrev: | | takk for kjempebra treff...jeg har meldt meg inn i klubben nå i ettertid. veldig bra arrangert. |
Hyggelig at du har meldt deg.
Håper dog du ikke lever opp til nicket på banen  |
jeg kjørte den hvite volvoen. nicket er et som henger igjen etter mange år på diverse forum.... _________________ "Virker som du er uvitende om hvor langt fram i teknologi lastebil/anleggsturbo-fabrikater faktisk er?"
Fritt sitert fra volvoforum.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
|